slejnard Postat 26 april 2021 Postat 26 april 2021 11 minuter sedan sa Fidden: Tycker den sitter rätt bra faktiskt, prickar ju de höga tonerna finfint. Förresten besegrade jag inte den variabla takten, så min remix ligger på is 😒 Tack! Kanske kan få den lite bättre ändå men då är jag på rätt spår. Äsch det var ju synd. Hade varit väldigt kul och intressant att höra. Aldrig blivit remixad. Gjorde jag nåt fel i renderingen? Vet att Ulf byter takt till shuffle på slutet.
Fidden Postat 26 april 2021 Postat 26 april 2021 39 minuter sedan sa slejnard: Tack! Kanske kan få den lite bättre ändå men då är jag på rätt spår. Äsch det var ju synd. Hade varit väldigt kul och intressant att höra. Aldrig blivit remixad. Gjorde jag nåt fel i renderingen? Vet att Ulf byter takt till shuffle på slutet. Nejdå, du gjorde rätt. Jag har bara aldrig kommit i kontakt med material som har ett organiskt tempo. Jag kan tydligen bara samarbeta med robotar 😄 1
slejnard Postat 27 april 2021 Postat 27 april 2021 8 timmar sedan sa Fidden: Nejdå, du gjorde rätt. Jag har bara aldrig kommit i kontakt med material som har ett organiskt tempo. Jag kan tydligen bara samarbeta med robotar 😄 Jaha okej 👍, kanske en annan gång. Morn å KPD
slejnard Postat 27 april 2021 Postat 27 april 2021 (redigerat) Vinter vs idag Redigerat 8 december 2021 av slejnard
slejnard Postat 27 april 2021 Postat 27 april 2021 Ny snutt mindre pressad https://www.dropbox.com/s/3nneeoh741dpiz3/Magic Woman snutt 2.wav?dl=0
CHAE Postat 27 april 2021 Trådstartare Postat 27 april 2021 1 timme sedan sa slejnard: Grillen är tänd! Wohooo, party at Slejs! ”Sköna maj välkommen...”! Och så vidare. Vad ska ni göra vid Valborg? Familjen CHAE åker ut på landet och firar stillsamt medelst krillat tjötth och antagligen något glas vin. Vi förväntar oss icke sol utan åska, snö och drivis. Därigenom kan vi försvara stugsittande, sällskapsspel och den där försiktiga trekkingen hemomkring. Ska f ö bli jävligt skönt att komma bort från det där dårhuset som kallas ”jobbet”. Cheers!
slejnard Postat 27 april 2021 Postat 27 april 2021 14 minuter sedan sa CHAE: Wohooo, party at Slejs! ”Sköna maj välkommen...”! Och så vidare. Vad ska ni göra vid Valborg? Familjen CHAE åker ut på landet och firar stillsamt medelst krillat tjötth och antagligen något glas vin. Vi förväntar oss icke sol utan åska, snö och drivis. Därigenom kan vi försvara stugsittande, sällskapsspel och den där försiktiga trekkingen hemomkring. Ska f ö bli jävligt skönt att komma bort från det där dårhuset som kallas ”jobbet”. Cheers! 😎 Vi har inga planer för valborgs. Ser ut att bli rätt kyligt så vi väntar nog med husbilen en vecka till.
CHAE Postat 27 april 2021 Trådstartare Postat 27 april 2021 1 timme sedan sa slejnard: 😎 Vi har inga planer för valborgs. Ser ut att bli rätt kyligt så vi väntar nog med husbilen en vecka till. Skönt ändå
Neosus Postat 27 april 2021 Postat 27 april 2021 Det blir i alla fulla fall varma mackor ikväll! Det var länge sedan sist som jag gjorde mackor varma. Frågor på det?
Gäst Postat 27 april 2021 Postat 27 april 2021 skickade den här till min pappa och styvmor som är religiösa fanatiker och de började skrika som fan att det låter som om en demon väsnas
CHAE Postat 27 april 2021 Trådstartare Postat 27 april 2021 6 minuter sedan sa ewroL: skickade den här till min pappa och styvmor som är religiösa fanatiker och de började skrika som fan att det låter som om en demon väsnas Sanningssägare har då det inte så lätt här i världen.
slejnard Postat 27 april 2021 Postat 27 april 2021 1 timme sedan sa Neosus: Det blir i alla fulla fall varma mackor ikväll! Det var länge sedan sist som jag gjorde mackor varma. Frågor på det? Vagott! jo jag har en fråga? Vilken ostsort?
slejnard Postat 27 april 2021 Postat 27 april 2021 1 timme sedan sa CHAE: Skönt ändå Ja ändå. Vi håller oss i vårt sociala lilla kluster. Om alla gjorde som vi kanske vården haft det lättare. Fast jag är ganska less.
Dark Of Light Postat 28 april 2021 Postat 28 april 2021 Morn & kpd? Ja, eller ost. Det är vilket som...
Naymari Postat 28 april 2021 Postat 28 april 2021 13 hours ago, CHAE said: Wohooo, party at Slejs! ”Sköna maj välkommen...”! Och så vidare. Vad ska ni göra vid Valborg? Familjen CHAE åker ut på landet och firar stillsamt medelst krillat tjötth och antagligen något glas vin. Vi förväntar oss icke sol utan åska, snö och drivis. Därigenom kan vi försvara stugsittande, sällskapsspel och den där försiktiga trekkingen hemomkring. Ska f ö bli jävligt skönt att komma bort från det där dårhuset som kallas ”jobbet”. Cheers! Låtskrivarsession på valborg! Hela helgen varvas med studio-F1-whiskey. Deadline på måndag!
Dark Of Light Postat 28 april 2021 Postat 28 april 2021 Ja, hur ska man klä sig egentligen? Som man vill men bara lite... eller mycket mer som i det här fallet. Helt otroligt...
Gäst Postat 28 april 2021 Postat 28 april 2021 (redigerat) första gången jag sjunger på svenska ---cover Uno Svenningsson Redigerat 28 april 2021 av ewroL
Fidden Postat 28 april 2021 Postat 28 april 2021 Otroligt provocerande för mina öron när sången varken följer kompets takt eller ton. 1
Gäst Postat 28 april 2021 Postat 28 april 2021 (redigerat) jo Under Ytan är "off"... Redigerat 28 april 2021 av ewroL
Recommended Posts