Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
1 minut sedan sa slejnard:

Du är grym på PT:s! 

Ja, ja. Det behöver ju knappast nämnas. Jag tänker på utförandet. Finessen. Den iskalla kalkyleringen samt lyriken. Tur man är ödmjuk, annars hade man ju varit med PTs som du är  med dina fiskar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ser ju fram emot att få Alzheimers, Parkinsons och lite till. Hamna på hemmet, där man med en dåres envishet hävdar att man är en demon bor i helvetet och har varit med på en ozthresa och kramat Vickan.

Fast det hävdar jag ju redan...

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Man ser ju fram emot att få Alzheimers, Parkinsons och lite till. Hamna på hemmet, där man med en dåres envishet hävdar att man är en demon bor i helvetet och har varit med på en ozthresa och kramat Vickan.

Fast det hävdar jag ju redan...

 

Blir mer på riktigt då 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan sa slejnard:

Kollade lite på kalla fakta om Lambertz 🤮 Vilket jävla as! 

Ja. 

Men om det handlade om den där våldtäkten så bör du även kolla på advokat David Massis föreläsning om tjejens historik. 

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte dags att förse spelarna med hjälmar nu? Så här mycket skallningar har jag inte sett sedan jag sprang på krogen. De är ju inte danskar ens!

3 minuter sedan sa slejnard:

Kollar nåt indiskt drama. Slås över hur indier pratar engelska. Sambon tycker att jag härmar ganska bra. Theya speeka lajka thees 

Lais änn koolli. Veli gåd itingg

1 minut sedan sa slejnard:

Blir mer på riktigt då 😄

Hur menar du nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa slejnard:

Kollar nåt indiskt drama. Slås över hur indier pratar engelska. Sambon tycker att jag härmar ganska bra. Theya speeka lajka thees 

Hehe! Bor två indiska familjer på min gata, så jag hör ofta Hinglish som ju oftast engelska med hindi brytning kallas. Men det är iofs ett så utbrett sätt att prata på, så det kanske snarare är en engelsk dialekt nu mera. 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan sa -k9-:

Funderar på om detta kan vara något att ha? Skulle ju dessutom vara skönt med ett smidigt ljudkort som man kan ta med sig lite vart man vill. 

https://www.emusic.se/product/59765/steinberg-the-guitar-recording-kit

Jag har inte den blekaste Bleking... Men ser ut att vara bra grejer i det paketet iallafall. 

Frågan är om du kommer att kunna spela med i princip noll latency med datorn? 

julli-gruble.GIF.b629971e9a3119793f1a1a34b9839d9e.GIF

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...