Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Pheew! Mycket att läsa ikapp, så jag skummade bara igenom lite snabbt. Så skumma inlägg skrivna av så skumma personer att minna skumma ögon i min skumma person hade svårt att komma ner i skummet innan bara slatten var kvar. Skumt va?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska dit på en andra visning idag. Ska få se lite besiktingsprotokoll och så med. Kommer få låna till handpenningen och köpa med en försäljningsklausul på mitt hus. Alltså att jag har ett visst antal månader på mig att sälja mitt hus och betala resterande summa då. Så det ser ut som att jag kommer flytta nu i Augusti eller under hösten. 

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska även kolla på en kyrkan idag. Har fått höra att den frikyrkliga församlingen är mer eller mindre villiga att ge bort den. Det är en massa eternitplattor på fasaden och dessa plattor har börjat spricka och falla av. Så den sprider en massa asbests i området där den står. 

Tänker att om jag kan få den för typ 150 000 så skulle det kanske gå att lägga de 350 000 som det skulle kosta att sanera den, och sedan resten på att renovera, tilläggsisolera och dra in bergsvärme för att ha råd att bo där. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

.- .-.. .-.. - .. -.. / -.- .-.. .- .-. / .--. .- ... - .- -. / .-.- .-. .-.-.- / .- .-.. / -.. . -. - . / .... ..- .-. / -- -.-- -.-. -.- . - / .-.- .-. / ..-. .-. .--.- --. .- -. .-.-.-

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...