Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Hmm intressant att COOPs pressekreterare heter Therese Knapp. Svårt att låta bli att skriva något barnsligt i stil med "Hon har säkert bara blivit påtryckt lite på fel sätt, och orsakat dessa problem". men då jag tycker det är både för barnsligt och långsökt, så kommer jag inte ens skriva något i den stilen här... 🤨

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
8 minuter sedan sa Neosus:

Dax att plantera egen mat istället? 🙈

Hur odlar man fiskpinnar?

Växer Nudlar på träd?

 

1. Jag löser det genom att cykla till farsan istället. Så får jag se vad som bjuds där. 

2. Fiskpinnar växer på samma träd som plockar dem ifrån.

3. Nej! Det är det fiskpinnar det som gör. 

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa Neosus:

Och viktigast av allt.. Vars fan hittar man bananstubbar? smileys-thinking-029488_zpsbytadrj8.GIF.4ca9c0b5d6bfc2d195a419f16d0ba8f3.GIF

 

3 minuter sedan sa slejnard:

Jåh! Tur man handlade i torsdags! 

 

2 minuter sedan sa slejnard:

Visar ju lite hur sårbara vi är med all den nya tekniken

Skönt att du fick tag på dina bananstubbar i tid, Slej. Kan du visa Neo vart man köper dem nästa gång?  

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Första bergspasset i touren idag, då är det dags för mig att börja följa. Tyvärr verkar Roglic ha kraschat bort sig, men Alaphilippe är med. Heja heja. 

🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️👨‍🦽🚴‍♀️🚴‍♀️

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan sa Fidden:

Första bergspasset i touren idag, då är det dags för mig att börja följa. Tyvärr verkar Roglic ha kraschat bort sig, men Alaphilippe är med. Heja heja. 

🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️👨‍🦽🚴‍♀️🚴‍♀️

Oj! Det borde ju jag följa jag med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu borde jag vara halvvägs till farsan. Får nog ringa och höra hur det går för mig. För själv har jag inte kommit iväg än. Fortsätter det såhär så är jag ju framme innan jag lämnat hemmet... 🤔

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan sa Fidden:

Första bergspasset i touren idag, då är det dags för mig att börja följa. Tyvärr verkar Roglic ha kraschat bort sig, men Alaphilippe är med. Heja heja. 

🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️👨‍🦽🚴‍♀️🚴‍♀️

Det där brukade jag se förr. Har tyvärr inte Eurosport längre. Älskar hur engagerad kommentator Roberto Vacchi är. Kollade mycket när Lance Armstrong var som bäst. Synd att det är så mycket doping

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan sa -k9-:

Nu borde jag vara halvvägs till farsan. Får nog ringa och höra hur det går för mig. För själv har jag inte kommit iväg än. Fortsätter det såhär så är jag ju framme innan jag lämnat hemmet... 🤔

Det värsta är när du möter dig själv i farstun. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, Fidden said:

[…]Tyvärr verkar Roglic ha kraschat bort sig, men Alphaville är med. Heja heja. 

🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️👨‍🦽🚴‍♀️🚴‍♀️

😶

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan sa Fidden:

Första bergspasset i touren idag, då är det dags för mig att börja följa. Tyvärr verkar Roglic ha kraschat bort sig, men Alaphilippe är med. Heja heja. 

🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️👨‍🦽🚴‍♀️🚴‍♀️

Ta det lungt såhär i början så du orkar till mål. Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...