Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 1 timme sedan sa slejnard: Hemme! Förut var jag borta men Spänningen är oliiiidlig. Men vadå??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Har han blivit upphittad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Lastkajen bakom Coop så klart. Fotograferandes en knappt upptinad lax. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Slej får byta nick till Fisk Terje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Jag vet inte om ni märkt det men jag är lite rastlös. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Det var jag inte förr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Lätt hänt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Jävul vad det regnar och oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 (redigerat) Fan vet om inte ovädren var bättre förr också. Och där blåste ett träd av... Redigerat 20 juni 2021 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Träden är inte vad de var förr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 (redigerat) Undrar hur träfartygen hade stått sig med dagens träd. Eller träracken. Hade blivit svårt för Björn Borg att göra comeback. Redigerat 20 juni 2021 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Björn Borg var bättre förr. Helvetes vad det regnade och stormade loss här nyss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Ju förr desto bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 (redigerat) Har nån laddat ned min hasch fullröst inspelning för en drös år sen ? Undrar har tappat bort originalet som lät som distorsion och undrar Redigerat 20 juni 2021 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 1 minut sedan sa ewroL: Har nån laddat ned min hasch fullröst inspelning för en drös år sen ? Undrar har tappat bort originalet som lät som distorsion och undrar Har en inspelning nedladdad på nån datamaskin, nåt som jag tänkte göra nån slags längsta-remix av som aldrig blev av, men den kan inte vara mycket äldre än ett år så det är nog inte den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Hasch fulröst heter det väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Det var den som går "heieeoouuuaeeeeeeee heeeeeiiiioooouuaaaseeeeee heeeeeiiaaaeeeeee heeeeeiiaaaeeeeeeuuuu" etc. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Nu har Tor lugnat ner sig. Arg jävel det där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Nu har Tor lugnat ner sig. Arg jävel det där... Missade det här med någon kilometers större marginal än igår. Inte lika infernaliskt varmt idag dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 9 minuter sedan sa Fidden: Missade det här med någon kilometers större marginal än igår. Inte lika infernaliskt varmt idag dock. Det svartnade plötsligt och sedan drog det igång. Imponerande. SVT utlovade Italien möter Wales i Rom, det blev inte som jag hade tänkt mig det hela. Nåja, en alldeles vanlig fotbollsplan får duga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Var det inte lite mer fötter i fotbollen förr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Ja vad ska man säga? Det var väl bättre förr säger dom som levde då... och lever fortfarande. Annars hade dom inte sagt nått? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Om man inte levde då så lever man iallafall nu men då kan man ju inte säga hur det var förr eftersom att man inte vet någonting när man lever i framtiden som det är när man levde förr. Men eftersom man inte levde förr så kan ju framtiden inte knappt finnas utan den kommer ju sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 ...men det var iallafall bättre förr eftersom jag levde även då. Och väntar på att framtiden ska komma. Kommer den tiden var bättre då EFTER att framtiden har passerat? Då kan man ju fortfarande säga att det var bättre förr som egentligen är framtiden som kommer att passera när som helst. Frågor på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Slutsatsen(?) är alltså att JA, jag håller med, det var bättre förr. Det var dit jag ville komma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 FÅPPÅLL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Schweiz krossar Turkiet. Inte bra för Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Just nu sa Fidden: Schweiz krossar Turkiet. Inte bra för Sverige. Säg det och härma Carl Bildt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Zåja. Italien fick in den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts