Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Just nu sa slejnard:

Ja men den var ju MIN?! Här tittar man bort några ögonblick så. 
 

Gonatt å sov gott 😴 

Jag tillägnar den till Er godsägare Von Slej.

9 minuter sedan sa Fidden:

Vasco da PT

Exactemente som vahettereh tysken säger.

Vasca de Gama eller tvättat spel som det egentligen heter. Inte alls tvättad asätar fågel som folk trodde förr. Ja, ja. Ni lär er väl, mina PTs går att spåra hundratals år bakåt. Eller framåt beroende på hur man räknar.

Osth?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hände med Fiddens pilotförsök?

Senast låg han i hängmattan och brände armarna. Det blir ju ofantligt svårt att styra flygfarkosten sådär i hängmattan…

Jag känner mig grundlurad å det grövsta och vill ha pengarna tillbaka annars kontaktar jag Sverker Olofsson och han kan bli jättejättearg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har precis suttit och skummat igenom gamla låsta (och fullkomligt utspårade) trådar. Intressant läsning.

 

VARS Ä MICKEH!!!!???😠

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan sa CHAE:

Vad hände med Fiddens pilotförsök?

Senast låg han i hängmattan och brände armarna. Det blir ju ofantligt svårt att styra flygfarkosten sådär i hängmattan…

Jag känner mig grundlurad å det grövsta och vill ha pengarna tillbaka annars kontaktar jag Sverker Olofsson och han kan bli jättejättearg.

Sitter inne för att jag stal ett jävla jetplan. Lite beroende på att du bara swishade 8,50 kr och de snodde dol till vätskekassan. 

Kpd? 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan sa Neosus:

Dax för mig att börja prellemunireramera med flera... på Netflix igen då? Western är ju ändå rätt så roligt att titta på.

 

Har jag postat denna där jag varit med lite som crew? Min hund "spelar" varg där. 
 

 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Fidden:

Sitter inne för att jag stal ett jävla jetplan. Lite beroende på att du bara swishade 8,50 kr och de snodde dol till vätskekassan. 

Kpd? 

Ett!? Du stal ju mång... öhh... hrm. (Tror ni polisen läser i den här tråden?) 

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...