Fidden Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 Missa nu inte att det är ny säsong och nytt avsnitt varje måndag Rick & Morty alltså.
Dark Of Light Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 (redigerat) 51 minuter sedan sa slejnard: Ost å kavvijar! 😃 Vilken sort? 50 minuter sedan sa slejnard: 🤩 För tidigt PT utlösning. Redigerat 28 juni 2021 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 Tidig/snabb PT utlösning (prematur PT) är rätt vanligt. Ofta beror det på att man tycker att det är så gött att få en PT att det är svårt att hålla tillbaka upphetsningen. Men det kan även vara att man spänner sig och genom detta får svårare att hålla räkningen. En tredje vanlig orsak är att problemet hänger ihop med kaffe svårigheter eller osth brist. Det är svårt att definiera vad som syftas med begreppet tidig PT utlösning eftersom det bygger på den enskildes upplevelse av att komma till den nya sidan för tidigt. Det varierar med andra ord från person till person. För en del handlar det om att få PT i stort sett direkt när man skriver ett inlägg. För andra är det enbart kopplat till äran och en önskan om att man kunde ha fler PTs under än korstare tid än vad man kan. Gemensamt för många är att tidig PT utlösning också definieras i relation till utebliven fiskelycka. Den medicinska bedömningen av tidig PT utlösning är att inte kunna genomföra ett samlag längre än 1-2 minuter. DoL Leg. Nuppolog & PT sakkunnig. 1
slejnard Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 43 minuter sedan sa Naymari: Do Re Mi Fa So La Ti Do Ja rätt ska vara rätt
slejnard Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 16 minuter sedan sa Dark Of Light: Vilken sort? För tidigt PT utlösning. Port salut- som att äta på en mjuk glasruta. äh du är bara Avis! 🤩
slejnard Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 45 minuter sedan sa Fidden: Missa nu inte att det är ny säsong och nytt avsnitt varje måndag Rick & Morty alltså. Aldrig sett faktiskt 😲 (tror jag) I januari kommer en ny säsong av längstah 😊
CHAE Postat 28 juni 2021 Trådstartare Postat 28 juni 2021 6 timmar sedan sa Fidden: Mäster @CHAE, vill du fixa till frågetråden "studio", dvs ge den ett namn som gör det tydligt att den handlar om DI-boxar, samt dela senaste frågan till en ny tråd om trumkomp i cubase ok thx bye Mm.
CHAE Postat 28 juni 2021 Trådstartare Postat 28 juni 2021 The OG Mr Mör Kis är tillbaka mer virrig än vanligt ser jag. Öl och värme är ingen bra kombo.
Dark Of Light Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 34 minuter sedan sa CHAE: The OG Mr Mör Kis är tillbaka mer virrig än vanligt ser jag. Hans namn är ewroL och han ska föras till människobyn med det samma.
Dark Of Light Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 (redigerat) 1 timme sedan sa slejnard: Port salut- som att äta på en mjuk glasruta. äh du är bara Avis! 🤩 Jag? Avis? Så befängt! En mjuk glasruta säger du? Vad är det för ost ni har där uppe? 😬 ... och jag är galen..? Redigerat 28 juni 2021 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 ⚽ Kroatien - Spanien om de mundiarré sjuka kommentatorerna kan hålla käften någon gång....
Dark Of Light Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 1 minut sedan sa slejnard: Ja den smakar INGENTING Aha. Hushållsosth! Smakar som en käftsmäll precis innan smällen.
Dark Of Light Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 Vilket självmål!!!!! Sovande målvakter är inte bra.
Neosus Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 Målande sovvakter är bättre... Om man frågar mig alltså. Men nu var det ingen som frågade så. Atte!
Dark Of Light Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 D e d d e! Den där lär nog vevas om och om igen...
Neosus Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 Slej!! Ju mer jag mixar desto sämre låter det. Är det Nu man ska koppla av öronen och lägga dom åt sidan? Och sova på saken? Och göra något annat? Men inte medans man sover? Ska snart "bestiga berg" och gå och handla! Hejdå!
Dark Of Light Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 1 minut sedan sa Neosus: Ska snart "bestiga berg" Vad kul att du träffat någon! Bry dig inte om vad andra säger. Överviktiga tjejer är fina de också.
Dark Of Light Postat 28 juni 2021 Postat 28 juni 2021 Jag är rätt så bra på att läsa mellan raderna eller hur. Om ni övar så kommer ni att bli lika bra så småningom. Men bara om ni övar.
Recommended Posts