Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Just nu sa Fidden:

Shakira sätter en till kasse för Schweiz. Helt sjuka mål i denna match. 

Sitter med dubbla skärmar och följer båda matcherna. Blir väl snart så vinögd att jag kan se båda söndagarna på onsdag.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan sa Dark Of Light:

Vinögd? Låter inte det som någon slags druvodlar åkomma?

Den enda ögonåkomman som för mycket vin kan åstadkomma är väl att gula fläcken hamnar för långt söderut? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj! Tror nog att detta blir mitt sista inlägg här. Känns som att blixten snart kommer att träffa mitt hus. Den slog ner väldigt nära nyss. Började fräsa som in en stekpanna, sen blev det helt vitt av ljus, sen skakade huset så att jag trodde rutorna skulle gå. 😲

Så tack och hej, ha bra liv allesammans. 🙂


 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan sa -k9-:

Oj! Tror nog att detta blir mitt sista inlägg här. Känns som att blixten snart kommer att träffa mitt hus. Den slog ner väldigt nära nyss. Började fräsa som in en stekpanna, sen blev det helt vitt av ljus, sen skakade huset så att jag trodde rutorna skulle gå. 😲

Så tack och hej, ha bra liv allesammans. 🙂


 

Äh, lite ström har ingen dött av.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan sa Dark Of Light:

Ja, det stämmer ju! Hur lyckas du länka den där studsande bollen i ditt inlägg? När jag ger mig på något sådant så stöds inte URLn.

Vet faktiskt inte varför det är så som det är så som det är nu.

Som det är.

Nu.

bjorn.GIF.8932d6f332962a91ccf8c0a89a1f20a7.GIF

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan sa -k9-:

Oj! Tror nog att detta blir mitt sista inlägg här. Känns som att blixten snart kommer att träffa mitt hus. Den slog ner väldigt nära nyss. Började fräsa som in en stekpanna, sen blev det helt vitt av ljus, sen skakade huset så att jag trodde rutorna skulle gå. 😲

Så tack och hej, ha bra liv allesammans. 🙂


 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...