Dark Of Light Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 59 minuter sedan sa Neosus: Det vore kul att höra nån gång! 16 minuter sedan sa slejnard: Jå verkligen!
Neosus Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 Säg flera pappors naprapat med hörapparat sju gånger skitsnabbt...
Fidden Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 54 minuter sedan sa slejnard: Haha svårt 😄 nu ska här grillas en körv 👍 Skönt att höra att messmöret hjälpte.
Fidden Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 Peter Jöback Maxida Märak Siw Malmkvist Casper Janebrink Cherrie Andreas Mattsson Viktor & Gustaf Norén Thomas Stenström Daniel Adams-Ray Marie Nilsson Lind (enligt Aftonbladets källor) Melissa Horn (enligt Aftonbladets källor) Moonica Mac (enligt Aftonbladets källor) Harpo (enligt Aftonbladets källor) SMB21-gänget. Egentligen bara popsicle-mattsson och kanske mando-bröderna som känns lockande. Melissa kanske kan bli utropstecknet i slutändan.
slejnard Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 16 minuter sedan sa Fidden: Skönt att höra att messmöret hjälpte. Inte att inmundiga samtidigt! 😄
slejnard Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 4 minuter sedan sa Fidden: Peter Jöback Maxida Märak Siw Malmkvist Casper Janebrink Cherrie Andreas Mattsson Viktor & Gustaf Norén Thomas Stenström Daniel Adams-Ray Marie Nilsson Lind (enligt Aftonbladets källor) Melissa Horn (enligt Aftonbladets källor) Moonica Mac (enligt Aftonbladets källor) Harpo (enligt Aftonbladets källor) SMB21-gänget. Egentligen bara popsicle-mattsson och kanske mando-bröderna som känns lockande. Melissa kanske kan bli utropstecknet i slutändan. Spännande!
Fidden Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 Just nu sa slejnard: Inte att inmundiga samtidigt! 😄 Nej den är väl en del av korven. Blir lite rökig vaniljsmak kan jag tänka. 1
Dark Of Light Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 1 minut sedan sa Fidden: Melissa kanske kan bli utropstecknet i slutändan. Det är något med ändor och den här tråden... Gisslankrisen i Gladbeck. SVT Play. Två 1,5 timmars avsnitt av gisslandramat som utspelade sig i dåvarande Västtyskland -88. Kanske ett brott alla inte hört talas om. En smått otrolig men sann historia om hur tafatt polis men desto djärvare journalister hänger med på en resa som känns väldigt absurd. Snyggt berättat och filmat på de rätta ställena. Bra skådespelar prestationer, finns inget att kritisera utom att detta faktiskt hände som det visas. Både polis såsom journalist sidan får sig en ordentlig törn av sina handlingar i den här soppan som kunde avslutats innan det blev en slags Bonnie and Clyde historia. 8/10 kamerablixtar.
Dark Of Light Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 3 minuter sedan sa slejnard: Inte att inmundiga samtidigt! 😄 Ett schysst tvåfrontskrig är inte att förakta. 1
slejnard Postat 1 maj 2021 Postat 1 maj 2021 Idag ska vi på fågelskådning. Det finns ett ställe ca 5 mil mot Luleå i Alvik där det samlas massor av fåglar och många arter varje år den här tiden. Ändå kul å se 😊
Dark Of Light Postat 1 maj 2021 Postat 1 maj 2021 Är det inte lite tidigt för... fågelskådning. Badplatserna är väl knappt igång ännu?
Gäst Postat 1 maj 2021 Postat 1 maj 2021 jag har köpt en 400 krs xlr-to-3.5mm mikrofon... kan nån betygsätta den? nu blir det inga mer högfrekventainspelningar på mobilen
Fidden Postat 1 maj 2021 Postat 1 maj 2021 11 minuter sedan sa ewroL: jag har köpt en 400 krs xlr-to-3.5mm mikrofon... kan nån betygsätta den? nu blir det inga mer högfrekventainspelningar på mobilen Gör du bakgrundsmusiken själv i dina alster? 1
slejnard Postat 1 maj 2021 Postat 1 maj 2021 40 minuter sedan sa Dark Of Light: Är det inte lite tidigt för... fågelskådning. Badplatserna är väl knappt igång ännu? Early bird 😂
Gäst Postat 1 maj 2021 Postat 1 maj 2021 (redigerat) 6 minuter sedan sa Fidden: Gör du bakgrundsmusiken själv i dina alster? nej royalty-free loopar önskar jag hade nån med mig men ingen där men vill gärna ha en comment om micken Redigerat 1 maj 2021 av ewroL
Gäst Postat 1 maj 2021 Postat 1 maj 2021 intressant musik är CocoRosie's två första album ---lo-fi fusion jazz hip hop indie
Fidden Postat 1 maj 2021 Postat 1 maj 2021 1 minut sedan sa ewroL: nej royalty-free loopar önskar jag hade nån med mig men ingen där men vill gärna ha en comment om micken Svårt, men nog är ljudet tydligare. Osäker på om det är till din fördel.
Fidden Postat 1 maj 2021 Postat 1 maj 2021 Just nu sa ewroL: jaha är det där humor eller? Nej, det är min åsikt. Din sång låter likadant i alla dina låtar, om man ser till melodi och uttryck.
Recommended Posts