Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
2 minuter sedan sa Dark Of Light:

Med betoning på "glatt". Kanske kunde Slej svara på den om han kunde slita sig från sina "gig" och "fisketurer"?

Tog ett tag men nu har jag läst ikapp! 😂 Åhh vad kul när ni går loss. 👍😊

Har spelat och sen varit på hela 60 års kalas. Ja jag vet , det tog länge men nu är jag här. 

Dela på andra sajter

1 minut sedan sa slejnard:

Tog ett tag men nu har jag läst ikapp! 😂 Åhh vad kul när ni går loss. 👍😊

Har spelat och sen varit på hela 60 års kalas. Ja jag vet , det tog länge men nu är jag här. 

Det var många årskalas! Välkommen hem

Dela på andra sajter

1 minut sedan sa slejnard:

Jag säger då de. Episk läsning. En blir glad! Känns att det var längesen man spelade så lång tid. 3 ggr 30 min och fingertopparna ömmar lite. Längesen det var så

Eget eller credence? 

Dela på andra sajter

Just nu sa slejnard:

Tackar tackar som han i bäst i test brukar säga. Här regnar det och är en 14-15 grader. När flyttar ni uppåt landet?

Blir så långt att pendla bara, det är bara det. 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa slejnard:

När flyttar ni uppåt landet?

I will knott move!

4 minuter sedan sa slejnard:

Jag säger då de. Episk läsning. En blir glad! Känns att det var längesen man spelade så lång tid. 3 ggr 30 min och fingertopparna ömmar lite. Längesen det var så

Ohh. Det var länge sedan man spelade i ett coverband. HOG hette vi och man minns maraton gig från 20.00-05.00 på en del knutteklubbar.

Oh, them memories...

• Gilla 1
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.