Fidden Postat 19 april 2021 Dela Postat 19 april 2021 1 timme sedan sa slejnard: Jåh! Visst låg forat nere? Nu har fidden nåt att bita i. Hoppas jag bouncat på rätt sätt bara. Isf hittade jag ett smidigt sätt i reaper. Consolidate and bounce tracks. KPD imorn? Det blev en härligt vacker kakafoni av körsånger när allt drog igång samtidigt 😄 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 april 2021 Dela Postat 19 april 2021 (redigerat) 4 minuter sedan sa Fidden: Det blev en härligt vacker kakafoni av körsånger när allt drog igång samtidigt 😄 Ska rätta mig själv, jag menar inte att sångspåren påminner om förhållandena i österrike-ungern under den kejserliga-kungliga perioden under 1800-talets senare hälft och i början av 1900-talet. Jag menar snarare kakofoni. Redigerat 19 april 2021 av Fidden 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2021 Dela Postat 19 april 2021 Hehe ja många körspår varte! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 april 2021 Dela Postat 19 april 2021 Kakor är gott! Banne mej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2021 Dela Postat 19 april 2021 De e de e e de! De visar Lule-Skellefte på fyran! Heja Lule! 2-1 just nu och 3-2 i matcher 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 april 2021 Dela Postat 19 april 2021 14 timmar sedan sa Dark Of Light: Morn % kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2021 Dela Postat 19 april 2021 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Äsch då. 2-2 nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 april 2021 Dela Postat 19 april 2021 Ett mordförsök medelst yxa vid en låg och mellanstadieskola samt någon galning som gått loss på både bilar och folk med ett basebollträ OCH har bitit av ett finger av en polis som kom till platsen. Verkar bli dagliga rutiner här i Skövde... Vart fan är vi på väg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2021 Dela Postat 19 april 2021 Fy sjutton hugaligen! Är det drogernas och alkoholens fel? Ja till stor del tror jag. Ändå inte försvarbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 april 2021 Trådstartare Dela Postat 19 april 2021 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Ett mordförsök medelst yxa vid en låg och mellanstadieskola samt någon galning som gått loss på både bilar och folk med ett basebollträ OCH har bitit av ett finger av en polis som kom till platsen. Verkar bli dagliga rutiner här i Skövde... Vart fan är vi på väg... Jaa, det vart ju lite tokigt det där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 april 2021 Dela Postat 20 april 2021 Ja. Morn å KPD å Lule fick stryk! Blir en sjunde avgörande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 april 2021 Dela Postat 20 april 2021 On 4/18/2021 at 8:33 PM, slejnard said: Provade submit hub och fick in en låt på nån kanadensisk Spotify spellista. Nu tog jag en ny låt Heartful People där neosus är med. Få se då.. ändå kul Nice! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 april 2021 Dela Postat 20 april 2021 20 hours ago, Dark Of Light said: Ett mordförsök medelst yxa vid en låg och mellanstadieskola samt någon galning som gått loss på både bilar och folk med ett basebollträ OCH har bitit av ett finger av en polis som kom till platsen. Verkar bli dagliga rutiner här i Skövde... Vart fan är vi på väg... I förra veckan sköt de med automatvapen in i en lägenhet i grannkåken här. Blev ganska sugen på att flytta efter det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 april 2021 Dela Postat 20 april 2021 Fyfasiken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 april 2021 Dela Postat 20 april 2021 Linus gjorde en liten teaser på hur KBK skulle låta om han proddade den. Min känns ganska blek i jämförelse 😄 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 april 2021 Dela Postat 20 april 2021 Vad händer när det blir fullt? Frågor på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 april 2021 Dela Postat 20 april 2021 1 minut sedan sa Fidden: Linus gjorde en liten teaser på hur KBK skulle låta om han proddade den. Min känns ganska blek i jämförelse 😄 Uj! Han e grymt duktig! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 april 2021 Dela Postat 20 april 2021 Jag kan inte förstå att de är fortfarande ihop efter all skit emellan dem... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 april 2021 Dela Postat 20 april 2021 42 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag kan inte förstå att de är fortfarande ihop efter all skit emellan dem... Skinkhalvorna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 april 2021 Dela Postat 20 april 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Linus gjorde en liten teaser på hur KBK skulle låta om han proddade den. Min känns ganska blek i jämförelse 😄 Grymt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 april 2021 Dela Postat 20 april 2021 10 minuter sedan sa Fidden: Skinkhalvorna? Rätt svar. Sitt ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 april 2021 Dela Postat 21 april 2021 Ja men sådär då var det klart. Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 april 2021 Dela Postat 21 april 2021 Vgtt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 april 2021 Dela Postat 21 april 2021 Du glömde A och O! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 april 2021 Dela Postat 21 april 2021 Förkortade lite! Är ju så jobbigt att skriva hela fullständiga ord och meningar! NEJ nu gjorde jag det i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 april 2021 Dela Postat 21 april 2021 1 timme sedan sa Neosus: Förkortade lite! Är ju så jobbigt att skriva hela fullständiga ord och meningar! NEJ nu gjorde jag det i alla fall! Xkt! 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 april 2021 Dela Postat 21 april 2021 Nu kom det mulna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 april 2021 Dela Postat 21 april 2021 Hugaligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 april 2021 Dela Postat 21 april 2021 KPD imorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 april 2021 Dela Postat 21 april 2021 Och Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts