Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Nu har jag satt igång en inspelning på ett virtuellt ljudinterface så får vi se om jag lyckas fånga blonket lika bra som Slejnards 2kg-fiskar.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa D Vibe:

Nu har jag satt igång en inspelning på ett virtuellt ljudinterface så får vi se om jag lyckas fånga blonket lika bra som Slejnards 2kg-fiskar.

Karpe diem. Fånga blonket. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa slejnard:

Ja men vet inte vad det betyder?

I call dibbs, betyder ju att man paxar eller har första tjing på något typ. 

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan sa D Vibe:

Nu har jag satt igång en inspelning på ett virtuellt ljudinterface så får vi se om jag lyckas fånga blonket lika bra som Slejnards 2kg-fiskar.

Fick du med spökbonket på din bolkometriska blonkfångare? 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Fidden:

Du blonkade ju innan det var inne att blonka. En early blonker. Då är det ok att dra ut på det lite. Annat med mig, som bara blonkade efter.

Men det beror ju lite på hur man ser det. Ingen av oss visste ju att vi blonkade medans vi gjorde det så jag menar nog att alla som blonkade var blonkers utan att ens försöka blonka. Det är liksom inbygg i vårt DNA att blonka blonker ur denna blonking tråd. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan sa Neosus:

Om man staplar dom på varandra!

Vad händer om han som staplar dem heter Örjan och han i sin tur ger dem till Anna-Klas? 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Neosus:

Blonk Örjan

😆

Blir svårt att sälja in rollen som tummis i det bandet nu. Hen måste byta namn till Örjanannaklas och kalla sig för Blonk Örjan. 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa Fidden:

Grillitsch! Best name ever. 

Tar man en ronk från det blir det blöjan. Just sayin. 

Haha! Kom att tänka på DJ-Runkblöjan. Som studenterna använde som anagram för Jan Björklund. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...