Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 4 minuter sedan sa Neosus: Nä en annan som förhoppningsvis har läkt... Hade hen kraschat med sin förra bil och skadat sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Fanns förr, förr? Och hur mycket bättre var den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: En Volvo Shaman. Det vore något! En självläkande bil. Försäkringsbolagen rasar... En gammal shaman-son, ligist med freon? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Fanns förr, förr? Och hur mycket bättre var den? Förr var förr för förr för att förklara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 1 minut sedan sa Fidden: En gammal shaman-son, ligist med freon? Exactemente som tysken säger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Fanns förr, förr? Och hur mycket bättre var den? Det där är en filosofisk fråga. Brukar tänka att vi lever här och nu men det gjorde ju även mormor när hon levde och hennes mormor osv. Tänk om tiden inte existerar och vi lever i ett gigantiskt här och nu? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Just nu sa Fidden: Förr var förr för förr för att förklara. Förrföriskt. Den som förde i en dans fast förr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Det enda som vi vet med säkerhet existerar är nuet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Sen att man minns vissa saker som att de hände igår fast det var i ens ungdom är också nåt att fundera på 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 1 minut sedan sa slejnard: Det där är en filosofisk fråga. Brukar tänka att vi lever här och nu men det gjorde ju även mormor när hon levde och hennes mormor osv. Tänk om tiden inte existerar och vi lever i ett gigantiskt här och nu? 🤔 Tänk om det inte levde i nuet alls utan förr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Vi lever i nuet även imorgon! Och sen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Man ska vara i tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Inte sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Man ska vara i tidaholm Jaha, nu passar det minsann... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Just nu sa Fidden: Det enda som vi vet med säkerhet existerar är nuet. Ja precis! Och ju mer i nuet vi är desto mer flyter tiden ihop. Gillar också vissa drömmar jag har där jag färdas både i tid o rum o fram å tillbaka. Kroppen är likt ett ankare som håller fast en när man vaknar. Svårt förklara hur jag menar men… och vill inte börja låta som en knasboll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Fyfan för förlängningar, sa flickan. Jag vill se ett mål så är det bra sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 4 minuter sedan sa Neosus: Vi lever i nuet även imorgon! Och sen! Ja och då blir det KPD sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Just nu sa slejnard: Ja precis! Och ju mer i nuet vi är desto mer flyter tiden ihop. Gillar också vissa drömmar jag har där jag färdas både i tid o rum o fram å tillbaka. Kroppen är likt ett ankare som håller fast en när man vaknar. Svårt förklara hur jag menar men… och vill inte börja låta som en knasboll Den gränsen passerade du redan när du såg Slash. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Just nu sa slejnard: Ja och då blir det KPD sen. Nej, i tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 HELVETESVADNÄRADETDÄRVARDÅ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 3 minuter sedan sa Fidden: Jaha, nu passar det minsann... Brr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Tänk om det inte levde i nuet alls utan förr? Ja det är ju det dom gör. För mig lever de förr och de å sin sida hade ingen aning om mig. Likväl så vet en ju inte exakt hur morgondagen blir. Antar att man vaknar… borstar tänderna… tar en snus å kaffe… nån timme senare frukost. Men helt säker kan man inte vara. Jag kan ju likväl förgås under natten 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Den gränsen passerade du redan när du såg Slash. Fast jag fattar ju ändå att det inte var han 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 3 minuter sedan sa Dark Of Light: HELVETESVADNÄRADETDÄRVARDÅ! Vem vare 😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Förgås. Är det ett annat ord för en röka innan maten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 13 minuter sedan sa Fidden: En gammal shaman-son, ligist med freon? Hans kaffe smakar skit. Kan vi få lite sprit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Nej, i tid. Ja i sinom tid men inte nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 1 minut sedan sa slejnard: Fast jag fattar ju ändå att det inte var han 😂 Hur förklarar du Frank Andersson då?😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Just nu sa Dark Of Light: Förgås. Är det ett annat ord för en röka innan maten? Nä före smörgåsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Just nu sa Dark Of Light: Hur förklarar du Frank Andersson då?😀 Ja han var mer nån som var lik 😎😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts