Gäst Postat 28 april 2021 Postat 28 april 2021 (redigerat) Ethernet ÄR MIN BÄSTA LÅT HITTILLS Redigerat 29 april 2021 av ewroL
slejnard Postat 28 april 2021 Postat 28 april 2021 Har tänkt lite kring det här med KPD. Skulle det kunna vara så att man tar sig en sån imorn? Tänkte ifall jag FÅR för er? Så att ni inte har nåt emot det… Tre avsnitt släppta av handmaids tale. Blir spännande å se!
Neosus Postat 28 april 2021 Postat 28 april 2021 4 minuter sedan sa slejnard: Har tänkt lite kring det här med KPD. Skulle det kunna vara så att man tar sig en sån imorn? Tänkte ifall jag FÅR för er? Så att ni inte har nåt emot det… Tre avsnitt släppta av handmaids tale. Blir spännande å se! Ska tänka på saken! Så nu har jag tänkt! 1
Dark Of Light Postat 28 april 2021 Postat 28 april 2021 30 minuter sedan sa slejnard: Har tänkt lite kring det här med KPD. Skulle det kunna vara så att man tar sig en sån imorn? Tänkte ifall jag FÅR för er? Så att ni inte har nåt emot det… Tre avsnitt släppta av handmaids tale. Blir spännande å se! Ja. 1
slejnard Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 Morn! Så är då dagen här då KPD inmundigas. Trevligt. Tackartackar
CHAE Postat 29 april 2021 Trådstartare Postat 29 april 2021 Nu drar vi iväg till landet. Stay safe, vänner!
slejnard Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 Härligt! Ha så kul! Nu tog jag helg! Så skönt. Haft morsan på besök för första gången på över ett år. Ändå kul de å! 😊 KPD?
Fidden Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 19 minuter sedan sa CHAE: Nu drar vi iväg till landet. Stay safe, vänner! Härligt! Nu är det ju lämpligt att så dill, sätta morötter, lök, bondbönor och potatis i landet.
Dark Of Light Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 Gudh har talat. Jag säger, må kpd leda Er imorn.
slejnard Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 ” herrens KPD ska lysa över er och vare er nådigt ” Gjorde blomkål o broccolisoppa. Vart faktiskt riktigt gott och fick MVG av sambon .
Fidden Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 On 2021-04-28 at 18:27 sa slejnard: Har tänkt lite kring det här med KPD. Skulle det kunna vara så att man tar sig en sån imorn? Tänkte ifall jag FÅR för er? Så att ni inte har nåt emot det… Tre avsnitt släppta av handmaids tale. Blir spännande å se! I avsnitt två fick jag ett garv av översättningen. "My lift will arrive soon" eller nåt sas det av någon. Ja, hennes lyft var nog på väg... 😆
slejnard Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 Använder ni Pink noise vid mixning? Fick ett sånt tips och kollar lite youtube där nån är skeptisk 🧐
slejnard Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 6 minuter sedan sa Fidden: Va é dé? VET du inte det? 😅🤩 Tydligen nån teknik för att sätta balans i mixen genom brus. Skickar länk…
slejnard Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 Man har ju hört det när de kalibrerar högtalare på STORA arenor vill jag minnas. Detta utspelade sig på tiden innan Corona..
slejnard Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 På tal om ”snare” så är virveln rätt svår också att mixa ☺️
slejnard Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 Och på tal om nå helt annat så har Tilly ätit rökspån så nu är hon förstoppad. Fick tips om att ge messmör. Ganska gott! Fick fråga på affären vart det fanns. ” köper inte detta dagligdags ” sa jag lite diskret
slejnard Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 En kompis till mig hade ett band som hette satans snaror. Ganska coolt!
Naymari Postat 29 april 2021 Postat 29 april 2021 1 hour ago, slejnard said: Använder ni Pink noise vid mixning? Fick ett sånt tips och kollar lite youtube där nån är skeptisk 🧐 1 hour ago, slejnard said: Man har ju hört det när de kalibrerar högtalare på STORA arenor vill jag minnas. Detta utspelade sig på tiden innan Corona.. Inte till vardags. Men det kan vara bra när man ska ställa in sina monitorer eller kalibrera sig efter lyssning man inte är van vid sett till bas/diskant balansen. 1 hour ago, slejnard said: På tal om ”snare” så är virveln rätt svår också att mixa ☺️ Ja. Virvlar är knepigt 1
Dark Of Light Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 7 timmar sedan sa slejnard: Och på tal om nå helt annat så har Tilly ätit rökspån så nu är hon förstoppad. Fick tips om att ge messmör. Ganska gott! Fick fråga på affären vart det fanns. ” köper inte detta dagligdags ” sa jag lite diskret Om hon lägger en rökare då? 6 timmar sedan sa Naymari: Ja. Virvlar är knepigt Fråga närmsta frisör. Fast i Slejs fall vet inte jag om det är så aktuellt längre med virvlar..? Kpd? 1
Fidden Postat 30 april 2021 Postat 30 april 2021 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Om hon lägger en rökare då? Fråga närmsta frisör. Fast i Slejs fall vet inte jag om det är så aktuellt längre med virvlar..? Kpd? Det kommer en tid i en mans liv då man slutar bekymra sig över virvlar och istället ägnar sig åt kaggen. 1
Recommended Posts