Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

11 minuter sedan sa Fidden:

Tycker den sitter rätt bra faktiskt, prickar ju de höga tonerna finfint.

Förresten besegrade jag inte den variabla takten, så min remix ligger på is 😒

Tack! Kanske kan få den lite bättre ändå men då är jag på rätt spår.

Äsch det var ju synd. Hade varit väldigt kul och intressant att höra. Aldrig blivit remixad. Gjorde jag nåt fel i renderingen? Vet att Ulf byter takt till shuffle på slutet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
39 minuter sedan sa slejnard:

Tack! Kanske kan få den lite bättre ändå men då är jag på rätt spår.

Äsch det var ju synd. Hade varit väldigt kul och intressant att höra. Aldrig blivit remixad. Gjorde jag nåt fel i renderingen? Vet att Ulf byter takt till shuffle på slutet.

Nejdå, du gjorde rätt. Jag har bara aldrig kommit i kontakt med material som har ett organiskt tempo. Jag kan tydligen bara samarbeta med robotar 😄

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

Grillen är tänd! 

Wohooo, party at Slejs! ”Sköna maj välkommen...”!

Och så vidare.

Vad ska ni göra vid Valborg?
Familjen CHAE åker ut på landet och firar stillsamt medelst krillat tjötth och antagligen något glas vin. Vi förväntar oss icke sol utan åska, snö och drivis. Därigenom kan vi försvara stugsittande, sällskapsspel och den där försiktiga trekkingen hemomkring.

Ska f ö bli jävligt skönt att komma bort från det där dårhuset som kallas ”jobbet”.

Cheers!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan sa CHAE:

Wohooo, party at Slejs! ”Sköna maj välkommen...”!

Och så vidare.

Vad ska ni göra vid Valborg?
Familjen CHAE åker ut på landet och firar stillsamt medelst krillat tjötth och antagligen något glas vin. Vi förväntar oss icke sol utan åska, snö och drivis. Därigenom kan vi försvara stugsittande, sällskapsspel och den där försiktiga trekkingen hemomkring.

Ska f ö bli jävligt skönt att komma bort från det där dårhuset som kallas ”jobbet”.

Cheers!

😎

Vi har inga planer för valborgs. Ser ut att bli rätt kyligt så vi väntar nog med husbilen en vecka till. 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

😎

Vi har inga planer för valborgs. Ser ut att bli rätt kyligt så vi väntar nog med husbilen en vecka till. 
 

Skönt ändå

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

skickade den här till min pappa och styvmor som är religiösa fanatiker och de började skrika som fan att det låter som om en demon väsnas

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan sa ewroL:

 

 

skickade den här till min pappa och styvmor som är religiösa fanatiker och de började skrika som fan att det låter som om en demon väsnas

Sanningssägare har då det inte så lätt här i världen.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 hours ago, CHAE said:

Wohooo, party at Slejs! ”Sköna maj välkommen...”!

Och så vidare.

Vad ska ni göra vid Valborg?
Familjen CHAE åker ut på landet och firar stillsamt medelst krillat tjötth och antagligen något glas vin. Vi förväntar oss icke sol utan åska, snö och drivis. Därigenom kan vi försvara stugsittande, sällskapsspel och den där försiktiga trekkingen hemomkring.

Ska f ö bli jävligt skönt att komma bort från det där dårhuset som kallas ”jobbet”.

Cheers!

Låtskrivarsession på valborg!

Hela helgen varvas med studio-F1-whiskey. Deadline på måndag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...