Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Såg precis Kalla Fakta om Göran Lambertz och juridikstuderanden. Mmm.. Här får ju då kvinnan komma till tals och det är svårt att dra några exakta slutsatser. Göran känns inte helt trovärdig, kvinnan har varit involverad i liknande varianter tidigare vilket gör att man undrar "vad är oddsen". Tror dock att Göran tog tillfället i akt när hon var berusad. Sedan blev det som det blev och han gör allt i sin makt att klippa banden han haft till henne.

Man blir förbannad. D e d man blir.

 

Verkar som man inte kan infoga bilder från nätet här inne heller. Det blir bara bättre och bättre.

Här Slej!
Så jag lurar systemet lite.

 

Förbannad ja.

Kippsett där verkar lurigt 😃

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att höra om bror din, att han mår bra. 

Jo för mig går det bra just nu. Fick en antisnarkapparat så jag sover ordentligt för första gången i mitt liv. En apparat som trycker in luft i näsan med så hårt tryck att luftvägarna vidgas så att jag faktiskt får luft när jag sover. Gjorde sömnmätningar som visade att jag sov ordentligt tre timmar per dygn. Slutade andas 42 gånger i timmen och hade andningsuppehåll på närmare 38 sekunder som längst. 

Konstigt att vakna och känna sig pigg för första gången. Kan inte minnas att jag någonsin fått sådan energi av att bara sova. Så sova har blivit en hobby just nu, tihi! 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Fidden:

Najs! Skönt när man hittar ett problem, lyckas lösa det och sen ser effekten och inser hur stort problemet egentligen var. Lite som youtubekanalen post 10. 

Meh! Få mig inte att googla spännande saker nu när det är läggdags. Räcker med att jag fick grubbla över att flytta eller inte flytta. 



 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa Fidden:

Låter ju spännande att fixa trumrum, tror du har tillräckligt med googelstoff där 😄

Jo men just nu så måste jag läsa på om regenerativt lantbruk. Fråga mig inte varför. 

Funderar på att flytta antingen till ett lite större hus med flera källarrum som man kan använda till inspelningsrum. Tänker att det skulle vara kul att ha ett med fri akustik och ett som är tokdämpat. Som alternativ till ett mera balanserat rum. Kollar på ett hus som ligger i ett billigt område, så det handlar inte om stora pengar att köpa det. Alternativt flytta ännu längre ut i ingenstans och till en kyrka som jag kollat på för över tio år sedan med. Den är tillsalu igen, med de har lagt en massa jobb på den så den är mera intressant idag. 



 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där kyrkan kommer jag ihåg att du berättat om. Jag tänker bara på alla ytor som måste städas och underhållas, men så är jag ju en latmask också. 

Nu när du har chansen igen är frågan om du inte behöver ta tag i det där drömprojektet då 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan sa Fidden:

Den där kyrkan kommer jag ihåg att du berättat om. Jag tänker bara på alla ytor som måste städas och underhållas, men så är jag ju en latmask också. 

Nu när du har chansen igen är frågan om du inte behöver ta tag i det där drömprojektet då 🤔

Jo det är lite så jag tänker med. Men det är ju det största risktagandet av de tre alternativ jag har. För utom huset med många rum och kyrkan, eller kapellet om man ska vara mera petig, så kan jag ju bo kvar i mitt hus med bättre läge. Har ett lånelöfte som skulle räcka till att renovera mitt garage och att få till ett liverum som blir litet men tillräckligt ändå. 

Alternativt är ju att göra som Slejnard och bara sätta sig och spela in en massa. Men det är ju bättre att skylla på det ena och det andra och bara lägga ut en massa pengar på att inte utvecklas som musiker... verkar jag tro. 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Billigt! Köp båda 😄

Den där lilla kyrkan är så fin. Har sovit i en kyrka i Smedjebacken, men det var nog inte den. 

Huset är nog mer praktiskt, men inte lika kul. Svårt val. 

Slej-varianten kräver ju inspiration, och det lär du ju inte få om du sitter och grubblar över den där kyrkan du inte köpte. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sat awake all night. 
Stared at the monitors light.
Got more and more confused of what to do
Found more, and more questions and not a clue.

Got the indecision blues.
What´s the gains and risks to loose.
Tinking as strait as a headles goose.
Got the indecision blues.
(mmhmmmm) 
Got the indecision blues.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan sa Fidden:

Billigt! Köp båda 😄

Den där lilla kyrkan är så fin. Har sovit i en kyrka i Smedjebacken, men det var nog inte den. 

Huset är nog mer praktiskt, men inte lika kul. Svårt val. 

Slej-varianten kräver ju inspiration, och det lär du ju inte få om du sitter och grubblar över den där kyrkan du inte köpte. 

Haha! var jag jag också på väg att köpa ett tag. 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan sa Neosus:

I kyrkan bör du ju få till en himla massa himmelska toner!

Hej K9! 

🙂

Men huset ligger högre upp. Man ser ju milsvida från bastun eller badtunnan där. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...