Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Förresten verkar alla vara säkra på att Sverige redan är vidare i EM. Jag är det inte. Det är inte många treor som blir 3-poängare (el mindre) och Sverige har gjort färst mål. 

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa Fidden:

Förresten verkar alla vara säkra på att Sverige redan är vidare i EM. Jag är det inte. Det är inte många treor som blir 3-poängare och Sverige har gjort färst mål. 

Du menar färskt mål? procenten må ligga runt mellanöl men någ fn stafvar jag betre.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa Dark Of Light:

Du menar färskt mål? procenten må ligga runt mellanöl men någ fn stafvar jag betre.

Nä, jag lobbar för att färst ska bli ett ord. "minst antal" känns så tråkigt. 

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Fidden:

Där hittar man ju till och med kungen. 

Precis!

6 minuter sedan sa Fidden:

Förresten verkar alla vara säkra på att Sverige redan är vidare i EM. Jag är det inte. Det är inte många treor som blir 3-poängare (el mindre) och Sverige har gjort färst mål. 

Minns när Sven Plex Petterson intervjuande Stenmark efter något sämre slalomlopp för ca 100 år sedan..

-Ja, du Ingvar, det gick ju sådär det här. Du känner väl av skadan som du ådrog dig i dina tidigare lopp?
-Nä. Jag var bara sämre.

Man ska vara försiktig med sådant där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa Fidden:

Fy fan. Människor. Vilka är dom och vad vill dom oss? 

Tja, fan vet men han säger ju inget. En del trillar ner hit till mig. Grillparty jefflar men alla ångrar dig när det ska tittas på gardiner.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Dark Of Light:

... och jag tyckte jag var fyndig med "Bad med hjulbenta kvinnor"...

Jag ser inte sånt där längre. Mest för att jag forumar via telen, men även synen blir väl kanske sämre. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...