slejnard Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 Blir repris på den bulgariska linssoppan. Så jäkla god
slejnard Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 Sätt i lite vin å tomatpuré så.. https://www.coop.se/recept/bulgarisk-linssoppa/
Naymari Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 1 minute ago, slejnard said: Sätt i lite vin å tomatpuré så.. https://www.coop.se/recept/bulgarisk-linssoppa/ Äter du den med ätpinnar? 1
slejnard Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 3 minuter sedan sa Naymari: Äter du den med ätpinnar? Ja?
Dark Of Light Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 (redigerat) 1 timme sedan sa Fidden: Prova med potätpinnar. Alltså pommes. Misosoppa med pommes. Det blir lite som balkan pizzorna. Den ena smaklösare an den andra, italienarna rasar. Snart blir det väl misosoppsrulle, kebabmisosoppa och då rasar japanerna. Redigerat 1 juli 2021 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 Varför de heter finska pinnar vet jag inte. Enl. wikipedia (all sannings urmoder efter Flashback) så finns liknande bakverk i många länder.
Dark Of Light Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 Hur skulle ett sådant bakverk se ut? En kringla med ett rakblad i mitten? Vilken djävla smäll btw...
slejnard Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 11 minuter sedan sa Dark Of Light: Skulle man kunna göra en soppa på fiskpinnar? Piskfinnssoppa!
slejnard Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Hur skulle ett sådant bakverk se ut? En kringla med ett rakblad i mitten? Vilken djävla smäll btw... Kaboom 💥 ! Fy fan
CHAE Postat 1 juli 2021 Trådstartare Postat 1 juli 2021 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Misosoppa med pommes. Det blir lite som balkan pizzorna. Den ena smaklösare an den andra, italienarna rasar. Snart blir det väl misosoppsrulle, kebabmisosoppa och då rasar japanerna. Cross over-käk har funnits länge. Personligen åt jag en sushitårta d v s en smörgåstårta med sushi, någon gång på 90-talet. Det smakade åt helvete. Märk väl; jag tycker om sushi och smårgåstårta. I kombination var det en styggelse dock. 13 minuter sedan sa Dark Of Light: Bakvärk är något helt annat. Ska bi kopppla det till tidigare spekulationer om Längstah-kärlek?
Neosus Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 NU börjar man få i ordning på frekvenserna! NU får ni ställa frågor om ni vill men kommer jag att svara på frågorna? Svar: NEJ!!
Naymari Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 1 hour ago, Dark Of Light said: Eller pilska finnar, Löfvens favorit. 😮 1 hour ago, CHAE said: Cross over-käk har funnits länge. Personligen åt jag en sushitårta d v s en smörgåstårta med sushi, någon gång på 90-talet. Det smakade åt helvete. Det där låter fullkomligt fruktansvärt.
Naymari Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 23 minutes ago, Neosus said: NU börjar man få i ordning på frekvenserna! NU får ni ställa frågor om ni vill men kommer jag att svara på frågorna? Vilken är din favoritfrekvens?
slejnard Postat 1 juli 2021 Postat 1 juli 2021 1 timme sedan sa Neosus: NU börjar man få i ordning på frekvenserna! NU får ni ställa frågor om ni vill men kommer jag att svara på frågorna? Svar: NEJ!! Bra he fonk 👍
Recommended Posts