slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 🤩🤩🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Skulle inta Nay ha den där? Ingen ände på folks lathet. Nu erbjuder de handtvätt på en av mackarna... Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2021 9 minuter sedan sa Dark Of Light: […] Nu erbjuder de handtvätt på en av mackarna...[…] What now…?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 21 minuter sedan sa Dark Of Light: Skulle inta Nay ha den där? Ingen ände på folks lathet. Nu erbjuder de handtvätt på en av mackarna... Kpd? Nej! vadå? nej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Ska kineserna ta över nätdoktorerna? Förjävligt! Dom infiltrerar sig överallt. Du måste göra en STOR källare dol… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Nej! Nej nej nej säger jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 9 minuters improviserad jazzrock med mig å Ulf pd för å lugna nerverna 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 2 minuter sedan sa slejnard: Ska kineserna ta över nätdoktorerna? Förjävligt! Dom infiltrerar sig överallt. Du måste göra en STOR källare dol… Är det ett problem? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 (redigerat) 43 minuter sedan sa CHAE: What now… Edit, det här kunde jag inte editera bort i telefonen. Håll tillgodo. 53 minuter sedan sa Dark Of Light: Skulle inta Nay ha den där? Ingen ände på folks lathet. Nu erbjuder de handtvätt på en av mackarna... Kpd? Vilken av dom? McDonalds? Rory McIlroy? Fleetwood Mac? Macedonien? Roy och Rogers mack? Erik-och-mackan Mackan? Mac and cheese? Redigerat 17 juli 2021 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 5 minuter sedan sa Fidden: Är det ett problem? 🤔 Jåh! Kostar oss en hel del Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Just nu sa slejnard: Jåh! Kostar oss en hel del De har väl inte stulit dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Så. Nu har jag avvisat mitt första fyllo från bussen. Betalningsvägran? Fuck off säger jag! Snubben såg dessutom som the lovechild mellan Plura och Ewert Ljusberg... bara det. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 1 timme sedan sa Fidden: De har väl inte stulit dem? Nej men 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Så. Nu har jag avvisat mitt första fyllo från bussen. Betalningsvägran? Fuck off säger jag! Snubben såg dessutom som the lovechild mellan Plura och Ewert Ljusberg... bara det. Bra jobbat! 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2021 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Så. Nu har jag avvisat mitt första fyllo från bussen […] Snubben såg dessutom som the lovechild mellan Plura och Ewert Ljusberg... bara det. Fuckin’ ’ell!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Siesta incoming Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 (redigerat) Akustisk version av ”till dig med dig” 😃 originalet: https://open.spotify.com/track/38m01wZIY2DZeWhsx02LWF?si=3dohmcfATGiNizYnWIGu5Q&dl_branch=1 Redigerat 17 juli 2021 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Slash, Frank Andersson, Plura och Ewert Ljusberg. Gott om kändisar här i sommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 37 minuter sedan sa Fidden: Slash, Frank Andersson, Plura och Ewert Ljusberg. Gott om kändisar här i sommar. Ja, det är typiskt Längstah. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 2 timmar sedan sa slejnard: Dåligt med fitta här idag! Men det kan man INTE säga om bussresenärerna! Jefflar alltså! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2021 35 minuter sedan sa Dark Of Light: Men det kan man INTE säga om bussresenärerna! Jefflar alltså! Någonting säger mig att vi kommer att se DoL i tidningarna snart. ”Busschaufför åtalas - hade skarpladdat vapen ombord” 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Faen. Blir till att utföra grann besök innan skiften verkar det som... Nu flockas de överallt! Vart tar de där töserna vägen när hösten kommer? De är ju puts väck. Övervintrar de någonstans? #frågelådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2021 DoL…err..DoLar vidare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 (redigerat) 7 timmar sedan sa Naymari: Testade brygga iskaffe här i värmen. Blev gott de Jag brukar göra det jag med. Först brygger jag kaffe så att det blir lite för kärvt. . Sedan så slår jag i kaffet (fortfarande varmt) i ett glas som tål värme/kyla. Efter det så slår jag i ljus Pucko och toppar med en massa is. Gillar när det blir ett möte mellan varmt och kallt när man dricker det med. Redigerat 17 juli 2021 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 21 minuter sedan sa Dark Of Light: Faen. Blir till att utföra grann besök innan skiften verkar det som... Nu flockas de överallt! Vart tar de där töserna vägen när hösten kommer? De är ju puts väck. Övervintrar de någonstans? #Fågellådan Fågel...eh...va....eh? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 24 minuter sedan sa Dark Of Light: Faen. Blir till att utföra grann besök innan skiften verkar det som... Nu flockas de överallt! Vart tar de där töserna vägen när hösten kommer? De är ju puts väck. Övervintrar de någonstans? #frågelådan När hösten kommer drar de sig tillbaks till sitt naturliga habitat, under en ullfilt tillsammans med en gigantisk tekopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 9 minuter sedan sa Fidden: När hösten kommer drar de sig tillbaks till sitt naturliga habitat, under en ullfilt tillsammans med en gigantisk tekopp. Översätts med fördel till engelska och läses med Attenboroughs röst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Han är en sjuhelvetes kvinnokarl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Kanske en hen därav!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2021 Dela Postat 17 juli 2021 Eller en ekorre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts