slejnard Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Kollade lite på kalla fakta om Lambertz 🤮 Vilket jävla as!
Dark Of Light Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 En PT mede klass! Nordmakedonianska matchen är det fart i. Ett bort dömt mål redan.
slejnard Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Just nu sa Dark Of Light: DET DÄR är fan det finaste jag sett... Du är grym på PT:s!
Dark Of Light Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Just nu sa slejnard: Kollade lite på kalla fakta om Lambertz 🤮 Vilket jävla as! Han kommer att hamna hos mig sedan... Här kan han få kladda bäst han vill. Edgar Hoover har länge känt sig ensam...
slejnard Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Just nu sa Dark Of Light: En PT mede klass! Nordmakedonianska matchen är det fart i. Ett bort dömt mål redan. Har du börjat särskriva nu också? Var är dol?
slejnard Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Just nu sa Dark Of Light: Han kommer att hamna hos mig sedan... Här kan han få kladda bäst han vill. Edgar Hoover har länge känt sig ensam... Härligt! 😊👍
Dark Of Light Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 1 minut sedan sa slejnard: Du är grym på PT:s! Ja, ja. Det behöver ju knappast nämnas. Jag tänker på utförandet. Finessen. Den iskalla kalkyleringen samt lyriken. Tur man är ödmjuk, annars hade man ju varit med PTs som du är med dina fiskar...
Dark Of Light Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Man ser ju fram emot att få Alzheimers, Parkinsons och lite till. Hamna på hemmet, där man med en dåres envishet hävdar att man är en demon bor i helvetet och har varit med på en ozthresa och kramat Vickan. Fast det hävdar jag ju redan...
slejnard Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Kollar nåt indiskt drama. Slås över hur indier pratar engelska. Sambon tycker att jag härmar ganska bra. Theya speeka lajka thees
slejnard Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Man ser ju fram emot att få Alzheimers, Parkinsons och lite till. Hamna på hemmet, där man med en dåres envishet hävdar att man är en demon bor i helvetet och har varit med på en ozthresa och kramat Vickan. Fast det hävdar jag ju redan... Blir mer på riktigt då 😄
-k9- Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Funderar på om detta kan vara något att ha? Skulle ju dessutom vara skönt med ett smidigt ljudkort som man kan ta med sig lite vart man vill. https://www.emusic.se/product/59765/steinberg-the-guitar-recording-kit
Fidden Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 (redigerat) 15 minuter sedan sa slejnard: Kollade lite på kalla fakta om Lambertz 🤮 Vilket jävla as! Ja. Men om det handlade om den där våldtäkten så bör du även kolla på advokat David Massis föreläsning om tjejens historik. Redigerat 21 juni 2021 av Fidden
Dark Of Light Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Är det inte dags att förse spelarna med hjälmar nu? Så här mycket skallningar har jag inte sett sedan jag sprang på krogen. De är ju inte danskar ens! 3 minuter sedan sa slejnard: Kollar nåt indiskt drama. Slås över hur indier pratar engelska. Sambon tycker att jag härmar ganska bra. Theya speeka lajka thees Lais änn koolli. Veli gåd itingg 1 minut sedan sa slejnard: Blir mer på riktigt då 😄 Hur menar du nu?
Dark Of Light Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Just nu sa Fidden: Ja. Men om det handlade om den där våldtäkten så bör du även kolla på advokat David Massas föreläsning om tjejens historik. Precis. Hon är en... kreativ personlighet.
-k9- Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 3 minuter sedan sa slejnard: Kollar nåt indiskt drama. Slås över hur indier pratar engelska. Sambon tycker att jag härmar ganska bra. Theya speeka lajka thees Hehe! Bor två indiska familjer på min gata, så jag hör ofta Hinglish som ju oftast engelska med hindi brytning kallas. Men det är iofs ett så utbrett sätt att prata på, så det kanske snarare är en engelsk dialekt nu mera.
Neosus Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 9 minuter sedan sa -k9-: Funderar på om detta kan vara något att ha? Skulle ju dessutom vara skönt med ett smidigt ljudkort som man kan ta med sig lite vart man vill. https://www.emusic.se/product/59765/steinberg-the-guitar-recording-kit Jag har inte den blekaste Bleking... Men ser ut att vara bra grejer i det paketet iallafall. Frågan är om du kommer att kunna spela med i princip noll latency med datorn?
Neosus Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Hur mänga månvarv går det på ett båtvarv? Få se... Låt mig få klura.....
Dark Of Light Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Just nu sa Neosus: Få se... Låt mig få Plura..... .
Fidden Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 16 minuter sedan sa -k9-: Funderar på om detta kan vara något att ha? Skulle ju dessutom vara skönt med ett smidigt ljudkort som man kan ta med sig lite vart man vill. https://www.emusic.se/product/59765/steinberg-the-guitar-recording-kit Har inte slej nåt liknande ljudkort? Ser najs ut hur som helst.
Dark Of Light Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 1 minut sedan sa Fidden: Ser najs ut hur som helst. Då är det väl ett grafikkort?
Dark Of Light Postat 21 juni 2021 Postat 21 juni 2021 Lite roligt att se vid hörnor att det bildas en moshpit framför målet.
Recommended Posts