Dark Of Light Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Bättre tur nästa gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Ja, med fisket alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Japp! Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Det kallar jag frukost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Fru Kost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Fruk ost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Mank ost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Fark ost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Räk ost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 13 minuter sedan sa Neosus: Fläns ost Sådär ja. Tog min andra vaccin spruta för ett par minuter sedan. Än står man på benen... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Varför saknar ni inte mig? Jag som förgyller hela forumets tillvaro. Tutto bene. För att inte säga hela internet. Vad vore internet utan MIG?😒 Nu är jag iaf här så alla kan pusta ut. Vilket gratis DAW är bra? Har varken Linux eller Mac så alla de går bort. Jag orkar inte köpa loss Ableton och testversionen har gått ut och nu vill jag bara göra en låt. En enda liten låt. Audiotool är så fånigt på något sätt...några förslag eller tips utöver det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Kakpromenaden kanske? Cakewalk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 8 juli 2021 2 minuter sedan sa SnigelDynamit: Kakpromenaden kanske? Cakewalk. Teth plir pra. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 11 minuter sedan sa SnigelDynamit: Varför saknar ni inte mig? Jag som förgyller hela forumets tillvaro. Tutto bene. För att inte säga hela internet. Vad vore internet utan MIG?😒 Nu är jag iaf här så alla kan pusta ut. Vilket gratis DAW är bra? Har varken Linux eller Mac så alla de går bort. Jag orkar inte köpa loss Ableton och testversionen har gått ut och nu vill jag bara göra en låt. En enda liten låt. Audiotool är så fånigt på något sätt...några förslag eller tips utöver det? Jag saknar dig ju konstant! Det vet du, beniga tuttar eller inte. Btw, det är helg nu! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 44 minuter sedan sa SnigelDynamit: Varför saknar ni inte mig? Jag som förgyller hela forumets tillvaro. Tutto bene. För att inte säga hela internet. Vad vore internet utan MIG?😒 Nu är jag iaf här så alla kan pusta ut. Vilket gratis DAW är bra? Har varken Linux eller Mac så alla de går bort. Jag orkar inte köpa loss Ableton och testversionen har gått ut och nu vill jag bara göra en låt. En enda liten låt. Audiotool är så fånigt på något sätt...några förslag eller tips utöver det? Jo vi undrade just var du höll hus 😊 kul å se dig! Tipsar om reaper! www.reaper.fm 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Reaper, yo. Körde det ett tag innan jag gick över till Mac. Det var helt ok vill jag minnas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Åh herregud min hjärna...Tårtpromenaden är ju igen en helt ny sorts daw. Varför kan de inte alla vara likadana? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 8 juli 2021 1 timme sedan sa SnigelDynamit: Åh herregud min hjärna...Tårtpromenaden är ju igen en helt ny sorts daw. Varför kan de inte alla vara likadana? ”Livet är en strid” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Det är också synd om människorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Jåh! De e en tröskel att kliva över när man kliver in... i nya program. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Thunder and brakes här tidigare. Sen vart de å städa… å nu en väldig vänskap, isländskt drama i tvåan ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 34 minuter sedan sa slejnard: å nu en väldig vänskap, isländskt drama i tvåan ☺️ 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2021 Dela Postat 8 juli 2021 Såg det komma! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 juli 2021 Dela Postat 9 juli 2021 8 timmar sedan sa slejnard: Såg det komma! 😁 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 juli 2021 Dela Postat 9 juli 2021 (redigerat) 10 timmar sedan sa slejnard: Thunder and brakes En TV serie om flatulens & broms intresserade människor? Vad gött att sova ut. Det var länge sedan. Biverkningar av 2:a dosen? Ja, jag har börjat byta färg till svart/gul randigt, och surra runt, känner en lust att sticka folk, dricka nektar och bygga bo. Har inte hunnit känna efter riktigt. Värk i höger armen och det är inte för att jag är ungkarl. Lite ont i lederna, dem brukar jag ha problem med annars när det är kallt. Känner mig något darrig och svag, lite som när man är bakfull. Nåja det går väl över. Snart kommer granntösen och ska utföra hushållsnära tjänster... Kpd. Redigerat 9 juli 2021 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2021 Dela Postat 9 juli 2021 Vagott! Sov länge jag å… Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2021 Dela Postat 9 juli 2021 Blir dillkött till lunch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2021 Dela Postat 9 juli 2021 He gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2021 Dela Postat 9 juli 2021 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 juli 2021 Dela Postat 9 juli 2021 Då tar jag en PT om det är okej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts