slejnard Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 5 minuter sedan sa Fidden: Kollar på de två filmerna om giftskandalen i areca. Intressanta grejer. På SVT play. Jo sett o intressant
slejnard Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 5 minuter sedan sa Fidden: Skulle inte nay få den? Ja men dol var lite girig 😀 1
Dark Of Light Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 Låter gött. Här är det regnigt och mulet just nu. Hälsa! Kpd? 1
slejnard Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 Skrev en text här på stranden. Det svåraste och tråkigaste momentet i låtskrivandet. Så nu återstår att göra musik till nån dag!
slejnard Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 Går såhär: Vid muskus sjö och lapar sol Slappnar av i strandad stol Ett svalkande dopp i det blå Under gör för topp och tå Ser små fiskar simma omkring Louie badar i flytande ring 25 grader varmt i djup kontrast Till den kalla kulna vintern Svalkande bris å lätta moln Ljusblå himmel å fågelsång Provar bygga slott av sand Som sedan slås av tidens tand Inte länge ack för kort Sommarn njutes trots all knott Sent på kvällen drar jag iväg Och fiskar hela natten lång Tid att sova kommer sen När vintern gör sig påmind igen Djupt ner i böljan vid abbortjärn Hugger öring hårt som järn
slejnard Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 1 minut sedan sa Neosus: Det bor en poet i dej, Slej! Hej! 👍 Tack! Ja ibland flyter det. Speciellt om man släpper kraven på sig själv. Blir nästan som att skriva av/kalkera. Orden ploppar upp. Kanske inte blir nån Dylan av mig men..
Fidden Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 46 minuter sedan sa slejnard: Går såhär: Vid muskus sjö och lapar sol Slappnar av i strandad stol Ett svalkande dopp i det blå Under gör för topp och tå Ser små fiskar simma omkring Louie badar i flytande ring 25 grader varmt i djup kontrast Till den kalla kulna vintern Svalkande bris å lätta moln Ljusblå himmel å fågelsång Provar bygga slott av sand Som sedan slås av tidens tand Inte länge ack för kort Sommarn njutes trots all knott Sent på kvällen drar jag iväg Och fiskar hela natten lång Tid att sova kommer sen När vintern gör sig påmind igen Djupt ner i böljan vid abbortjärn Hugger öring hårt som järn En del nödrim och krystade rader där. Således en perfekt sommarplågetext 😄
slejnard Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 Ja eller hur 😃 Har ju dock redan gjort en till tävlingen klar ✅☺️. Får bli en annan plåga
Fidden Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 50 minuter sedan sa slejnard: Ja eller hur 😃 Har ju dock redan gjort en till tävlingen klar ✅☺️. Får bli en annan plåga Du får skaffa dig ett fejkkonto, kanske dranjels, som du kan skicka låten genom. 1
slejnard Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 Lät lite jugoslaviskt 😄 Nu är jag då hemma från badet . Vila soffa en stund 😊
Dark Of Light Postat 10 juli 2021 Postat 10 juli 2021 15 minuter sedan sa slejnard: Fast vad låter egentligen slejnard som 🤔 ZlejNørd!
Recommended Posts