Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

VMA!!! 

Min hund läcker gas. Stäng alla fönster och ventilation. För jag kommer öppna och vädra allt som öppnas kan. 

Annons
Postat
1 minut sedan sa Dark Of Light:

Lätt och skylla på hundarna...

Regeringens fel är det ju, såklart. 

Allt hänger ihop, som någon brukar säga. 

Postat

Tänkte gå ut men struntar nog i det. För att det är ett lätt regn där ute! 

Det går ju inte för sig. Så jag går ut imorgon istället. För då är det förhoppningsvis inget regn alls där ute. Förutom på förmiddag och hela dagen och eftermiddag. Då är det regn men sedan på kvällen så ska det ha slutat regna. Och då kan man passa på att gå ut och handla. För att vem i hela helsike vill gå ut i regnet?

Inga frågor på det tack! 

Postat
1 minut sedan sa Neosus:

Det går ju inte för sig. Så jag går ut imorgon istället. För då är det förhoppningsvis inget regn alls där ute. Förutom på förmiddag och hela dagen och eftermiddag. Då är det regn men sedan på kvällen så ska det ha slutat regna. Och då kan man passa på att gå ut och handla. För att vem i hela helsike vill gå ut i regnet?

Inga frågor på det tack! 

Jag tycker du är lite otydlig, kanske kan du höja lite kring 1000khz? En kompressor kan funka också. 

Postat
3 minuter sedan sa Neosus:

Inga frågor på det tack! 

Köper du med en rövsticka samt lite skådebröd? Bara ett halvt kilo av det sistnämnda, man vill ju inte verka märkvärdig.

Postat

2 minuter sedan sa Fidden:

Jag tycker du är lite otydlig, kanske kan du höja lite kring 1000khz? En kompressor kan funka också. 

Dry eller Wet? 

JC_thinking.GIF.49a10c9577930771dc89d3bcb72a81c9.GIF

Postat
2 minuter sedan sa Fidden:

Är inte det sådan där fullrösts skrift som man hört talas om, som en del riktigt bra sångare håller på med?

Postat
2 minuter sedan sa Dark Of Light:

Är inte det sådan där fullrösts skrift som man hört talas om, som en del riktigt bra sångare håller på med?

Jaaaaaaaeeeeiiooooeee

Postat (redigerat)
3 minuter sedan sa slejnard:

Järnsvamp! 

Skulle kunna vara ett Acidband med metal ambitioner.

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.