Dark Of Light Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 Vad är verkligheten, vem styr, vilka är reglerna? Vatten, luft och gammalt bös, de fyra elementen som behöver luftas. Styrs allt av tidens tant? Vem säger att inte jag bara är en kreation av dina kosmiska drömmar? Den sensoriska receptionen dimmas av all roll on. Men finns du? Vi måste agera! 9 av 10 svenskar tror att av 10 personer kommer 1 svensk alltid att tycka tvärtemot de andra 9. Kaffe! Nu! Turbinerna snurrar, atomkraftfältet växer. Neutronwarpgeneratorn varvar upp. Kontrollen blinkar blå. Radiakstrålningen är i balans med Mugur. Passa fluxkapacitatorn! Mätarna får vara på 10, men annars inte. Men egentligen vill jag ha en smörgås uppkallad efter mig.
Dark Of Light Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 Vad jag egentligen ville fråga var; är det farligt att dricka bromsvätska? Märks det? Det verkar ju inte funka alls…
Dark Of Light Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 Just nu sa Naymari: Tackar tackarrrrr No sweat!
Naymari Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 Just now, Dark Of Light said: Vad jag egentligen ville fråga var; är det farligt att dricka bromsvätska? Märks det? Det verkar ju inte funka alls… 1
Neosus Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 Var har jag lagt vettet? Hittar inte... *letar vidare*
Neosus Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 Var har Slej lagt betet? Hittar inte... *letar vidare*
Recommended Posts