slejnard Postat 7 maj 2021 Dela Postat 7 maj 2021 Kör nå bra.. kör nå creedence! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 maj 2021 Dela Postat 7 maj 2021 😄 Spela Kriiidäns! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 maj 2021 Dela Postat 7 maj 2021 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 maj 2021 Dela Postat 7 maj 2021 1 timme sedan sa Neosus: Det dimper ned nya prenumeranter lite nu och då på min youtube kanal utan att jag ens behöver göra något. Mer än 6 månader sedan som jag lade upp något på den kanalen. Borde man bli mer aktiv igen? Och vad fasiken ska man lägga upp? Och varför? Något välpanerat? Bara för att... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 maj 2021 Dela Postat 7 maj 2021 Ströbröade grejer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 maj 2021 Dela Postat 7 maj 2021 Brön e gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 maj 2021 Dela Postat 7 maj 2021 Fredags-hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 maj 2021 Dela Postat 7 maj 2021 Fredags-svejs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Lördags-KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Morgonstå... Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Å KPD imorn och dagen efter det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Ja, det var ju bra. Nu har vi inget att skriva om i tråden på ett par tre dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 39 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, det var ju bra. Nu har vi inget att skriva om i tråden på ett par tre dagar Hehe sorry 😄 fint väder va?! Ska göra iordning husbilen idag så blir det premiärtur till Storforsen nästa helg. Imorn kanske fiske i Boden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 KPD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 VAGOTT!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Joråhförfansåatteh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Ja! Så är det med det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Jomenvisst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Men vafan... Brorsans grannars två barn fyller 4 och 6, de har anlitat Hasse Andersson som står i trädgården och sjunger guld och gröna skogar på repeat 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 MÄH de va de jävl... Eller va kul menar jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Ja, djävlar... What´s the difference between a lightbulb and a pregnant woman? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 47 minuter sedan sa Fidden: Men vafan... Brorsans grannars två barn fyller 4 och 6, de har anlitat Hasse Andersson som står i trädgården och sjunger guld och gröna skogar på repeat 😆 Haha coolt ju! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, djävlar... What´s the difference between a lightbulb and a pregnant woman? The woman can not be unscrewed? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 7 minuter sedan sa Fidden: The woman can not be unscrewed? 🤔 Yep! The lightbulb can be unscrewed. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Jaha, jag trodde det var nåt annat, sorry att jag gissade rätt och förstörde punchlinan 😬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Ingen fara min vän, frågar man får man förvänta sig svar! Öpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 😂 fattade inte jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 Imorn dol.. då ska jag fiska efter lax i Boden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 maj 2021 Dela Postat 8 maj 2021 32 minuter sedan sa slejnard: Imorn dol.. då ska jag fiska efter lax i Boden Jag förstår precis. Tjock och fin. Alldeles runt knuten från mig. Kanske lite lång väg för dig, men nöden har ingen lax. Lag menar jag. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts