Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 2 minuter sedan sa Fidden: Kan vem som helst gå med i samlaget? 1 minut sedan sa Fidden: Kan man bli petad? Just nu sa Fidden: Är dom bra på huvudspelet? Frågor... frågor... Var ÄR Slej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Med betoning på "glatt". Kanske kunde Slej svara på den om han kunde slita sig från sina "gig" och "fisketurer"? Tog ett tag men nu har jag läst ikapp! 😂 Åhh vad kul när ni går loss. 👍😊 Har spelat och sen varit på hela 60 års kalas. Ja jag vet , det tog länge men nu är jag här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Ja du... Jag vet inte vad jag ska säga. Jag förtjänar verkligen inte en PT till. Jag har ju tusentals... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Hundranittitalet, var tog du vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Jag säger då de! Säger ingenting så har jag ingenting sagt! De säger jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa slejnard: Åhh vad kul när ni går loss. 👍😊 Åh, vi har ju knappt börjat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Fidden: Hundranittitalet, var tog du vägen? Ja, va fan..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa slejnard: Tog ett tag men nu har jag läst ikapp! 😂 Åhh vad kul när ni går loss. 👍😊 Har spelat och sen varit på hela 60 års kalas. Ja jag vet , det tog länge men nu är jag här. Det var många årskalas! Välkommen hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Hade(s) jag inte varit full, hade jag varit nyktrare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa Fidden: Det var många årskalas! Vad blir det i ringar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Jag säger då de. Episk läsning. En blir glad! Känns att det var längesen man spelade så lång tid. 3 ggr 30 min och fingertopparna ömmar lite. Längesen det var så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Vad blir det i ringar? Lök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 2 minuter sedan sa Fidden: Det var många årskalas! Välkommen hem Tackar tackar som han i bäst i test brukar säga. Här regnar det och är en 14-15 grader. När flyttar ni uppåt landet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa slejnard: Jag säger då de. Episk läsning. En blir glad! Känns att det var längesen man spelade så lång tid. 3 ggr 30 min och fingertopparna ömmar lite. Längesen det var så Eget eller credence? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Börjar tro ni har fått solsting 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa slejnard: Tackar tackar som han i bäst i test brukar säga. Här regnar det och är en 14-15 grader. När flyttar ni uppåt landet? Blir så långt att pendla bara, det är bara det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa slejnard: Börjar tro ni har fått solsting 😀 Nej nej, ger mig inte ut i detta. Stannar inne och pimplar folköl istället. Skörbjugg kan det dock vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Fidden: Eget eller credence? En egen hej min vän, ingen creedence. Vi körde som duo jag å sambon. Första set svenska låtar. Cornelis, Thåström , afzelius mm. Andra set Beatles och tredje blandat från cover-träsket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 2 minuter sedan sa Fidden: Blir så långt att pendla bara, det är bara det. Ja då var det ju det då 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 2 minuter sedan sa slejnard: När flyttar ni uppåt landet? I will knott move! 4 minuter sedan sa slejnard: Jag säger då de. Episk läsning. En blir glad! Känns att det var längesen man spelade så lång tid. 3 ggr 30 min och fingertopparna ömmar lite. Längesen det var så Ohh. Det var länge sedan man spelade i ett coverband. HOG hette vi och man minns maraton gig från 20.00-05.00 på en del knutteklubbar. Oh, them memories... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa slejnard: Ja då var det ju det då 🤔 Snöscootern når inte ända fram heller. NU ska jag sova. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Vi var otippat faktiskt inte ringrostiga utan det gick ändå jäkligt bra må jag säga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa Fidden: Snöscootern når inte ända fram heller. NU ska jag sova. 😃 gonatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 NU ska jag nuppa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Kpd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Japp å morn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Morn & kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Fan vad folk svamlar i den här tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 juni 2021 Dela Postat 20 juni 2021 Ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts