Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
1 minut sedan sa Dark Of Light:

Lätt och skylla på hundarna...

Regeringens fel är det ju, såklart. 

Allt hänger ihop, som någon brukar säga. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte gå ut men struntar nog i det. För att det är ett lätt regn där ute! 

Det går ju inte för sig. Så jag går ut imorgon istället. För då är det förhoppningsvis inget regn alls där ute. Förutom på förmiddag och hela dagen och eftermiddag. Då är det regn men sedan på kvällen så ska det ha slutat regna. Och då kan man passa på att gå ut och handla. För att vem i hela helsike vill gå ut i regnet?

Inga frågor på det tack! 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Neosus:

Tänkte gå ut men struntar nog i det. För att det är ett lätt regn där ute! 

Det går ju inte för sig. Så jag går ut imorgon istället. För då är det förhoppningsvis inget regn alls där ute. Förutom på förmiddag och hela dagen och eftermiddag. Då är det regn men sedan på kvällen så ska det ha slutat regna. Och då kan man passa på att gå ut och handla. För att vem i hela helsike vill gå ut i regnet?

Inga frågor på det tack! 

Jag tycker du är lite otydlig, kanske kan du höja lite kring 1000khz? En kompressor kan funka också. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa Neosus:

Tänkte gå ut men struntar nog i det. För att det är ett lätt regn där ute! 

Det går ju inte för sig. Så jag går ut imorgon istället. För då är det förhoppningsvis inget regn alls där ute. Förutom på förmiddag och hela dagen och eftermiddag. Då är det regn men sedan på kvällen så ska det ha slutat regna. Och då kan man passa på att gå ut och handla. För att vem i hela helsike vill gå ut i regnet?

Inga frågor på det tack! 

Köper du med en rövsticka samt lite skådebröd? Bara ett halvt kilo av det sistnämnda, man vill ju inte verka märkvärdig.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa Fidden:

Jag tycker du är lite otydlig, kanske kan du höja lite kring 1000khz? En kompressor kan funka också. 

Är inte det sådan där fullrösts skrift som man hört talas om, som en del riktigt bra sångare håller på med?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...