Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Öl här å Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Toppen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Då är jag inte själv!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Bara folkisar dock, men det är så jag vill ha det. Hade varit trevligare med en god sort dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Vid närmare eftertanke så måste det ändå heta ölh? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Just nu sa Fidden: Bara folkisar dock, men det är så jag vill ha det. Hade varit trevligare med en god sort dock. Ah... Nåja. några nödraketer har väl inte dödat någon. här är det Carlsberg Hof med rätt procent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Lättspytt som det heter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Det var länge sedan man gjorde det förresten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Ja, spydde alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 "Jag har spytt fler gånger än du kommer att festa. Jag har glömt fler fyllor än du någonsin kommer att få". Se där några bevingade ord jag kommer att delge mina barnbarn så småningom. Ja, så de får något att leva upp till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 1 minut sedan sa Dark Of Light: Ah... Nåja. några nödraketer har väl inte dödat någon. här är det Carlsberg Hof med rätt procent. Är inte den kvar på den gamle mellanölsprocenten? Nästintill folköl det också om man ska vara ärlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Det var länge sedan man gjorde det förresten. Ät några köpehallon så ska du få se på fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 "Vadå för tidigt för en ölh!? jag är ju för fan vaken" Det hade jag stående under mina inlägg the early years. Minns att Micke hade berättat att han brukade säga så för att imponera på brudar... Vete fan hur det gick... 2 minuter sedan sa Fidden: Är inte den kvar på den gamle mellanölsprocenten? Nästintill folköl det också om man ska vara ärlig. Ja, 4,2. Men fan så goda! Gouda menar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Skål för Joe Bidens döda hund. Carlsberg här också förresten. Unfiltered. Varvat med några Melleruds. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Kårlzbärj. Råppapplyh teh bäst biär inn teh vörld. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Jasså, har hunden dött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 "Champ, (hunden som dog(!)) en schäfer, levde sida vid sida med Major av samma ras i Vita huset. Biden tog hand om Major 2018, då hunden saknade ett riktigt hem. Men Major har haft svårt att rota sig i Vita huset, och fått sändas iväg sedan han bland annat bitit säkerhetspersonal." Hehe.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Sitter mellan varven och gör lite vapenvård åt en kompis. Denna gången en Sig Sauer P320. Gör sådant ibland åt vänner. Det är smått meditativt för mig alldeles oavsett machovibbarna. De kommer på köpet + man lär sig mer runt mekanik och annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 ... och så säger de att alkohol och skjutvapen inte går ihop! Pfft... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Det är snarare längstah och skjutvapen som inte går ihop. Jag får ju knappt något gjort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Apropå distraktioner, fotbollen Portugal-Tyskland är underhållande oxo i TVn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Wow, nån sköt nästan sönder stolpen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Ja, det är tuffa skott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Kommentatorn råkar hyperkorrigera och säger Miland istället för Milan. Jag råkade i hela min uppväxt hyperkorrigera "fulltaliga" till "fulltagliga" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Haha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Vad är det med Portugal!? Brukar vara bra mycket vassare än så här!??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Ja, kollade bara i ögonvrån men det såg övervägande tyskt ut. Sara wedlund har tydligen dött också. Betydligt tråkigare än Bidens hund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Borde vara sidbyte snart. Överlämnar den till någon annan denna gång. Nån rättvisa får det vara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 Det är då helvete vad alla dör!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2021 Dela Postat 19 juni 2021 2 minuter sedan sa Fidden: Borde vara sidbyte snart. Överlämnar den till någon annan denna gång. Nån rättvisa får det vara! Brukar resonera likadant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts