Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

58 minuter sedan sa slejnard:

Gick en promenad till pizzerian här i Burträsk och mötte två rockers. Den ena var så lik Slash att jag nästan ville fråga men gjorde inte det. Han drog en liten väska och två simfötter… nån som vet ifall de är i Sverige nu? 

Jo det är de nog troligen. Om inte dessa rockers varit snabba över gränsen till Finland eller Norge. Eller räknas inte Burträsk som Sverige, menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
2 minuter sedan sa -k9-:

Jo det är de nog troligen. Om inte dessa rockers varit snabba över gränsen till Finland eller Norge. Eller räknas inte Burträsk som Sverige, menar du?

Jo Burträsk ligger i Västerbotten, Sverige. Tänkte ifall de var på semester av nån outgrundlig anledning eller om de spelar här nånstans? 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

Varmt i bussen dol? 

Finns AC. Men jag är nog mer orolig över dina "jag mötte Lassie" moment här....

Slash, Frank Andersson... Nej du. Jag tror godsägaren broderar ut sitt liv en smula 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Fan vad folk dör...

Apropå det. Den där 17 åringen som sköt polismannen. Hans identitet är tydligen sekretess belagd av anledningar. Nu är ju både namn och bild ute på honom sedan ett tag och vem som med lite Google kunskaper kan få fram det. Så much for sekretess då rå´.

Nu är ju inte denna unge pojk någon nyburg... nybörjare i branschen på något vis. Senast i förra  viftade han med en kniv i en spårvagn och skulle döda någon.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
34 minuter sedan sa Dark Of Light:

Den Gode? ... ... men han är ju också död.

😔
Varje gång vi åker förbi Åtvidaberg tänker jag på SJr. En forumkaraktär helt klart.

RIP Peter H.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...