Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Och PT!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 1 timme sedan sa Fidden: Den kan man ju naturligtvis undra varför jag är vaken såhär dags. Kpd? Japp å japp. Tilly väckte mig så nu somnar hon snart om.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 10 minuter sedan sa Neosus: Och PT!! Grattis! 🤩 Uppe tidigt du å! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 1 timme sedan sa Fidden: Den kan man ju naturligtvis undra varför jag är vaken såhär dags. Kpd? Den? DEN? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Putsat köksfönstret, men ser ändå inte till sjön. Det är nog dimmigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 1 minut sedan sa Fidden: Putsat köksfönstret, men ser ändå inte till sjön. Det är nog dimmigt. För att se till sjön måste man bo nära en! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Bor nära sjön men den syns inte från oss. Man måste dock ha båt för att kunna fiska (abborre gädda) och dyig botten så går inte bada. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 17 minuter sedan sa slejnard: För att se till sjön måste man bo nära en! Vad tror panelen? Dyker det upp någon sjö? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 24 minuter sedan sa Fidden: Vad tror panelen? Dyker det upp någon sjö? Världen så som vi känner till den, verkar ta slut efter ett par, trehundra meter... Slutet är nära. Repent. Repent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Fortfarande ingen sjö, men väl en flygande ö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Fint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Pheew! Mycket att läsa ikapp, så jag skummade bara igenom lite snabbt. Så skumma inlägg skrivna av så skumma personer att minna skumma ögon i min skumma person hade svårt att komma ner i skummet innan bara slatten var kvar. Skumt va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Ja riktigt skumt! 😃 kul å se dig igen… hur gick ev husköp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Ska dit på en andra visning idag. Ska få se lite besiktingsprotokoll och så med. Kommer få låna till handpenningen och köpa med en försäljningsklausul på mitt hus. Alltså att jag har ett visst antal månader på mig att sälja mitt hus och betala resterande summa då. Så det ser ut som att jag kommer flytta nu i Augusti eller under hösten. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Ska även kolla på en kyrkan idag. Har fått höra att den frikyrkliga församlingen är mer eller mindre villiga att ge bort den. Det är en massa eternitplattor på fasaden och dessa plattor har börjat spricka och falla av. Så den sprider en massa asbests i området där den står. Tänker att om jag kan få den för typ 150 000 så skulle det kanske gå att lägga de 350 000 som det skulle kosta att sanera den, och sedan resten på att renovera, tilläggsisolera och dra in bergsvärme för att ha råd att bo där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Konstigt att min pasta inte blir klar, fast att jag redan har glömt att starta plattan minst tre gånger... 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Pastan är alltid klar. Det är bara en fråga om hur al dente man vill ha den. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 1 minut sedan sa Fidden: Pastan är alltid klar. Det är bara en fråga om hur al dente man vill ha den. Dagens Yoda? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 5 minuter sedan sa -k9-: Dagens Yoda? 🙂 Alltid klar pastan är. Al dente hur mycket är frågan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 En Yodad Yoda på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 .- .-.. .-.. - .. -.. / -.- .-.. .- .-. / .--. .- ... - .- -. / .-.- .-. .-.-.- / .- .-.. / -.. . -. - . / .... ..- .-. / -- -.-- -.-. -.- . - / .-.- .-. / ..-. .-. .--.- --. .- -. .-.-.- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Varmt ute! Vi ska iväg på en spelning i Sikfors idag. Blir kul. Ni kommer väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Jajjemen! Ska bara damma av min teleporter först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 7 minuter sedan sa Fidden: Jajjemen! Ska bara damma av min teleporter först. Kul! Så du har en teleporter. En sån vill jag å ha. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 23 minuter sedan sa slejnard: Kul! Så du har en teleporter. En sån vill jag å ha. 😄 Strattaporter duger bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Sitter och väntar på att Anticimex ska komma och deklarera skiten ur energin. Han körde nog fel i dimman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juli 2021 Dela Postat 14 juli 2021 Charlie Chaplin nu i ettan! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts