Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Just nu sa slejnard:

Ja men den var ju MIN?! Här tittar man bort några ögonblick så. 

Gonatt å sov gott 😴 

Jag tillägnar den till Er godsägare Von Slej.

9 minuter sedan sa Fidden:

Vasco da PT

Exactemente som vahettereh tysken säger.

Vasca de Gama eller tvättat spel som det egentligen heter. Inte alls tvättad asätar fågel som folk trodde förr. Ja, ja. Ni lär er väl, mina PTs går att spåra hundratals år bakåt. Eller framåt beroende på hur man räknar.

Osth?

Postat

Vad hände med Fiddens pilotförsök?

Senast låg han i hängmattan och brände armarna. Det blir ju ofantligt svårt att styra flygfarkosten sådär i hängmattan…

Jag känner mig grundlurad å det grövsta och vill ha pengarna tillbaka annars kontaktar jag Sverker Olofsson och han kan bli jättejättearg.

Postat

Har precis suttit och skummat igenom gamla låsta (och fullkomligt utspårade) trådar. Intressant läsning.

VARS Ä MICKEH!!!!???😠

Postat

Urspårade trådar? Inte så mycket urologi här iaf??? Nåja, vapen broder, jag tillönskar dig och dina käre en god jul och ett gott nytt år redan nu så är det liksom gjort. 

Postat

Jefflar vad Godless är bra. Netflix i fall ni undrar var. Western med en bra story och bra skådisar.

Är vid avsnitt 5 och man fastnar lätt.

8/10 avskjutna skallerorms huvuden.

Postat

Dax för mig att börja prellemunireramera med flera... på Netflix igen då? Western är ju ändå rätt så roligt att titta på.

Postat
7 timmar sedan sa CHAE:

Vad hände med Fiddens pilotförsök?

Senast låg han i hängmattan och brände armarna. Det blir ju ofantligt svårt att styra flygfarkosten sådär i hängmattan…

Jag känner mig grundlurad å det grövsta och vill ha pengarna tillbaka annars kontaktar jag Sverker Olofsson och han kan bli jättejättearg.

Sitter inne för att jag stal ett jävla jetplan. Lite beroende på att du bara swishade 8,50 kr och de snodde dol till vätskekassan. 

Kpd? 

Postat
8 timmar sedan sa Neosus:

Dax för mig att börja prellemunireramera med flera... på Netflix igen då? Western är ju ändå rätt så roligt att titta på.

Har jag postat denna där jag varit med lite som crew? Min hund "spelar" varg där. 

• Gilla 1
Postat
1 timme sedan sa Fidden:

Sitter inne för att jag stal ett jävla jetplan. Lite beroende på att du bara swishade 8,50 kr och de snodde dol till vätskekassan. 

Kpd? 

Ett!? Du stal ju mång... öhh... hrm. (Tror ni polisen läser i den här tråden?) 

Kpd?

Postat

Finns d nåt bra virtual 3D plugin? Vad kostar det?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.