Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
20 minuter sedan sa Fidden:

Tvättar. Tänkte mig inte riktigt för när jag slängde i kläderna. Har inget att klä på mig om jag vill gå ut. 

Sommarens skönaste dag utomhus 🥳

Gör ett höftskynke av en handduk, vet jag! Gnäller någon så säg att du kommer från Danmark och inte vet bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan sa Dark Of Light:

Gör ett höftskynke av en handduk, vet jag! Gnäller någon så säg att du kommer från Danmark och inte vet bättre.

Kan ju hävda att jag är sarongsberusad

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Fidden:

Tvättar. Tänkte mig inte riktigt för när jag slängde i kläderna. Har inget att klä på mig om jag vill gå ut. 

Sommarens skönaste dag utomhus 🥳

Tvättar just kläderna jag ska ha på mig om en kvart. Träningsbrallor och en t-tröja. De får soltorka på mig när jag cyklar iväg för att få cykeln servad. 🙂

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan sa -k9-:

Tvättar just kläderna jag ska ha på mig om en kvart. Träningsbrallor och en t-tröja. De får soltorka på mig när jag cyklar iväg för att få cykeln servad. 🙂

Funktionsmaterial på tröjan också eller? Annars skulle det bli rätt oskönt, om det är bomull... 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan sa Fidden:

Funktionsmaterial på tröjan också eller? Annars skulle det bli rätt oskönt, om det är bomull... 

Jo det är det det är. 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan sa Fidden:

Går det förresten få serven cyklad? 

Frågar åt en vän. 

Har du batteribackupp och servern inte väger mer än 100kg och får plats i min lådcykel så kan jag cykla den åt dig. Bara du själv kör hit servern då. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...