Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
1 minut sedan sa Neosus:

Med en toalett i garaget till och med... JO jag tackar!

Tack! 

blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Det var väl inget, jag har ju en toalett på min cykel, bildbevis på förra sidan. 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev lite kär i galghuset ändå. Känns ju som att man borde måla allt svart och ha en massa dödskallar här och var i det. Skulle bli lite "Villa Villekulla" gone goth. 

Helt magisk planlösning. 

https://www.svenskfast.se/hus/dalarna/ludvika/grangesberg/bjorkas/arbetarebacken-3/307892?c_rid=641b0001019ESBsUaDg-1641967237|100426736&utm_campaign=1039931_Visningar%2C_Visningsbekräftelse&utm_medium=email&utm_source=Symplify-All_Users&fbclid=IwAR1ZWRB4but9_2lQiSBBkaO3E7ZleaDrlredqm4L0_3LAN9izbb7hkZURBg

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa Fidden:

Får en känsla av att någon hobbyinredare ville ha öppen planlösning och släggade ner ett gäng bärande väggar där. 

Jo! Det kan ha varit en hobbyiredare med komiker intentioner. Och en förkärlek till galghumor... 😆🤣🤔😳

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa -k9-:

Spännande! Hittade just ett hus med en avrättningsplats mitt i köket. Ser ut som en sån där galge man hade för att hänga folk i förr. 

https://si.sfcdn.se/Resurs/Image/307892/Medium/637581439400000000/MDIyNnwwMDAxMTU1MjkwMXw5Ng...jpg

 

”Galgbacken finns och nu kan du äga den!”

En sjujävla pitch om du frågar mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inland finns och där kan man vandra, man böjer det lite som med att vandra på fjällen då man säger fjällvandring. Att vandra i Inland kallas för invandring. 


Utland finns också. Där kan man vandra. Men Utland är så litet så där säger man bara promenad. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan sa slejnard:

Okej tack för infon 😂

Precis knåpat ihop text till en sommarsång. Nu återstår musik å melodi. Lite bakvänd arbetsgång men orka hämta gitarren liksom ☺️

Skulle göra det jag med, men det blev en sång om monster och inreröster istället. Så frågan är.. Hur mår jag egentligen? 

Får vända mig till herren Ostus och söka själslig vägledning. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Morn&kpd.

9 timmar sedan sa Neosus:

Jasså jo det gör det! Glömde att öppna tv:n. 

Ja, nu behöver du ju inte öppna TVn, låter väldigt omständigt och jag är säker på att garantin upphör gälla... En del sätter på den också, ja TVn alltså. Tänker att det är lite over the top. Men, vad som än får din ost att flyta.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan sa -k9-:

Inland finns och där kan man vandra, man böjer det lite som med att vandra på fjällen då man säger fjällvandring. Att vandra i Inland kallas för invandring. 


Utland finns också. Där kan man vandra. Men Utland är så litet så där säger man bara promenad. 

 

Sedan finns ju Mellanländerna också, ligger runt ländryggen som det är ont om.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan sa Dark Of Light:

Inte att förväxla med mellangården, ingen mans land. Det är något helt annat men det kan Neo prata mer om.

Under tiden, kpd?

Är inte det en förort till Hudiksvall? Som även kallas Förhudiksvall? 🤔

Under tiden, Ja tack! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...