Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
35 minuter sedan sa Fidden:

Källargångsfilosofen spekulerar:

Har ni tänkt på att människan har kommit så långt teknologisk, inte på grund av hjärnan utan på grund av sina händer och förmågan att använda verktyg? 

Tanken svindlar mer när man betänker att all teknologi går ut på att slippa använda händer och verktyg. Vart slutar det då? Kpd?

Frågor... frågor...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Tanken svindlar mer när man betänker att all teknologi går ut på att slippa använda händer och verktyg. Vart slutar det då? Kpd?

Frågor... frågor...

Kan det vara så att kaskelotterna redan gått igenom denna process och rationaliserat bort sina armar innan någon tragisk olycka förstörde all deras teknologi?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men tänk då att de plötsligt förlorade sin förmåga att fånga mat på land, på grund av att deras teknologi försvann av någon anledning. Deras armar hade evolutionen tagit bort, eftersom de inte längre behövdes och mest var i vägen. Då tänkte något smartskaft att det ju finns en massa mat i havet som man kan fånga även om man saknar armar. "Man får simma som en delfin" tänkte han. Sen tog det några miljoner år av evolution på det, så utvecklades både blåshål och fenor. Ja, denna teorin håller. 

Jag ska nämna er i mitt tacktal när jag får nobelpriset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
50 minuter sedan sa Fidden:

Jag ska nämna er i mitt tacktal när jag får nobelpriset.

Tack t1828.gif Men nog kan du dua mig nu efter all denna tid...
Kanske kan du ordna plats bredvid Vickan på middagen. Man vill ju prata om gamla flygar tider...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

... å andra sidan så kryper denna armlösa varelse upp på land igen. Kommer detta flatulerande exemplars avkommor att utveckla armar igen. Kommer dessa att ta över jorden? Hur blir det då med växthus gaserna???

Frågor... frågor... m1831.gif

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa slejnard:

Vagott! Hemkommen från pite. Å här blir det kyckling! 

Jahajah. Laxen slut förstår jag. Hur förklarar man det för Mrs Slej då? 

"Jauh, du förstår. Laxjeffeln var slut i fry... sjön så jag fick napp på en kyck... Åkte och jagad... Öh. ICA hade lågpris på kyckling så jag... handlade en." 

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vad bra! Jag menar, om det hade varit opanerat hade det ju varit helt oplanerat eftersom det var panerat du skulle ha eftersom du hade planerat att det skulle vara så. Panerat alltså! happy.gifyppah.GIF

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det dimper ned nya prenumeranter lite nu och då på min youtube kanal utan att jag ens behöver göra något. Mer än 6 månader sedan som jag lade upp något på den kanalen. 

Borde man bli mer aktiv igen? 03-03.GIF.bd061e76adea49287e64c455299ca258.GIF

Och vad fasiken ska man lägga upp? JC_thinking.GIF.49a10c9577930771dc89d3bcb72a81c9.GIF

Och varför? julli-gruble.GIF.b629971e9a3119793f1a1a34b9839d9e.GIF

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan sa Neosus:

Det dimper ned nya prenumeranter lite nu och då på min youtube kanal utan att jag ens behöver göra något. Mer än 6 månader sedan som jag lade upp något på den kanalen. 

Borde man bli mer aktiv igen? 03-03.GIF.bd061e76adea49287e64c455299ca258.GIF

Och vad fasiken ska man lägga upp? JC_thinking.GIF.49a10c9577930771dc89d3bcb72a81c9.GIF

Och varför? julli-gruble.GIF.b629971e9a3119793f1a1a34b9839d9e.GIF

Kul! Hos mig är det stilla. Några nya på Spotify. Lägg upp nå bara

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...