slejnard Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Har du vaknat i alla fall? Jo Tilly the dog väckte mig halvåtta imorse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Tvånivrad ;)! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Slejiska för två i rad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 21 juli 2021 (redigerat) Skönt att båda vårdarna har släppt sig nu. Nu sjungs snart Konsekvensens sång innanför murarna… Redigerat 21 juli 2021 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Dom fick iallafall pizza och kanske livstidsfängelse x2! Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 23 minuter sedan sa CHAE: Skönt att båda vårdarna har släppt sig nu. Nu sjungs snart Konsekvensens sång innanför murarna… Rätt skön förhandling ändå. Från en helikopter till 20 pizzor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 2 minuter sedan sa Fidden: Rätt skön förhandling ändå. Från en helikopter till 20 pizzor. Undrar om de ens hade någon som kan flyga en hkp...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Menar ju en HK. En HKP är ju en helikopterpilot, och dem kan man inte flyga på det sättet. 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 1 minut sedan sa -k9-: Undrar om de ens hade någon som kan flyga en hkp...? Ey manneeen, hur svårt kan det fukking va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 8 minuter sedan sa Fidden: Ey manneeen, hur svårt kan det fukking va? Fett lätt mannen. Har flugit flera stycken i GTA bror... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 https://jobb.forsvarsmakten.se/sv/utbildning/befattningsguiden/gu-befattningar/stridsledningssakerhetssoldat/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Oj! Den länken hamnade ju fel. 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Kom till en jobbannons där man kunde bli lite vad som helst, bara det var odrägligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 STRILSÄK var kul att vara, saknar det ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Jaha, du är yrkesmilitär du, då får man sträcka på sig lite och skärpa sig framöver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Vi är ju för faen på sida 303! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 (redigerat) 10 minuter sedan sa Fidden: Jaha, du är yrkesmilitär du, då får man sträcka på sig lite och skärpa sig framöver Nej! Det var under värnplikten jag var STRILSÄK. Redigerat 21 juli 2021 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Funderade på att söka anställning i försvaret efter det dock, men så blev det inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Nu får det bli en sauna och sedan sova. Så g'natt på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Här ska också sovas som vore det ingen morgondag. Gonad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 juli 2021 Dela Postat 21 juli 2021 Å jag gick upp å gjorde en låt. Om ni minns texten jag la ut för några veckor sedan. Nu är grunden lagd.. sång imorn. Brottarhit! 😃 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Teflon Postat 22 juli 2021 Dela Postat 22 juli 2021 Tjena! Själv sitter man med ett sexpack Heineken 😉 Vad gör ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 juli 2021 Dela Postat 22 juli 2021 7 timmar sedan sa slejnard: Jo Tilly the dog väckte mig halvåtta imorse. Vad kom ni fram till innan ni somnade? Säppälin eller kriidäns? 5 timmar sedan sa slejnard: Å jag gick upp å gjorde en låt. Om ni minns texten jag la ut för några veckor sedan. Nu är grunden lagd.. sång imorn. Brottarhit! 😃 På med spandex dräkten och krama din motståndare. Vi är klara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 juli 2021 Dela Postat 22 juli 2021 3 timmar sedan sa Teflon: Tjena! Själv sitter man med ett sexpack Heineken 😉 Vad gör ni? Ah, apertif. Sexpack, när man kan ha en hel tunna!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 juli 2021 Dela Postat 22 juli 2021 8 timmar sedan sa -k9-: Nu får det bli en sauna och sedan sova. Så g'natt på er! Hur har det gått med husletandet? Kyrkan blev det inget av har jag förstått? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 juli 2021 Dela Postat 22 juli 2021 Morn&kpd. Dagens ord: Katakomb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 juli 2021 Dela Postat 22 juli 2021 Morn å KPD 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 juli 2021 Dela Postat 22 juli 2021 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Vad kom ni fram till innan ni somnade? Säppälin eller kriidäns? På med spandex dräkten och krama din motståndare. Vi är klara. Zeppelin alla dagar även om creedence är bra på sitt sätt. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 juli 2021 Dela Postat 22 juli 2021 10 år sedan Breivik gick loss i Oslo. Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 22 juli 2021 Dela Postat 22 juli 2021 1 timme sedan sa Dark Of Light: Hur har det gått med husletandet? Kyrkan blev det inget av har jag förstått? Det märkliga är att ja kan köpa det huset jag var intresserad av, men när jag var där andra gången och kollade så kände jag att jag egentligen har det ganska bra här där jag bor idag. Skönt att ha bara fem minuters promenadavstånd dill systembo... jag menar apoteken, och kroga... jag menar mataffärer och så vidare. Jag har dessutom inte fått se de besiktningsprotokoll som finns på det huset jag skulle köpa, så jag börjar undra om det är något lurt där med. Så har ingen budgivning börjat på det huset heller. Tänker att jag ska ta helgen på mig och fundera och kanske lägga ett skambud på typ 500 000 istället för 750 000 som är utgångspriset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts