-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Just nu sa -k9-: Eller är du snövit och har en glassko som du dricker ur? Askungen menar du väl nu? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Just nu sa -k9-: Askungen menar du väl nu? 🤔 Ja just det ja. Så varmt här att nog både Slash och Frank Andersson går förbi här om ett tag. 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 14 juli 2021 51 minuter sedan sa -k9-: Intressant at det var en massa vatten på källargolvet i kyrkan, som ingen viste varit ifrån det kommit. 🤔 […]. 😈 Yes, that’s our DoL, all right. Lite grillning, lite vin och mycket kärlek här på landet i kväll❤️ Hade varit ball att ha Slej som husband😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Vi kommer å husbandar CHAE! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 13 minuter sedan sa -k9-: Eller är du snövit och har en glassko som du dricker ur? EN glass ko har jag aldrig hört talas om men låter gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Husband, you say? Romantiken flödar i längsta. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 17 minuter sedan sa CHAE: Yes, that’s our DoL, all right. Lite grillning, lite vin och mycket kärlek här på landet i kväll❤️ Hade varit ball att ha Slej som husband😎 Ja detta hade jag ju tänkt citera ovan då. Använd fantasin för fan. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Tycker nog ändå Dieros Marvin Gaye remix låter rätt bra faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 17 minuter sedan sa Fidden: Husband, you say? Romantiken flödar i längsta. Ja det är konstigt att samma ord kan ha så olika betydelse på olika språk. Guleböj i norge blir ju tex inte samma sak i Sverige. Då blir det en gul böj 😵 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Ledsen att göra dig besviken, men guleböj betyder gul böj även i Norge. Banan, ja det heter banan. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Däremot brus, det tror dom är läsk. Och bråk, det tror dom är brus. Tror jag. Jävligt komplicerat det där med falska vänner eller vad det heter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 13 minuter sedan sa Fidden: Ledsen att göra dig besviken, men guleböj betyder gul böj även i Norge. Banan, ja det heter banan. 😄 Jahajaja 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Ja det stämmer. Gule böj är bara ett hitte på ord och betyder ingenting. Jag menar va tusiken är en gul böj? En GUL BÖJ??? Man blir fröbajsad!! Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Och en omogen banan heter gröneböj. Du kan ju inte dricka akffe nu?!?!? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Nä imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Tänkte väl 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Sedan undrar jag vad fröbajsad betyder.. men kräver inget svar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Just nu sa Neosus: Sedan undrar jag vad fröbajsad betyder.. men kräver inget svar. Undrade också lite över det 😂. Det är väl egentligen det som kommer ut från blommorna när de pruttar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 14 juli 2021 1 timme sedan sa Fidden: Husband, you say? Romantiken flödar i längsta. Someone’s jealous… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 (redigerat) Morn&kpd. Redigerat 15 juli 2021 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 6 timmar sedan sa Fidden: Däremot brus, det tror dom är läsk. Och bråk, det tror dom är brus. Tror jag. Jävligt komplicerat det där med falska vänner eller vad det heter. Och is betyder glass. Om is verkligen betyder is också är okänt. Jordbär låter mer logiskt än jordgubbar samt mer modernt, sådär könsneutralt som allt ska vara nuförtiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 6 timmar sedan sa slejnard: Ja det är konstigt att samma ord kan ha så olika betydelse på olika språk. Guleböj i norge blir ju tex inte samma sak i Sverige. Då blir det en gul böj 😵 Inte snorta kaffepulvret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Morn & kpd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Väcktes av en mås som dansade på taket. Lät som en hel armé. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Morn å KPD. Lite mulet idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Inte snorta kaffepulvret. Ja pappa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 The open. Följer från första slag. Kommer somna snart, men det är ju rätt najs det också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Nu ska jag göra något jag sällan gör. Brygga en kanna till innan kl 9. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 juli 2021 Dela Postat 15 juli 2021 Idag gömmer sig sjön med hjälp av speglar. Ett trick som den lärt sig av Joe Labero. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts