Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
10 timmar sedan sa CHAE:

Carola ”rasar” mot EssVeeTee och skyller sin egen inkompetens och sitt tungomålstalande på mörkisarna.

Good job.

Carolas hjärna är söndertvättad och hon låter sig styras av minsta vink. Att hon rasar nu är säkert också nån i hennes omgivning som ligger bakom. 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan sa slejnard:

Ja! Och jag får inte upp dom på banan?!

Vad fan har bananer med det hela att göra?

10 timmar sedan sa CHAE:

Carola ”rasar” mot EssVeeTee och skyller sin egen inkompetens och sitt tungomålstalande på mörkisarna.

Good job.

The plot thickens. Hade jag varit kopplad till den där armen som syntes i bild i början av klippet hade jag nog klämt lite på tutten där. ja, det hade jag. I direkt sändning. Epic. Hon måste komma med på nästa oztresa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Blev uppringd av en säljare som sa att han inte försökte sälja något. Sen försökte han sälja något. 

Jag avbröt honom och frågade om de är anslutna till/följer nix-registret. Det gjorde de inte, blev svaret. Jag avbröt då samtalet med att säga "nähepp, ok. Återkom gärna när ni gör det". *klick*

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

”Ostresan” låter som

1) någon obskyr UR-dokumentär från 80-talet med mycket speaker-läppsmack och alldeles för långa kameraåkningar över vassle-maskinen.

Inklämd i tablån mellan ”Nisse och Klara” och ”Excuse me!”

alt

2) en östtysk animerad dockfilm från 70-talet som handlar om Ruprecht, 8 år som går vilse i ostfabriken och på så sätt får lära sig precis allt om osttillverkning.

Oavsett har Carola ingenting att göra med ovanstående.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa CHAE:

”Ostresan” låter som

1) någon obskyr UR-dokumentär från 80-talet med mycket speaker-läppsmack och alldeles för långa kameraåkningar över vassle-maskinen.

Inklämd i tablån mellan ”Nisse och Klara” och ”Excuse me!”

alt

2) en östtysk animerad dockfilm från 70-talet som handlar om Ruprecht, 8 år som går vilse i ostfabriken och på så sätt får lära sig precis allt om osttillverkning.

Oavsett har Carola ingenting att göra med ovanstående.

Lite som att Harrison Ford skulle undra vafan star wars är för något. 

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan sa Dark Of Light:

Ozth Wars däremot!

Den där lille gröne karaktärer som pratar med konstig grammatik, vad är det han heter? Gouda? Han försöker lära luke att bli en cheddar. 

  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan sa Fidden:

Den där lille gröne karaktärer som pratar med konstig grammatik, vad är det han heter? Gouda? Han försöker lära luke att bli en cheddar. 

Skönt med en annan filmälskare här ombord. A Cheddar warrior you wish to be, indeed.

Kpd!

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minutes ago, slejnard said:

Japp! Tagit ledigt idag och ska iväg å repa kylen till husbilen. Troligen brännaren som behöver rengöras. Sen Piteå för tvätt av husbil! 

Varför vill ni ha ett repigt kylskåp för?!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa slejnard:

Funkar nu! Nu är jag i Piteå å käkar en ostburgare med lök å cola 😋 medans husbilen blaskas av. 
Skönt väder! 

Att ha lök o cola på burgaren, är det något norrländskt? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...