Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
4 timmar sedan sa slejnard:

Hur går det med busskörandet dol? 

Det går bara bra!

4 timmar sedan sa Naymari:

Varför vill ni ha ett repigt kylskåp för?!

Av den ren händelse (ja, det är lite Norrlandstema på den) så tänkte jag fråga samma sak!

1 timme sedan sa Fidden:

Att ha lök o cola på burgaren, är det något norrländskt? 

Rök & kola är det väl?

Dela på andra sajter

Strax dags för ytterligare en förnedring. Sverige-Schweiz, hockey dags... Känns som om chanserna att Trä Kronor ska gå vidare till stordåd är väldigt begränsad. De måste vinna och inget annat i fortsättningen. 

Btw, känns inte Vitryssland som ytterligare ett härligt semestermål?

Btw 2. Tog min första vaccin dos idag.

Dela på andra sajter

Gött DoL! Här säger de att min åldersgrupp kan börja v. 23, men för att inte hamna mitt i semestern med dos 2 tänkte jag försöka få en tid någon gång v. 25-27. Annars får det bli efter sommaren. 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa Dark Of Light:

Det var helt omöjligt att hitta tider men så i söndags visade det sig att hela denna dagen låg vidöppen som en polsk hor... isont.

Kändes som en Triss vinst laugh.gif

😄

Hoppas på en annan vinst med trissan nu då, heja Sverige! Hoppas att inte för många transatlanter får hjärnblödning av att ett land möter sig själva. 

Dela på andra sajter

Ja det är helt otroligt detta! Är det samma lag? Samma land? Samma samma? Man undrar ju verkligen varför det var så segt i de förra matcherna...

1-1 FIN-NOR. En skräll det också. Finske målvakten släppte in ett slarvmål.

Dela på andra sajter

Just nu sa Neosus:

Hört talas om Golf Finger?

🙉

Ja, den där hemska superskurken med världsherravälde planer som gick ut på att dränka mänskligheten i golfbollar i Bondfilmen med samma namn? 

John Lofting hade en helvetesfabrik som tillverkade fingerborgar på 1600 talet...

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.