Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Just nu sa Fidden:

Bara folkisar dock, men det är så jag vill ha det. Hade varit trevligare med en god sort dock. 

Ah... Nåja. några nödraketer har väl inte dödat någon. här är det Carlsberg Hof med rätt procent.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Jag har spytt fler gånger än du kommer att festa. Jag har glömt fler fyllor än du någonsin kommer att få".

Se där några bevingade ord jag kommer att delge mina barnbarn så småningom. Ja, så de får något att leva upp till.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Dark Of Light:

Ah... Nåja. några nödraketer har väl inte dödat någon. här är det Carlsberg Hof med rätt procent.

Är inte den kvar på den gamle mellanölsprocenten? Nästintill folköl det också om man ska vara ärlig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

"Vadå för tidigt för en ölh!? jag är ju för fan vaken"

Det hade jag stående under mina inlägg the early years. Minns att Micke hade berättat att han brukade säga så för att imponera på brudar... Vete fan hur det gick...

2 minuter sedan sa Fidden:

Är inte den kvar på den gamle mellanölsprocenten? Nästintill folköl det också om man ska vara ärlig. 

Ja, 4,2. Men fan så goda! Gouda menar jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Champ, (hunden som dog(!)) en schäfer, levde sida vid sida med Major av samma ras i Vita huset.

Biden tog hand om Major 2018, då hunden saknade ett riktigt hem. Men Major har haft svårt att rota sig i Vita huset, och fått sändas iväg sedan han bland annat bitit säkerhetspersonal."

Hehe..

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter mellan varven och gör lite vapenvård åt en kompis. Denna gången en Sig Sauer P320. Gör sådant ibland åt vänner. Det är smått meditativt för mig alldeles oavsett machovibbarna. De kommer på köpet + man lär sig mer runt mekanik och annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...