Dark Of Light Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 april 2021 Trådstartare Dela Postat 2 april 2021 Episk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 Japp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Jag är oftast ganska trög. När jag hälsar på hos mina föräldrar i stugan på västkusten är jag även trög i magen. Vet inte riktigt varför. Är nog för trög. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 april 2021 Trådstartare Dela Postat 3 april 2021 1 timme sedan sa Fidden: Jag är oftast ganska trög. När jag hälsar på hos mina föräldrar i stugan på västkusten är jag även trög i magen. Vet inte riktigt varför. Är nog för trög. Det är något med vattnet, tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 13 minuter sedan sa CHAE: Det är något med vattnet, tror jag. Hårt vatten kanske. Typ is. Eller för hög järnhalt. Eller för låg hjärnhalt, med tanke på den andra trögheten. Eller för låg kaffehalt. Eller jag vet inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 KPD å sol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Jag visste inte att kaffe kan vara halt. Men det finns ju iskaffe å andra sidan... Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Yo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 supercalifragilisticexpidalidoucous! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Påskvila pd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Turd of äjpriil today Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Jäh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Eftermiddagslur och sedan lite skön löpning på d. Eller nej helt oskön löpning faktiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Hugaligen det lät jobbigt 😩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Har bockat av blåsippor, vitsippor och krokus denna helgen. Har ni skottat nåt idag i Norrland? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 8 minuter sedan sa Fidden: Har bockat av blåsippor, vitsippor och krokus denna helgen. Har ni skottat nåt idag i Norrland? Och med krokus menar jag tussilago... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 TYST! Jag ser på TV. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pme (oregistrerad) Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 19 minutes ago, Dark Of Light said: TYST! Jag ser på TV. Det var ju en Herrans nåd att inte den kom fram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 *smyger* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Har bockat av blåsippor, vitsippor och krokus denna helgen. Har ni skottat nåt idag i Norrland? Inget snöande här iaf 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 april 2021 Trådstartare Dela Postat 3 april 2021 3 timmar sedan sa Fidden: Har bockat av blåsippor, vitsippor och krokus denna helgen. Har ni skottat nåt idag i Norrland? 2 timmar sedan sa Fidden: Och med krokus menar jag tussilago... mvh Sakkunnig Fidden - Längstahs man i naturen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Mitt i naturen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 april 2021 Dela Postat 3 april 2021 Jåh! Naturrutan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts