Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

19 minuter sedan sa slejnard:

Zeppelin alla dagar även om creedence är bra på sitt sätt.

😎

Håller med.

Fogerty brukar jag och min styvfar kasta dart till dock. Han är ju från Greensboro, North Carolina, så han lyssnade mycket på Creedence när han var ung. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hoppas Egypten spelar bättre fjollboll än kväker fram sin nationalsång. Tur att de är där för att lira boll, inte för att lira musik... 🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

Gult kort för EGY efter en ful stämpling. ESP har haft några halvchanser redan. EGY får inte låna bollen alls just nu. Taskigt av ESP va? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen så tror EGY inte på att ESP spelaren Olmo finns, för de försökte springa rakt igenom honom. Men det gick inte. För han finns och stod där nere på plan. 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan sa -k9-:

Det märkliga är att ja kan köpa det huset jag var intresserad av, men när jag var där andra gången och kollade så kände jag att jag egentligen har det ganska bra här där jag bor idag. Skönt att ha bara fem minuters promenadavstånd dill systembo... jag menar apoteken, och kroga... jag menar mataffärer och så vidare. 

Jag har dessutom inte fått se de besiktningsprotokoll som finns på det huset jag skulle köpa, så jag börjar undra om det är något lurt där med. Så har ingen budgivning börjat på det huset heller. Tänker att jag ska ta helgen på mig och fundera och kanske lägga ett skambud på typ 500 000 istället för 750 000 som är utgångspriset. 

Ja skambud kan gå hem. Lycka till! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen rolig match. Spanien underpresterar och Egypten spelar så defensivt som de måste för att inte ligga under. Var roligare fjollboll igår. 

 

 

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa -k9-:

Ingen rolig match. Spanien underpresterar och Egypten spelar så defensivt som de måste för att inte ligga under. Var roligare fjollboll igår. 

 

 

Mexico vs Frankrike, den ser lite öppnare ut. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa Fidden:

Mer öppen kanske det heter. Öppnare är nåt man har i kökslådan. 

Tycker nog att båda funkar som talspråk rent semantiskt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...