Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
4 timmar sedan sa Fidden:

Lite oklart där... Lägger du en Pazo mitt i natten eller är du på felstavad husvagnssemester? 

Alls icke. Läste punschpralinens tråd bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Fidden:

Aaah. Aj si. 

Den fick mig att fundera på att skaffa mig ett femte par hörlurar. 

I den här värmen fungerar hörlurar sådär. Som Fleksnes sa: "Lurar efter ett par timmar... de blir som hamburgare. Torra och spröda utanpå, möra och saftiga inuti".

Så, nu är man hemma igen. Lite bilmek åt en kompis samt en skjutsession med hans pistol. Kul att testa andra vapen än ens egna. En Beretta 92FS stod på programmet idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan sa Fidden:

Ne.. Nee... Jag tror faktiskt inte det.. Ne. 

Man tycker ju att man borde komma ihåg om man varit på porrklubb eller satt på Henemark...

Det första har jag gjort och skäms inte ett dugg. Jag hade definitivt inte glömt av det sist nämnda i alla fall. Jag hade förnekat det, men aldrig glömt det. Äh, ett jeffla skitsnack det där. Klart att han dekadent partat loss som de flesta andra med för mycket pengar, kontakter och tid. Han är ju ändå knuglig, hans leverpastej.

Men Vickan var trevlig kommer jag ihåg från ozthresan. Men så har jag ju ett rikt inre liv också...

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan sa Dark Of Light:

Man tycker ju att man borde komma ihåg om man varit på porrklubb eller satt på Henemark...

Det första har jag gjort och skäms inte ett dugg. Jag hade definitivt inte glömt av det sist nämnda i alla fall. Jag hade förnekat det, men aldrig glömt det. Äh, ett jeffla skitsnack det där. Klart att han dekadent partat loss som de flesta andra med för mycket pengar, kontakter och tid. Han är ju ändå knuglig, hans leverpastej.

Men Vickan var trevlig kommer jag ihåg från ozthresan. Men så har jag ju ett rikt inre liv också...

Han funderade ju bra länge, beslutade sig till slut för att det nog snarare var en bordell och kunde därför svara nej? 

Ser förresten ut som det kan bli åska här inom kort. PRISA GUDH! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Btw, har följt den här serien i SR. Stillsam in lyssning innan läggdags t ex kan jag tycka. Högst underhållande med! Ja, så får ni höra hur en annan har det.

Jag är med på bilden, titta strax till höger om chefen. Jag sitter med den niosvansade katten och en påse salt. Se även till höger, en av de lägre djävlarna frestar en klient med en osthboll med laxérmedel! (ja, min idé...)

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Min bästa metod för att demoralisera de nyinkomna snubbarna med attityd, är att vänta tre-fyra veckor tills de acklimatiserat sig någorlunda.
Då dyker jag upp och säger: "Jasså, ni trodde det bara var att vänja sig vid värmen? Idag ska vi titta på gardiner".

Det brukar suga musten ur de flesta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...