Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
17 minuter sedan sa Dark Of Light:

.

Strong move, DoL. Den räknas dock inte.

12 minuter sedan sa Dark Of Light:

No one understands the heartache,
No one feels the pain,
Cause no one ever sees the tears
When you're KRAaAaAaAaAaAaAEeNn in the rain
 

Sitter du och hivar bärs och sjunger på balkongen nu igen?

7 minuter sedan sa Fidden:

Ay ay ay, el diablo! 

XD

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag då druckit 4 st 33cl starköl, är alldeles för tipsy för den mängden och planen är att sluta här. Har börjat fantisera om granntösen, vi har just nu en imaginär platonisk relation. Tänker att det är så det ska förbli. 

Vem vet var den här imaginära relationen tar vägen om jag tar en öl till. Nä, detta slutar NU! 

 

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan sa Neosus:

Ge henne några öl så kanske ni träffs på halva vägen...

*smart*

julli-paraply.GIF.da7a93c79544c1be266eb74a49b94538.GIF

Hon har redan fått en imaginär öl. En fin rackare dessutom. Är så jävla generös när jag fått i mig lite öl. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Fidden:

Nu har jag då druckit 4 st 33cl starköl, är alldeles för tipsy för den mängden och planen är att sluta här. Har börjat fantisera om granntösen, vi har just nu en imaginär platonisk relation. Tänker att det är så det ska förbli. 

Vem vet var den här imaginära relationen tar vägen om jag tar en öl till. Nä, detta slutar NU! 

 

😁 Ja du...

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan sa Fidden:

Sjön är återfunnen. 

 

DSC_0266.JPG

Kom ihåg att använda fendrar och inte Ibanezer om du anlägger nära andra båtar i sjön bara. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Fidden:

Nu har jag då druckit 4 st 33cl starköl, är alldeles för tipsy för den mängden och planen är att sluta här. Har börjat fantisera om granntösen, vi har just nu en imaginär platonisk relation. Tänker att det är så det ska förbli. 

Vem vet var den här imaginära relationen tar vägen om jag tar en öl till. Nä, detta slutar NU! 

 

Har litervis med stark bira här med. Dock inget jag vill dricka. Skulle gärna byta min bira mot några öl. Men det är ju så försvinnande låg efterfråga på just tåbira... 😒

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant at det var en massa vatten på källargolvet i kyrkan, som ingen viste varit ifrån det kommit. 🤔

Ännu intressantare att det tydligen är så att de säljer kyrkan nu för att vaktmästaren dog i det rummet som spökvattnet var. 😲

Tror inte jag köper någon kyrka just nu ändå. 😈

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan sa -k9-:

Intressant at det var en massa vatten på källargolvet i kyrkan, som ingen viste varit ifrån det kommit. 🤔

Ännu intressantare att det tydligen är så att de säljer kyrkan nu för att vaktmästaren dog i det rummet som spökvattnet var. 😲

Tror inte jag köper någon kyrka just nu ändå. 😈

Ojdå, nä håll dig borta från det där. Fuktskador är inget kul. 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan sa -k9-:

Har litervis med stark bira här med. Dock inget jag vill dricka. Skulle gärna byta min bira mot några öl. Men det är ju så försvinnande låg efterfråga på just tåbira... 😒

En välsignelse i dessa dagar av social distansiering. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Fidden:

Ojdå, nä håll dig borta från det där. Fuktskador är inget kul. 

Nej det är det inte. Dessutom så var delar av taket genomruttet med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om fuktskador och fötter hittade jag ett par plastbunkar i en garderob som var lagom storlek för fötter. Tänkte prova svalkande fotbad, kanske med en gnutta is. Och citron. Och gin. I ett glas. Som jag dricker. Utan fötter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...