Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Just nu sa slejnard:

Kollade lite på kalla fakta om Lambertz 🤮 Vilket jävla as! 

Han kommer att hamna hos mig sedan... Här kan han få kladda bäst han vill. Edgar Hoover har länge känt sig ensam...

Postat
1 minut sedan sa slejnard:

Du är grym på PT:s! 

Ja, ja. Det behöver ju knappast nämnas. Jag tänker på utförandet. Finessen. Den iskalla kalkyleringen samt lyriken. Tur man är ödmjuk, annars hade man ju varit med PTs som du är  med dina fiskar...

Postat

Man ser ju fram emot att få Alzheimers, Parkinsons och lite till. Hamna på hemmet, där man med en dåres envishet hävdar att man är en demon bor i helvetet och har varit med på en ozthresa och kramat Vickan.

Fast det hävdar jag ju redan...

Postat
3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Man ser ju fram emot att få Alzheimers, Parkinsons och lite till. Hamna på hemmet, där man med en dåres envishet hävdar att man är en demon bor i helvetet och har varit med på en ozthresa och kramat Vickan.

Fast det hävdar jag ju redan...

Blir mer på riktigt då 😄

Postat (redigerat)
15 minuter sedan sa slejnard:

Kollade lite på kalla fakta om Lambertz 🤮 Vilket jävla as! 

Ja. 

Men om det handlade om den där våldtäkten så bör du även kolla på advokat David Massis föreläsning om tjejens historik. 

Redigerat av Fidden
Postat

Är det inte dags att förse spelarna med hjälmar nu? Så här mycket skallningar har jag inte sett sedan jag sprang på krogen. De är ju inte danskar ens!

3 minuter sedan sa slejnard:

Kollar nåt indiskt drama. Slås över hur indier pratar engelska. Sambon tycker att jag härmar ganska bra. Theya speeka lajka thees 

Lais änn koolli. Veli gåd itingg

1 minut sedan sa slejnard:

Blir mer på riktigt då 😄

Hur menar du nu?

Postat
Just nu sa Fidden:

Ja. 

Men om det handlade om den där våldtäkten så bör du även kolla på advokat David Massas föreläsning om tjejens historik. 

Precis. Hon är en... kreativ personlighet.

Postat
3 minuter sedan sa slejnard:

Kollar nåt indiskt drama. Slås över hur indier pratar engelska. Sambon tycker att jag härmar ganska bra. Theya speeka lajka thees 

Hehe! Bor två indiska familjer på min gata, så jag hör ofta Hinglish som ju oftast engelska med hindi brytning kallas. Men det är iofs ett så utbrett sätt att prata på, så det kanske snarare är en engelsk dialekt nu mera. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.