-k9- Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 58 minuter sedan sa slejnard: Gick en promenad till pizzerian här i Burträsk och mötte två rockers. Den ena var så lik Slash att jag nästan ville fråga men gjorde inte det. Han drog en liten väska och två simfötter… nån som vet ifall de är i Sverige nu? Jo det är de nog troligen. Om inte dessa rockers varit snabba över gränsen till Finland eller Norge. Eller räknas inte Burträsk som Sverige, menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 2 minuter sedan sa -k9-: Jo det är de nog troligen. Om inte dessa rockers varit snabba över gränsen till Finland eller Norge. Eller räknas inte Burträsk som Sverige, menar du? Jo Burträsk ligger i Västerbotten, Sverige. Tänkte ifall de var på semester av nån outgrundlig anledning eller om de spelar här nånstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Slash- gitarrist i Guns n Roses 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Jaha, det är nya livet för avdankade rockare. Förr drog han en lina, nu en väska med simfötter. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Kräver ju rejälare lungkapacitet och gigantisk näsborre iofs. Kanske krävs några års träning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 12 minuter sedan sa Fidden: Jaha, det är nya livet för avdankade rockare. Förr drog han en lina, nu en väska med simfötter. Ja men det KAN ju inte varit han 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Kanske var backslash. Har själv sjukt svårt att hålla isär dessa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 21 minuter sedan sa Fidden: Kanske var backslash. Har själv sjukt svårt att hålla isär dessa. Ja kanske de 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 De e de de. E d! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Varmt i bussen dol? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Det blir en sen middag okej? 🙉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Och nu på kvällspromenaden såg vi Frank Andersson komma cyklandes 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Fortfarande mätt från pizzan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 10 minuter sedan sa slejnard: Och nu på kvällspromenaden såg vi Frank Andersson komma cyklandes 😄 Där ser man! Han har varit död sen 2018! 🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 2 minuter sedan sa Neosus: Där ser man! Han har varit död sen 2018! 🙈 Jo hon sa det sambon å! RIP! Men Han var gode lik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 1 timme sedan sa slejnard: Varmt i bussen dol? Finns AC. Men jag är nog mer orolig över dina "jag mötte Lassie" moment här.... Slash, Frank Andersson... Nej du. Jag tror godsägaren broderar ut sitt liv en smula 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 2 minuter sedan sa slejnard: Jo hon sa det sambon å! RIP! Men Han var gode lik! Den Gode? ... ... men han är ju också död. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 (redigerat) Fan vad folk dör... Apropå det. Den där 17 åringen som sköt polismannen. Hans identitet är tydligen sekretess belagd av anledningar. Nu är ju både namn och bild ute på honom sedan ett tag och vem som med lite Google kunskaper kan få fram det. Så much for sekretess då rå´. Nu är ju inte denna unge pojk någon nyburg... nybörjare i branschen på något vis. Senast i förra viftade han med en kniv i en spårvagn och skulle döda någon. Redigerat 4 juli 2021 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Finns AC. Men jag är nog mer orolig över dina "jag mötte Lassie" moment här.... Slash, Frank Andersson... Nej du. Jag tror godsägaren broderar ut sitt liv en smula 😄 Ja jag har nog lite solsting 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Den Gode? ... ... men han är ju också död. Gode- vedertaget uttryck för mycket/väldigt här uppe i solen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2021 (redigerat) 34 minuter sedan sa Dark Of Light: Den Gode? ... ... men han är ju också död. 😔 Varje gång vi åker förbi Åtvidaberg tänker jag på SJr. En forumkaraktär helt klart. RIP Peter H. Redigerat 4 juli 2021 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2021 30 minuter sedan sa slejnard: Ja jag har nog lite solsting 😃 ”Lite”… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 14 minuter sedan sa CHAE: ”Lite”… Ja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Ja mycket då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 17 minuter sedan sa CHAE: ”Lite”… Du då?! 😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 18 minuter sedan sa CHAE: 😔 Varje gång vi åker förbi Åtvidaberg tänker jag på SJr. En forumkaraktär helt klart. RIP Peter H. Ja han är saknad. RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Ska man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Jaga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 PT? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts