Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Jösses vad det blåser här. Höll på att få ett träd i huvudet när jag cyklade till soptippen och slängde en massa skrot och en Gustavsbergstron (aka toalettstol). Så jag fick ringa polisen så att de kan fånga vinden och låsa in den. Men de orkade inte göra det, så de skulle skicka dit någon att fälla de träd som såg ut att vara ute i ont uppsåt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser på någon konstig form av hockey nu. De ha ingen is och så har de en stor vit puck som är helt klotformad. De springer runt på en gräsplan en del, men mest är det bara folk som lunkar och tilltar på den missbildade pucken.  Mycket märklig sport. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med leifby på aftonbladets liverapportering

"Jag måste ta några djupa andetag. Jag ger fan i en poäng och 0-0, vi kan inte vara ett fotbollslandslag som byter ut den bäste, hetaste spelaren med 20 minuter kvar att spela. Då spelar jag hellre Nations League mot lag som Bulgarien, Kreta och Krimhalvön."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut som om Tre Kopek även spelar fjollboll i år. 

(Tre Kopek hette Tre Kronor men blev devalverade till först Tre Ören, sedan Tre Kopek. För de var inte värda ens en rysk rubel i år.) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att de med gula tröjor bara borde få gula kort. Och att alla med röda tröjor bara får röda kort. Det tycker jag det. 🤔

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud. Fantastiskt orättvist och tråkigt att belönas med poäng efter en sån match. Nya tekniska och offensiva landslaget levererar. Visserligen mest rensningar. Isak rensade inte tillräckligt mkt, helt rätt att byta ut honom. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa Fidden:

Herregud. Fantastiskt orättvist och tråkigt att belönas med poäng efter en sån match. Nya tekniska och offensiva landslaget levererar. Visserligen mest rensningar. Isak rensade inte tillräckligt mkt, helt rätt att byta ut honom. 

Ja den enda som hade nåt framåt! Dåligt! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas Sverige blir bättre i turneringen ändå. Har varit ett dåligt år när alla jag hejar på inte alls lyckas som jag hoppats. Tråkigt att Love Holgersson missar boxningen i OS med. Men det tycker jag ju mest för att jag känner henne. 😉

Men jag trodde verkligen att hon skulle hämta den dyraste OS-pengen i år. Men så blir det nog inte. Om hon inte har tur att kunna knipa  en av de två öppna platserna som blivit då ett annat kval blev inställt. Annars ska hon hämta den i Paris OS, har hon lovat. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...