Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Varför saknar ni inte mig? Jag som förgyller hela forumets tillvaro. Tutto bene. För att inte säga hela internet. Vad vore internet utan MIG?😒

Nu är jag iaf här så alla kan pusta ut.

Vilket gratis DAW är bra? Har varken Linux eller Mac så alla de går bort. Jag orkar inte köpa loss Ableton och testversionen har gått ut och nu vill jag bara göra en låt. En enda liten låt. Audiotool är så fånigt på något sätt...några förslag eller tips utöver det?

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan sa SnigelDynamit:

Varför saknar ni inte mig? Jag som förgyller hela forumets tillvaro. Tutto bene. För att inte säga hela internet. Vad vore internet utan MIG?😒

Nu är jag iaf här så alla kan pusta ut.

Vilket gratis DAW är bra? Har varken Linux eller Mac så alla de går bort. Jag orkar inte köpa loss Ableton och testversionen har gått ut och nu vill jag bara göra en låt. En enda liten låt. Audiotool är så fånigt på något sätt...några förslag eller tips utöver det?

Jag saknar dig ju konstant! Det vet du, beniga tuttar eller inte.

Btw, det är helg nu!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan sa SnigelDynamit:

Varför saknar ni inte mig? Jag som förgyller hela forumets tillvaro. Tutto bene. För att inte säga hela internet. Vad vore internet utan MIG?😒

Nu är jag iaf här så alla kan pusta ut.

Vilket gratis DAW är bra? Har varken Linux eller Mac så alla de går bort. Jag orkar inte köpa loss Ableton och testversionen har gått ut och nu vill jag bara göra en låt. En enda liten låt. Audiotool är så fånigt på något sätt...några förslag eller tips utöver det?

Jo vi undrade just var du höll hus 😊 kul å se dig! 
Tipsar om reaper!

www.reaper.fm

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa SnigelDynamit:

Åh herregud min hjärna...Tårtpromenaden är ju igen en helt ny sorts daw. Varför kan de inte alla vara likadana? 

”Livet är en strid”

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
10 timmar sedan sa slejnard:

Thunder and brakes

En TV serie om flatulens & broms intresserade människor?

Vad gött att sova ut. Det var länge sedan. Biverkningar av 2:a dosen? Ja, jag har börjat byta färg till svart/gul randigt, och surra runt, känner en lust att sticka folk, dricka nektar och bygga bo.


Har inte hunnit känna efter riktigt. Värk i höger armen och det är inte för att jag är ungkarl. Lite ont i lederna, dem brukar jag ha problem med annars när det är kallt. Känner mig något darrig och svag, lite som när man är bakfull.

Nåja det går väl över. Snart kommer granntösen och ska utföra hushållsnära tjänster...

Kpd.
 

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...