Dark Of Light Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Oops. Ösing rain oxo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Nu syns ju sjön i luften. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 No one understands the heartache, No one feels the pain, Cause no one ever sees the tears When you're KRAaAaAaAaAaAaAEeNn in the rain Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 29 minuter sedan sa CHAE: Det tycker du va? Ay ay ay, el diablo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 14 juli 2021 17 minuter sedan sa Dark Of Light: . Strong move, DoL. Den räknas dock inte. 12 minuter sedan sa Dark Of Light: No one understands the heartache, No one feels the pain, Cause no one ever sees the tears When you're KRAaAaAaAaAaAaAEeNn in the rain Sitter du och hivar bärs och sjunger på balkongen nu igen? 7 minuter sedan sa Fidden: Ay ay ay, el diablo! XD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Regn i annalkan! Vars ligger Annalkan? KPD!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Nu har jag då druckit 4 st 33cl starköl, är alldeles för tipsy för den mängden och planen är att sluta här. Har börjat fantisera om granntösen, vi har just nu en imaginär platonisk relation. Tänker att det är så det ska förbli. Vem vet var den här imaginära relationen tar vägen om jag tar en öl till. Nä, detta slutar NU! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Ge henne några öl så kanske ni träffs på halva vägen... *smart* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 5 minuter sedan sa Neosus: Ge henne några öl så kanske ni träffs på halva vägen... *smart* Hon har redan fått en imaginär öl. En fin rackare dessutom. Är så jävla generös när jag fått i mig lite öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Iallafall imaginärt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Äh, vem försöker jag lura. Hon fick Brooklyn Defender som jag tyckte smakade som en skopa badvatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Nu ska ja gå och Netflicksa! Heda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 1 minute ago, Neosus said: Nu ska ja gå och Netflicksa! Heda! Som flickan sade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 2 timmar sedan sa Neosus: Och sjung That´s ålright mama! Körde den mot slutet. Spelningen flöt på utan problem. Riktigt kul 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 2 timmar sedan sa CHAE: Strong move, DoL. Den räknas dock inte. PT aundsjukan tar sig olika former... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 1 timme sedan sa Fidden: Nu har jag då druckit 4 st 33cl starköl, är alldeles för tipsy för den mängden och planen är att sluta här. Har börjat fantisera om granntösen, vi har just nu en imaginär platonisk relation. Tänker att det är så det ska förbli. Vem vet var den här imaginära relationen tar vägen om jag tar en öl till. Nä, detta slutar NU! 😁 Ja du... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 14 juli 2021 19 minuter sedan sa Dark Of Light: PT aundsjukan tar sig olika former... 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 5 timmar sedan sa Fidden: Sjön är återfunnen. Kom ihåg att använda fendrar och inte Ibanezer om du anlägger nära andra båtar i sjön bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 4 timmar sedan sa slejnard: Gig om ca 15 min. Lite nervös . Alla bord bokade 😲 Ska du sitta vid alla bord och lira? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Man saknar ju de gamla. WOOOORD!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Nu har jag då druckit 4 st 33cl starköl, är alldeles för tipsy för den mängden och planen är att sluta här. Har börjat fantisera om granntösen, vi har just nu en imaginär platonisk relation. Tänker att det är så det ska förbli. Vem vet var den här imaginära relationen tar vägen om jag tar en öl till. Nä, detta slutar NU! Har litervis med stark bira här med. Dock inget jag vill dricka. Skulle gärna byta min bira mot några öl. Men det är ju så försvinnande låg efterfråga på just tåbira... 😒 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Intressant at det var en massa vatten på källargolvet i kyrkan, som ingen viste varit ifrån det kommit. 🤔 Ännu intressantare att det tydligen är så att de säljer kyrkan nu för att vaktmästaren dog i det rummet som spökvattnet var. 😲 Tror inte jag köper någon kyrka just nu ändå. 😈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 4 minuter sedan sa -k9-: Intressant at det var en massa vatten på källargolvet i kyrkan, som ingen viste varit ifrån det kommit. 🤔 Ännu intressantare att det tydligen är så att de säljer kyrkan nu för att vaktmästaren dog i det rummet som spökvattnet var. 😲 Tror inte jag köper någon kyrka just nu ändå. 😈 Ojdå, nä håll dig borta från det där. Fuktskador är inget kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 21 minuter sedan sa -k9-: Har litervis med stark bira här med. Dock inget jag vill dricka. Skulle gärna byta min bira mot några öl. Men det är ju så försvinnande låg efterfråga på just tåbira... 😒 En välsignelse i dessa dagar av social distansiering. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 1 minut sedan sa Fidden: Ojdå, nä håll dig borta från det där. Fuktskador är inget kul. Nej det är det inte. Dessutom så var delar av taket genomruttet med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 På tal om fuktskador och fötter hittade jag ett par plastbunkar i en garderob som var lagom storlek för fötter. Tänkte prova svalkande fotbad, kanske med en gnutta is. Och citron. Och gin. I ett glas. Som jag dricker. Utan fötter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Ska du ha plastbunken i glaset? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 9 minuter sedan sa Neosus: Ska du ha plastbunken i glaset? Eller är du snövit och har en glassko som du dricker ur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts