slejnard Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Ja den är riktigt duktig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Den är ju så väldigt lång också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 1 timme sedan sa slejnard: Ja pappa Chansen för att det där skulle vara ett faktum ligger så när noll att det inte ens går att mäta med en picometer. Kpd. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 50 minuter sedan sa Fidden: Den är ju så väldigt lång också. Sa flickan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 14 minuter sedan sa Dark Of Light: Chansen för att det där skulle vara ett faktum ligger så när noll att det inte ens går att mäta med en picometer. Kpd. Så du säger att det finns en chans! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Välda kvavt ute! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Så du säger att det finns en chans! Inte fan kan jag ha koll på alla ställen jag skvätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Ja man blir fröbajsad! 😡 Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Va fan, varmt som i en isbjörns rövhål är vad det är. Usch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Då ÄR det varmt 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Känner igen känslan.... 🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Ja man blir varm inombords ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2021 19 minuter sedan sa Neosus: Känner igen känslan.... 🙈 Ja, herr Grahn har då varit överallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2021 1 timme sedan sa Dark Of Light: Inte fan kan jag ha koll på alla ställen jag skvätt. 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Jag köpte en golvfläkt. Sambon suckade när hon såg att jag inte nöjt med en vanlig, utan var tvungen att ha en som jag kunde kontrollera med Google-assistenten. Förstår hon inte hur mycket jobbigare det är att gå upp och trycka på knappen, än att bara gasta "Hej Google, slå på fläkten"? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2021 23 minuter sedan sa Micke H: Jag köpte en golvfläkt. Sambon suckade när hon såg att jag inte nöjt med en vanlig, utan var tvungen att ha en som jag kunde kontrollera med Google-assistenten. Förstår hon inte hur mycket jobbigare det är att gå upp och trycka på knappen, än att bara gasta "Hej Google, slå på fläkten"? 😮 Ytterst märkligt. Hälsa sambon att jag förstår henne😏 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Hey google, i want you to slap a fan. Jag förstår inte vad din sambo kan ha för invändningar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 1 timme sedan sa CHAE: Ja, herr Grahn har då varit överallt. Ja han har passerat trädgränsen för länge sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 2 timmar sedan sa Micke H: Va fan, varmt som i en isbjörns rövhål är vad det är. Usch! Gillar att du ändå lämnar utrymme för ännu värre dagar. Nästa steg blir väl en brunbjörn, sen har vi några intermediära steg innan vi till slut når kamelstadiet som de uppnådde i Vancouver nyligen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 16 minuter sedan sa Fidden: Hey google, i want you to slap a fan. Jag förstår inte vad din sambo kan ha för invändningar. Ändå rätt nice att sitta och jobba med ett av mina fans. Han är dock inte ett metal fan men man kan väl inte få allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Nu när vi passerat kl 15 så har jag smakat på återstående ölsorter som jag handlade igår. Köpte två av varje. Slutsatsen är att en del ipa är jävulskt starka, jag blir packad av en liter. Har även konstaterat att jag gillar grumlig öl bäst och att Brooklyn smakar badkarsvatten. Har nu en kvar av varje. Kan tycka det vore en fördel om man mindes vilka som var godast. Men jag tror jag gillade amazing haze mest, så den kommer jag spara till sist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 11 minuter sedan sa Micke H: Ändå rätt nice att sitta och jobba med ett av mina fans. Han är dock inte ett metal fan men man kan väl inte få allt. Lite metall lär hen ju vara ändå. Allra minst tenn och koppar i kretskortet, säkert mer än så och således alldeles garanterat en metal fan till viss mån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Innerst inne är vi alla ett metal fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 16 minuter sedan sa Naymari: Innerst inne är vi alla ett metal fan Ja men precis. Utan metal i blodet finns ingen förmåga att ta upp syre ens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Schuu!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 1 timme sedan sa Fidden: gillade amazing haze mest Är du säker på att det är ölsorter som du räknar upp nu? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 1 timme sedan sa Micke H: Jag köpte en golvfläkt. Sambon suckade när hon såg att jag inte nöjt med en vanlig, utan var tvungen att ha en som jag kunde kontrollera med Google-assistenten. Förstår hon inte hur mycket jobbigare det är att gå upp och trycka på knappen, än att bara gasta "Hej Google, slå på fläkten"? 😮 Du vet väl att den där fläktdjäveln lyssnar på allt ni gör 24/7 och att de signalerna sänds vidare till nästa internetstyrda pryl och kan således nå rätt långt. Vem lyssnar? Varför? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Är du säker på att det är ölsorter som du räknar upp nu? Hade gärna sett att det var olika sorters hampa, men det är ju kört här än så länge. Får köra på den mer destruktiva alkoholen istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Och innan någon säger foliehatt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts