Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Fidden: Det är väl inte ditt fel att du är dennes åsikt? Det är iallafall min åsyn. Vederbörande gick på toaletten också och påstod att det luktade "åsnans bajs" där inne efteråt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Dra åt helfvete vad episkt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Dark Of Light: Då hade han ju hamnat hos mig!? Ja, men man kan alltid byta åsikt. Kanske kungen kan ställa upp? Om man byter det mot ett besök på porrklubben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Fidden: Ja, men man kan alltid byta åsikt. Kanske kungen kan ställa upp? Om man byter det mot ett besök på porrklubben? Var inte det en bordell? Tänk dig när Slej och gänget läser ikapp det här...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Vederbörande gick på toaletten också och påstod att det luktade "åsnans bajs" där inne efteråt. Åsneskit, ja det ligger en tydlig åsikt även där i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Dark Of Light: Var inte det en bordell? Tänk dig när Slej och gänget läser ikapp det här...... Och Memphis. Jävlar vad han ligger efter nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Var inte det en bordell? Du märker ju att ALLT hänger ihop!? Ända till sidan 194. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa Fidden: en tydlig åsikt även där i. Inte nog med det. Just den bestämda formen av "åsnans bajs" (ja, jag inser det roliga i det också). Det är inte vilken åsna som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa Fidden: Och Memphis. Jävlar vad han ligger efter nu. Det är ett hårt liv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Man skulle ju skriva ett nytt filmmanus. "När Åsnan Tystnar". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Oj, Just nu sa Dark Of Light: Inte nog med det. Just den bestämda formen av "åsnans bajs" (ja, jag inser det roliga i det också). Det är inte vilken åsna som helst. Tyder det inte på en viss självinsikt ändå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 "Oj,"? Vad menade jag med det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa Fidden: Oj, Tyder det inte på en viss självinsikt ändå? I det här fallet, ja. En gammal industriarbetare och flykting från Turkiet som en gång i tiden ljög om sin ålder för att få jobb snabbare här. Fick arbeta några extra år tack vare detta men fick lik förbannat sparken i förtid pga rent slarv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Fidden: "Oj,"? Vad menade jag med det? Du menade förstås "Ojh"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Lite som ouija board fast annorlunda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Ohojh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Fan, nu rasar det. Det var allt jag kunde komma på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Du förstår vad begripligt allt det här kommer att verkar imorn!? Allt hänger ju ihop!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Utan oss hade vi inte kommit så här långt. Åsnans bajs eller inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Dark Of Light: Du förstår vad begripligt allt det här kommer att verkar imorn!? Allt hänger ju ihop!? Skriver du rent? Eller en sammanfattning kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Funderar på att dra mig tillbaka till den sjunde kretsen och nup... sova lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Fidden: Skriver du rent? Eller en sammanfattning kanske? Är lappar ett renlevnads folk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Samerna har ju funnits här sedan 2011. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Är lappar ett renlevnads folk? Finns det något glatt fotbollsgäng som heter "samlaget" i lappland? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Ett urfolk. Punktliga alltså tolkar jag det som. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Fidden: Finns det något glatt fotbollsgäng som heter "samlaget" i lappland? Med betoning på "glatt". Kanske kunde Slej svara på den om han kunde slita sig från sina "gig" och "fisketurer"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Kan vem som helst gå med i samlaget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Kan man bli petad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Är dom bra på huvudspelet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Likt Lundell kommer vi att sakna sidan och undra: Hundranittiofyra Hundranittiofyra Vart har du tagit vägen nu? Hundranittiofyra Hundranittiofyra Vart har du tagit vägen nuUuU? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts