Neosus Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 A gummy bear? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 A gummybear. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 PT!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 👍😄 PT fick du! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Jodå såatte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Nu äntligen har Coop öppnat butiken! Men nu behöver jag ju inte gå och handla eftersom jag beställde hem mat ifrån Ica istället. Så nu kan dom stänga igen. Coop alltså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Ja och nu kan ju Slej "fiska" igen! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2021 47 minuter sedan sa Neosus: PT!! Snyyyyyggt Grahn!🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Fin PT Grahn! Och mitt framför ögonen på dol 😂 Nu är vi hemma! KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Fåppåll ikväll! Italien - Spanien! Hur ska det gå? Vem vinner? Det ena eller det andra laget? Kan båda vinna? Vem förlorar då? 25 minuter sedan sa slejnard: Fin PT Grahn! Och mitt framför ögonen på dol 😂 Nu är vi hemma! KPD Vad bra! Gräns fall för kaffe nu... Någonstans inom dig gnager det ändå lite: "det kunde varit jag... Jag kunde fått PTn.... Jag." Köp... Nappade det? Coop har öppnat igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Köper aldrig fisk 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Är Italien - Spanien final? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Klart det kunde vart JAG! DET VAR JU MIN!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 (redigerat) 38 minuter sedan sa slejnard: Köper aldrig fisk 😃 🙄 Mhmm... 37 minuter sedan sa slejnard: Är Italien - Spanien final? Semifinal. Imorn Danmark - England och vinnarna från dessa matcher möts i finalen på söndag av alla dagar. Redigerat 6 juli 2021 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Och den som vinner då, vinner vinsten som vinnarna vinner när dom....eeeh...... Vinner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Alright! 😊👍 Håller lite på danskjävlarna då eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Just nu sa Neosus: Och den som vinner då, vinner vinsten som vinnarna vinner när dom....eeeh...... Vinner? Det menar du inte? 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Förresten när börjar matchen? Ser nån urbota dålig kriminalare med sambon… tycker alla svenska sådana är typ likadana? Beck å allt vad dom heter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Top dog heter den visst. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 1 timme sedan sa slejnard: Klart det kunde vart JAG! DET VAR JU MIN!!!! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Följer manus ” mall 1a A ”. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Just nu sa Fidden: Precis så 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 1 minut sedan sa slejnard: Förresten när börjar matchen? Ser nån urbota dålig kriminalare med sambon… tycker alla svenska sådana är typ likadana? Beck å allt vad dom heter Ja, beck, falk, hassel, same shit, different faktureringsadress 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Sidan Volvo 242. Minns förra året när vi tjötade om detta 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 5 minuter sedan sa Fidden: Ja, beck, falk, hassel, same shit, different faktureringsadress Ja det är inte så vidare bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 En jag gillade mycket fast amerikansk var ju true detective. Både säs 1 o 2 … trean not so much Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 Japp, så e d. 21.00 börjar matchen och det är klart att man får heja på danskdjävlarna när den matchen kommer. Men en match i taget. Svår tippat känner jag med Spanien å Italien. Dagsformen avgör. D e vad jag tror, så det så. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 23 minuter sedan sa slejnard: Sidan Volvo 242. Minns förra året när vi tjötade om detta 😃 Ja och Nay levererade svar om alla (o)tänkbara modeller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 6 minutes ago, Dark Of Light said: Ja och Nay levererade svar om alla (o)tänkbara modeller. det var bättre förr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2021 Dela Postat 6 juli 2021 d va d Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts