Dark Of Light Postat 3 juli 2021 Dela Postat 3 juli 2021 15 minuter sedan sa slejnard: Bildbevis 😎 Svårt att avgöra om det där är en bild på knävecket eller rövah!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2021 Dela Postat 3 juli 2021 Eeeepiiiiic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2021 Dela Postat 3 juli 2021 16 minuter sedan sa Dark Of Light: Svårt att avgöra om det där är en bild på knävecket eller rövah!? PT fick du. Det är röva såklart. Överkroppsröva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2021 Dela Postat 3 juli 2021 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Eeeepiiiiic. Mycket! GULDMEDALJ 🥇 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 juli 2021 Dela Postat 3 juli 2021 Såhär mycket hud har det inte visats i tråden sedan Dingbats ballade ur en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2021 Dela Postat 3 juli 2021 15 minuter sedan sa Fidden: Såhär mycket hud har det inte visats i tråden sedan Dingbats ballade ur en gång. Jaså? Det minns jag inte men var kanske före min tid 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 juli 2021 Dela Postat 3 juli 2021 Bilden försvann ganska fort vill jag minnas 😄 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 juli 2021 Dela Postat 3 juli 2021 34 minuter sedan sa Fidden: Såhär mycket hud har det inte visats i tråden sedan Dingbats ballade ur en gång. Jo det finns en semesterbild där Slej visar flinten. Den gamle och huvet, kallade jag den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 11 timmar sedan sa Neosus: Det värsta är när du möter dig själv i farstun. Vet inte vart jag tog vägen, för jag var inte där när jag kom fram. Så då var bara jag där när jag kom fram. Får skylla mig själv när jag missade både hamburgare och en grädd/vanilj/jordguppstårta. Så i stället fick jag äta både hamburgare och en grädd/vanilj/jordguppstårta. Så synd för mig, men tur för mig. 🤔🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 4 timmar sedan sa Fidden: Såhär mycket hud har det inte visats i tråden sedan Dingbats ballade ur en gång. Kommer ihåg att Grahn råkade länka till en massa damer med "bristfällig garderob" med. Den gamle tokstollen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Och så fanns det väl en tråd som hette typ; "Uj uj uj, vad vacker hon är" i OT-forat. som kanske inte skulle kännas så lämplig idag. Men det måste väl varit kring 2004 eller så? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 (redigerat) 4 timmar sedan sa -k9-: Och så fanns det väl en tråd som hette typ; "Uj uj uj, vad vacker hon är" i OT-forat. som kanske inte skulle kännas så lämplig idag. Men det måste väl varit kring 2004 eller så? Ja visst djävlar ja. Den kommer jag ihåg! Äh, det var väl inte så farligt, påklätt var det ju.... mestadels... Egentligen var det inte värre än en under klädeskatalog av idag. Någonstans där ute sitter det tanter och med simmig blick tittar på den senaste räddningskårs kalendern. Intressant det där hur värderingar skiftar men bara lite och ibland. Jag tar en politiskt korrekt kaffe pd. Redigerat 4 juli 2021 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Å andra sidan så kan man ju undra över om en sådan tråd hör hemma i en site om musik och dess produktion... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 ... men då kan man ju också dra med denna tråd i fallet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Visst är det lurigt. VAKNA KAFFET ÄR KLART!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Har varit vaken länge. Men man kanske skulle brygga en kanna till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Sov relativt länge 😃 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Passar perfekt ihop 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Snyggt! 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 😃 kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 😃 ja å bad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Bad to the bone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 B-b-b-b-b-kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Baffe laffe päronpung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Ännu en bergsetapp. Vätskar upp ordentligt för att orka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Kämpa på fidden! Här la vi oss nyss i skuggan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juli 2021 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2021 4 timmar sedan sa tordA: Passar perfekt ihop 😅 Blir det ukelelar nu? Ånyo; kärlek i Längstah❤️ 41 minuter sedan sa Fidden: Ännu en bergsetapp. Vätskar upp ordentligt för att orka. Hydrera på, Fidden! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Vagott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2021 Dela Postat 4 juli 2021 Gick en promenad till pizzerian här i Burträsk och mötte två rockers. Den ena var så lik Slash att jag nästan ville fråga men gjorde inte det. Han drog en liten väska och två simfötter… nån som vet ifall de är i Sverige nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts