Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

1 timme sedan sa slejnard:

Jåh! Visst låg forat nere? 
 

Nu har fidden nåt att bita i. Hoppas jag bouncat på rätt sätt bara. Isf hittade jag ett smidigt sätt i reaper. Consolidate and bounce tracks.

KPD imorn?

Det blev en härligt vacker kakafoni av körsånger när allt drog igång samtidigt 😄

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
4 minuter sedan sa Fidden:

Det blev en härligt vacker kakafoni av körsånger när allt drog igång samtidigt 😄

Ska rätta mig själv, jag menar inte att sångspåren påminner om förhållandena i österrike-ungern under den kejserliga-kungliga perioden under 1800-talets senare hälft och i början av 1900-talet. Jag menar snarare kakofoni.

Redigerat av Fidden
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Ett mordförsök medelst yxa vid en låg och mellanstadieskola samt någon galning som gått loss på både bilar och folk med ett basebollträ OCH har bitit av ett finger av en polis som kom till platsen.

Verkar bli dagliga rutiner här i Skövde... 

Vart fan är vi på väg...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa Dark Of Light:

Ett mordförsök medelst yxa vid en låg och mellanstadieskola samt någon galning som gått loss på både bilar och folk med ett basebollträ OCH har bitit av ett finger av en polis som kom till platsen.

Verkar bli dagliga rutiner här i Skövde... 

Vart fan är vi på väg...

Jaa, det vart ju lite tokigt det där.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 hours ago, Dark Of Light said:

Ett mordförsök medelst yxa vid en låg och mellanstadieskola samt någon galning som gått loss på både bilar och folk med ett basebollträ OCH har bitit av ett finger av en polis som kom till platsen.

Verkar bli dagliga rutiner här i Skövde... 

Vart fan är vi på väg...

I förra veckan sköt de med automatvapen in i en lägenhet i grannkåken här.

Blev ganska sugen på att flytta efter det

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...