Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
11 timmar sedan sa Neosus:

Det värsta är när du möter dig själv i farstun. 

Vet inte vart jag tog vägen, för jag var inte där när jag kom fram. Så då var bara jag där när jag kom fram. Får skylla mig själv när jag missade både hamburgare och en grädd/vanilj/jordguppstårta. Så i stället fick jag äta både hamburgare och en grädd/vanilj/jordguppstårta. Så synd för mig, men tur för mig. 🤔🙄

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan sa Fidden:

Såhär mycket hud har det inte visats i tråden sedan Dingbats ballade ur en gång. 

Kommer ihåg att Grahn råkade länka till en massa damer med "bristfällig garderob" med. Den gamle tokstollen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Och så fanns det väl en tråd som hette typ; "Uj uj uj, vad vacker hon är" i OT-forat. som kanske inte skulle kännas så lämplig idag. Men det måste väl varit kring 2004 eller så? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
4 timmar sedan sa -k9-:

Och så fanns det väl en tråd som hette typ; "Uj uj uj, vad vacker hon är" i OT-forat. som kanske inte skulle kännas så lämplig idag. Men det måste väl varit kring 2004 eller så? 

Ja visst djävlar ja. Den kommer jag ihåg!

Äh, det var väl inte så farligt, påklätt var det ju.... mestadels... Egentligen var det inte värre än en under klädeskatalog av idag. Någonstans där ute sitter det tanter och med simmig blick tittar på den senaste räddningskårs kalendern. Intressant det där hur värderingar skiftar men bara lite och ibland.

Jag tar en politiskt korrekt kaffe pd.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan sa tordA:

Passar perfekt ihop 😅

image.png.9217dc0c0ae9435c0e54f5cc9f9905d5.png

Blir det ukelelar nu?

Ånyo; kärlek i Längstah❤️

41 minuter sedan sa Fidden:

Ännu en bergsetapp. Vätskar upp ordentligt för att orka. 

Hydrera på, Fidden!

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...