Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 15 minuter sedan sa Fidden: Säg det och härma Carl Bildt. Jaaah. Det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 En mycket effektfull PT. Värd ca 3 millibilt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Ja, en något starkare Italien driver spelet. De står där mellan vales och kvalet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 32 minuter sedan sa Dark Of Light: En mycket effektfull PT. Värd ca 3 millibilt. Det var moderat värderat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Turkiet dundrar in en reducering. Snyggt som tusan. Och bra för Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Shakira sätter en till kasse för Schweiz. Helt sjuka mål i denna match. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Mmm... 3-1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Just nu sa Fidden: Shakira sätter en till kasse för Schweiz. Helt sjuka mål i denna match. Sitter med dubbla skärmar och följer båda matcherna. Blir väl snart så vinögd att jag kan se båda söndagarna på onsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Vinögd? Låter inte det som någon slags druvodlar åkomma? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Sådärja. Frisyren lyckades att tjata sig till ett gult kort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Det verkar som att det är fotpoll PÅ teven? Hmmmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Vinögd? Låter inte det som någon slags druvodlar åkomma? Den enda ögonåkomman som för mycket vin kan åstadkomma är väl att gula fläcken hamnar för långt söderut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 ..och blir brun? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Italien byter ut sin målvakt så här i slutminuterna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Oj! Tror nog att detta blir mitt sista inlägg här. Känns som att blixten snart kommer att träffa mitt hus. Den slog ner väldigt nära nyss. Började fräsa som in en stekpanna, sen blev det helt vitt av ljus, sen skakade huset så att jag trodde rutorna skulle gå. 😲 Så tack och hej, ha bra liv allesammans. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Kanske var den ursprungliga målisen rädd om sin frisyr? Det här med hår verkar vara en viktig sak för spelarna, det har ju den svenska truppen visat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 5 minuter sedan sa -k9-: Oj! Tror nog att detta blir mitt sista inlägg här. Känns som att blixten snart kommer att träffa mitt hus. Den slog ner väldigt nära nyss. Började fräsa som in en stekpanna, sen blev det helt vitt av ljus, sen skakade huset så att jag trodde rutorna skulle gå. 😲 Så tack och hej, ha bra liv allesammans. 🙂 Äh, lite ström har ingen dött av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 8 minuter sedan sa Neosus: ..och blir brun? Brunöga alltså! Hehehehe.... så himla rolig jag inte är.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Var det inte lite bättre ström förr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Hur fan ska man göra med refrängen? *klurar vidare* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Just nu sa Dark Of Light: Var det inte lite bättre ström förr? AC DC framför allt...var bättre förr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 1 minut sedan sa Neosus: AC DC framför allt...var bättre förr. Ja, det stämmer ju! Hur lyckas du länka den där studsande bollen i ditt inlägg? När jag ger mig på något sådant så stöds inte URLn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Jah, alltså just den där går ju bra men andra varianter.... Icke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Var inte länkarna bättre förr? (För tydlighetens skull så har jag släppt vin temat) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, det stämmer ju! Hur lyckas du länka den där studsande bollen i ditt inlägg? När jag ger mig på något sådant så stöds inte URLn. Vet faktiskt inte varför det är så som det är så som det är nu. Som det är. Nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 5 minuter sedan sa -k9-: Oj! Tror nog att detta blir mitt sista inlägg här. Känns som att blixten snart kommer att träffa mitt hus. Den slog ner väldigt nära nyss. Började fräsa som in en stekpanna, sen blev det helt vitt av ljus, sen skakade huset så att jag trodde rutorna skulle gå. 😲 Så tack och hej, ha bra liv allesammans. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 So, what does a robot do after sex? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Tre blixtnedslag inom 500meter blev det bara. 250 meter som närmast. Men det ska kanske komma en omgång till redan i natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 He nuts and bolts. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts