Dark Of Light Postat 15 maj 2021 Dela Postat 15 maj 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 maj 2021 Dela Postat 15 maj 2021 Grattis 😽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 Morn å KPD. Gråmulet ute idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 Morn å KPD. Soligt ute idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 Morn och KPD. Strålande molnväder idag. Ute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 Ja, bra där att vi poängterar att det vädret ute som beskrivs! Vad vi släpper inomhus är ovidkommande. Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 Ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 Nu ska ni få höra. Idag for vi och rekade potentiella ställplatser för husbilen och det må ni tro att vi först fick se två älgar! Efter en stund till så fick vi se en björn! Riktigt stor! Tur man satt i bilen. Andra gången nånsin jag ser björn i det fria. Kul och spännande 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 Wow! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 16 maj 2021 Trådstartare Dela Postat 16 maj 2021 @slejnard & @Björn Olsberg 🙃 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 Alright, nu har jag gjort en låtidé till kontrollrummets rockfestival. Fingertopparna är för ömma för att fortsätta, men jag fick iallafall till basriffet hyggligt. Rösten är tydligen också väck idag, så den kunde jag inte heller fortsätta med. Återstår väl bara att höra med panelen, som är mer kunnig i rockens principer än vad jag är, vad de tror om denna idé? Skulle vilja anlita Thåström på sång, men jag får väl köpa cigaretter och whisky istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 (redigerat) Stuart A Life Backwards. HBO. En lika delar gripande, komisk berättelse med verklig anknytning om författaren Alexander Masters arbete med att skriva en bok om den hemlöse alkoholisten och heroinisten Stuart Clive Shorter. Med Cucumber Doublebitch... Kadaver Killswitch.... Äh... Benedict Cumberbatch och Tom Hardy i huvudrollerna och de gör det riktigt bra. Särskilt Hardy som kanske gör sin livs roll här, redan 2007. Ursprungligen avsedd för TV känns den inte riktigt som en högkvalitets film, filmat med mycket ljus och låg kontrastverkan men historien gör att även om man är på väg att stänga av flera gånger i början så går det inte. 7/10 befriande tåg. Redigerat 16 maj 2021 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 5 minuter sedan sa Fidden: Alright, nu har jag gjort en låtidé till kontrollrummets rockfestival. Fingertopparna är för ömma för att fortsätta, men jag fick iallafall till basriffet hyggligt. Rösten är tydligen också väck idag, så den kunde jag inte heller fortsätta med. Återstår väl bara att höra med panelen, som är mer kunnig i rockens principer än vad jag är, vad de tror om denna idé? Skulle vilja anlita Thåström på sång, men jag får väl köpa cigaretter och whisky istället. Bra driv och bra riff!! Kände engagemang direkt. Ja, rösten må vara väck men det är bara en tidsfråga när det läkt. Det gäller att ta i. Få ut all ilska eller frustation så det fastnar på inspelningen. Attityd. Ända från tårna. Lär bli riktigt bra när rösten repat sig! Bra skit, DoL approved it is. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 Bra fidden! Grunge! Lite mer tryck i rösten som dol var inne på men ändå bra som det är 👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 Enkät. Varför heter det ens så? Det är ju ofta många frågor.. borde va flerkät! 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 1 minut sedan sa slejnard: Enkät. Varför heter det ens så? Det är ju ofta många frågor.. borde va flerkät! 🤔 Fråga 1 på enkäten: varför heter det enkät? Fråga 2 på enkäten, vill du delta i enkäten? Fråga 3 på enkäten, har du någon gång blivit ank-äten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 10 minuter sedan sa Fidden: Fråga 1 på enkäten: varför heter det enkät? Fråga 2 på enkäten, vill du delta i enkäten? Fråga 3 på enkäten, har du någon gång blivit ank-äten? Det där är ju en trekät! 😂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 6 minuter sedan sa slejnard: Det där är ju en entrekät! 😂 Vagott, men du stavade fel. Förresten äter jag inte kött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 maj 2021 Dela Postat 16 maj 2021 1 minut sedan sa Fidden: Vagott, men du stavade fel. Förresten äter jag inte kött. Haha ja just ja. Har faktiskt å börjat äta mindre kött å mer veg. Men det är ett stort kliv att sluta helt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 maj 2021 Dela Postat 17 maj 2021 Morn å KPD å dimma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 maj 2021 Dela Postat 17 maj 2021 KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 maj 2021 Dela Postat 17 maj 2021 Tjött heter det väl? Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 maj 2021 Dela Postat 17 maj 2021 Jåh och Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 maj 2021 Dela Postat 17 maj 2021 Jåh, jåh & jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 maj 2021 Dela Postat 17 maj 2021 J... Nej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 maj 2021 Dela Postat 17 maj 2021 Vem bor här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 maj 2021 Dela Postat 17 maj 2021 På SVT play Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 17 maj 2021 Dela Postat 17 maj 2021 Äntligen lite värme i låten, 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 maj 2021 Dela Postat 17 maj 2021 Nice! Jag har kåta letter i min ugn 🤭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 maj 2021 Dela Postat 17 maj 2021 Hälsa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts