Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
24 minuter sedan sa slejnard:

Ja det där var ett oschysst och labilt inlägg. 

Jo det var osnyggt på alla sätt och vis. Gick in och försökte vara kritisk men uppmuntrande istället. 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan sa slejnard:

Kommer ihåg när vi for på en liten längstah miniturné. Träffade k9 neosus och guitar Nilsson. Kul vare! 

Blir det något liknande i sommar? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan sa slejnard:

Kommer ihåg när vi for på en liten längstah miniturné. Träffade k9 neosus och guitar Nilsson. Kul vare! 

Låter som en kul idé. Om man inte har flygcert och ett jetplan. Eller föredrar att leva i verkligheten. 

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa slejnard:

Ja du gjorde ett bra inlägg. Fick lust att tvåla till den där teflonpannan men håller mig… 

Ville också göra det, men då bidrar man ju bara till en ännu sämre stämning. Försökte få med en lagom tydlig passning åt det hållet ändå. Haha! 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa slejnard:

Lite sugen men vi far troligast inte så långt bort i sommar. Men vi är ändå rätt sugna på Dalarna igen

Säg till om ni åker till Dalarna även om ni inte åker så här långt söderut i Dalarna. Regionaltåget går ju till både Mora och Gävle så jag skulle kunna ta tåget dit så kan man ses där. Får ju ta med min elcykel på Tåg I Bergslagen, så jag kan ta mig några mil på den till mindre orter med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa -k9-:

Säg till om ni åker till Dalarna även om ni inte åker så här långt söderut i Dalarna. Regionaltåget går ju till både Mora och Gävle så jag skulle kunna ta tåget dit så kan man ses där. Får ju ta med min elcykel på Tåg I Bergslagen, så jag kan ta mig några mil på den till mindre orter med. 

Det ska jag absolut göra 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan sa Fidden:

Portnoy var det innan, nu vet jag inte längre. 

Oboyboy är det nu...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

....eller inte. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...