Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

7 timmar sedan sa slejnard:

Varit på dagstur med husbilen. Varmt å trevligt. Vi for till fiskestället där i Boden …………. 😉 

Har hört att ICA parkeringen där är rymlig, men vad fan vet jag?

5 timmar sedan sa drloop:

Jamen nu har man gjort Covid-19, klappat och klart. Och djävligt obehagligt.

Ojdå, hur är det nu och kan du ge en kortare beskrivning hur det började och var?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
27 minuter sedan sa slejnard:

Vart kyligare idag! Mössa å fleecetröja på! KPD! 

Visserligen en fleece på morgonpromenaden, men ganska tunn. 13 grader i skuggan, än skiner solen men moln på ingång. 

FPD

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Feber, feber feber. 13 dagar med feber. Ej inlagd. Om jag hade dålig kondis innan så är det värre nu. Luftrören känns som jag springer i -10 grader. Borta från jobbet i 20 dagar. Inget att rekommendera  Förutom kondis så hostar jag hela tiden men annars ok. Tyvärr gör hostan att jag inte kan sjunga... 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa drloop:

Feber, feber feber. 13 dagar med feber. Ej inlagd. Om jag hade dålig kondis innan så är det värre nu. Luftrören känns som jag springer i -10 grader. Borta från jobbet i 20 dagar. Inget att rekommendera  Förutom kondis så hostar jag hela tiden men annars ok. Tyvärr gör hostan att jag inte kan sjunga... 

usch då. Krya på dig! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ja, för att klargöra. För att undvika ev. missförstånd. Bara så vi är på samma sida här så att säga. Så att det inte blir oklarheter. 

Ja, det blir kpd imorgon.

Redigerat av Dark Of Light
Kaffe stavas med 2 f.
Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan sa slejnard:

[...] Kanske man får blöta reven? 😂

Man behöver ju inte ens DoLifiera Slejs inlägg längre...

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...