Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Em i fotboll men vm i döende svan förväntar jag mig nu. Även om Italien skärpt till sig rejält senare år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Eller ja... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Vi for å köpte glass. 15 minuter enkel väg men det var det värt. Minns inte vad den hette men med lakrits å hallon 😋😋 Dagar som dessa skulle man haft två tv. En för fåppålll å en för å streama top dog 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 1 timme sedan sa Naymari: det var bättre förr Och framför allt hänger allt ihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 14 minuter sedan sa slejnard: Dagar som dessa skulle man haft två tv. En för fåppålll å en för å streama top dog 😃 Valet är väl enkelt eftersom Top Dog var dåligt? Du får väl göra en Elvis och köpa dig en hel vägg med TVs och skjuta sönder dem som det visas dåliga program i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 18 minutes ago, slejnard said: 😋😋Dagar som dessa skulle man haft två tv. En för fåppålll å en för å streama top dog 😃 För typ tio år sedan var det värsta grejen med bild i bild på TVn. Använde någon den funktionen utöver ”skryta för grannen om vad nya TVn kan göra”? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 En liten blinkande triangel uppe i hörnet när det byttes program i den andra kanalen, det var grejer det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 11 minuter sedan sa Dark Of Light: Valet är väl enkelt eftersom Top Dog var dåligt? Du får väl göra en Elvis och köpa dig en hel vägg med TVs och skjuta sönder dem som det visas dåliga program i. Jo fast sambon chefar 😎 Ja med slangbella! 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 9 minuter sedan sa Naymari: För typ tio år sedan var det värsta grejen med bild i bild på TVn. Använde någon den funktionen utöver ”skryta för grannen om vad nya TVn kan göra”? Aldrig använt 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 7 minuter sedan sa Naymari: För typ tio år sedan var det värsta grejen med bild i bild på TVn. Använde någon den funktionen utöver ”skryta för grannen om vad nya TVn kan göra”? Faktiskt gjorde jag det. Grymt användbart då... ja, det var ju bättre förr. Hade det på min dåvarande trotjänare. En 33 tums Philips tjock tv. En stadig pjäs som vägde som en ostyckad dansk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 8 minuter sedan sa Fidden: En liten blinkande triangel uppe i hörnet när det byttes program i den andra kanalen, det var grejer det. Haha ja den minns jag 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 9 minuter sedan sa Fidden: En liten blinkande triangel uppe i hörnet när det byttes program i den andra kanalen, det var grejer det. Japp. Hade man det idag skulle det onekligen vara smått förvirrande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Skulle iofs kunna streama bollfot på datorn 🤔, men orka resa sig från soffan liksom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Japp. Hade man det idag skulle det onekligen vara smått förvirrande. Ja jäklar i lådan vilket blippande det skulle vara ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Uppdrag hjälp Muppo! ( i storforat ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Men jefflar vilken match! Fram o tillbaka. Jämna lag detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 ITALIEN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Just nu sa Dark Of Light: Men jefflar vilken match! Fram o tillbaka. Jämna lag detta. Osten gjorde mål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Det är ett omen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Allt hänger ihop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 D e ju d jag sagt hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Speciellt förr. Då det var bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Speciellt förr. Då det var bättre. Är det en Volvo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Italien mot England vore ju en helvetes match. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 2 minuter sedan sa Fidden: Är det en Volvo? Volvo Omen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Funderar faktiskt på att köpa mig en gammal Volvo V70 generation 1! Hade en sån tidigare men den läkte olja så jag sålda den. Inga frågor på det tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Saab Amen. Den sista modellen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Just nu sa Neosus: Funderar faktiskt på att köpa mig en gammal Volvo V70 generation 1! Hade en sån tidigare men den läkte olja så jag sålda den. Inga frågor på det tack! Ska du köpa samma bil? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Som du hade då alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts