Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Lika obegripligt som cricket fast värre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Lite som den här tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Nä du. Det blir inte bättre än den här sidan och då har vi ändå försökt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Ja, kanske borde slutat när vi var på topp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Lewandowski försöker skjuta genom målvakten. Kanske hade varit smartare att sikta bredvid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Man vill ju se Tyskland -Polen! Vad mycket gamla oförrätter det borde finnas där att hämta hem för Polen.. Tänk att se om herrefolket går över gränsen igen och det vore ju inte första gången. Spännande match nu ändå! 3 minuter sedan sa Fidden: Ja, kanske borde slutat när vi var på topp Vi är ju någon slags gamla musiker, då känner vi inte till sådant där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Den där reklamen där 12 st Clair Wikholm sitter och dricker juice i bastun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Man vill ju se Tyskland -Polen! Vad mycket gamla oförrätter det borde finnas där att hämta hem för Polen.. Tänk att se om herrefolket går över gränsen igen och det vore ju inte första gången. Spännande match nu ändå! Vi är ju någon slags gamla musiker, då känner vi inte till sådant där. Saknar gamla klassiska namn i tyska laget. Var är alla göbbels och Göring? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 2 minuter sedan sa Fidden: Den där reklamen där 12 st Clair Wikholm sitter och dricker juice i bastun. Kuken kryper in till mjälten liksom.... Just nu sa Fidden: Saknar gamla klassiska namn i tyska laget. Var är alla göbbels och Göring? Fegelein!? Wo ist Fegelein!!??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Fattar inte varför de bytt ut alla de namnen. Det vore ju som att vi skulle sluta heta dentolfte bara för att karl fick en kula i pannan en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Dentolfte har ändå en lite fransk klang..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Inget fel på franskt. Skönt det också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Ingen som värdesätter sådana där kunskaper längre. Nu är det bara mobilen som gäller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Denna bilden på aftonbladet fick mig att skratta. Någon måste rädda den där skräckslagna korven. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Dentolfte har ändå en lite fransk klang..? Fransk blonk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Jag vill älska er men jag kan bara inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 (redigerat) Amerikansk - sex utanför sängen, till exempel på bordet eller stolen. Dansk(t) - dansk (massage) innebär helt enkelt ett vanligt samlag. Fransk - du blir avsugen. Jysk - jylländsk, från Jylland. Tjejer från Jylland har rykte om sig att vara lite mer tillgängliga än tjejer från Själland där Köpenhamn ligger. Därför reklamerar många med "jyske piger". Norsk - du runkar. Oliesvensk - förekommer i annonser och betyder att hon runkar av dig med handen. Men för att göra det lite skönare så använder hon olja också. Spansk - spansk massage betyder att du knullar henne mellan brösten. Superdansk - samlag flera ställningar. Superfransk - oralt där hon slickar kulorna också. Svensk - att bli avrunkad med handen. Kan betyda att man kör en missionär också. Tysk - tysk massage är liktydigt med olika former av S/M och bondage. Varför jag skrev denna lista kommer jag inte ihåg längre. 3 minuter sedan sa ewroL: Jag vill älska er men jag kan bara inte Du vill ligga med mig men det går inte. Redigerat 19 juni 2021 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Dark Of Light: Varför jag skrev denna lista kommer jag inte ihåg längre. Ja, just det. Blonk! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Någonting säger mig att jag kommer att sova gotth inatt men vakna upp alldeles förskräckt imorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 JA, POLEN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Som en korv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Ja, Polen alltså. Inte polen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Fidden: Som en korv En rädd korvh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Straff! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 8 minuter sedan sa ewroL: Jag vill älska er men jag kan bara inte Älska dig själv. Och osth. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Woah!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Fidden: Älska dig själv. Och osth. Ochh ölh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Inte helt otippat bommar moroten straffen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Färst mål förlorar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Färst mål förlorar. Mellanmål just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts