Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har funderat på att ta upp min semesteralkoholism igen, men å andra sidan vill man ju inte vara som alla andra. 

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Krya på!

Tack. Får nog bli en ipren, kaffet hjälpte inte. Troligen är det skiftningar i lufttrycket eller nåt, ska ju bli tokvarmt här nere nu. 

Postat
1 minut sedan sa slejnard:

Prova vätskeersättning typ resorb

Är nog en bra idé, dricker ju en massa vatten men förlorar säkert en del salter och sånt. 

• Gilla 1
pme (oregistrerad)
Postat
5 minutes ago, Fidden said:

Är nog en bra idé, dricker ju en massa vatten men förlorar säkert en del salter och sånt. 

Var försiktig så att det inte kommer in en massa blod och vitaminer i kaffeomloppet!

Postat
57 minuter sedan sa pme:

Var försiktig så att det inte kommer in en massa blod och vitaminer i kaffeomloppet!

Kanske är det som är problemet. Fyller på med kaffe! 

Postat

Lite ont i armen. Ingen 5G-mottagning. Inga nya horn i pannan.

Jag ger vaccination två av fem sprutor. Välorganiserat, snabbt, effektivt. Men bristen på roliga biverkningar drar ner helhetsbetyget.

Postat
30 minuter sedan sa Micke H:

Lite ont i armen. Ingen 5G-mottagning. Inga nya horn i pannan.

Jag ger vaccination två av fem sprutor. Välorganiserat, snabbt, effektivt. Men bristen på roliga biverkningar drar ner helhetsbetyget.

👍😊

kanske skulle tagit sputniks? 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.