Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
5 minuter sedan sa slejnard:

Har du hittat picometern? 

Hittade säkert tusen stycken i min nanometer. 

Postat
39 minutes ago, slejnard said:

Nå. Hur mkt akffe har ni inmundigat idag? 

Bara en kapsel-cappuccino hittills. Ska dra i mig lite lunch sen blir det nog en chemex kopp 👏🏻

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

En del skriver stireo istället för stereo. Då vet ni. För att inte tala om gittar 😄

Alla vet väl att det heter steréå.

Postat (redigerat)
5 minuter sedan sa slejnard:

Mördar-riff! 

Min första KIϟϟ skiva. Skit bra i sin helhet. Hard Luck Woman var tänkt till Rod Stewart ursprungligen. Baby Driver är väl en del av Criss kokain komponerade alster men utöver det, en helt OK skiva!

Criss spelade in trummorna i ett badrum för ljudets skull och hade kontakt med resten av bandet via videolänk...

Redigerat av Dark Of Light
Postat
5 minuter sedan sa Dark Of Light:

Min första KIϟϟ skiva. Skit bra i sin helhet. Hard Luck Woman var tänkt till Rod Stewart ursprungligen. Baby Driver är väl en del av Criss kokain komponerade alster men utöver det, en helt OK skiva!

Criss spelade in trummorna i ett badrum för ljudets skull och hade kontakt med resten av bandet via videolänk...

Coolt! Ja den är riktigt bra! Min första fick jag av en kompis till syrran.. Alive. Tycker fortfarande deras 6 första studioalbum håller riktigt hög klass. Bra låtar! 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.