Fidden Postat 31 mars 2021 Dela Postat 31 mars 2021 2 timmar sedan sa drloop: Seriöst? Har du släkt där eller? Päronen har en stuga ute på landtungan mellan fjorderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 31 mars 2021 Dela Postat 31 mars 2021 Tänker ibland att man borde döpa om williamspäron till Prins Charles. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 mars 2021 Trådstartare Dela Postat 31 mars 2021 (redigerat) @Dark Of LightHar du kollat in Battlestate Games ”Raid”-serie? Baseras på Escape from Tarkov-spelet som i sig är awesome. Massvis med AK103/104 pew-pewgodis och übertacticoola krejer❤️ På ryska så tjonga igång undertexter. Ljuddesignen är helt galet jävla jättesnygg dessutom. I påsk ska jag f ö till pew-pewbanan igen efter ett låååångt uppehåll. Dat Sig’s gonna spew fire yet again! 🤘🏼🥳🤘🏼 Redigerat 31 mars 2021 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 6 timmar sedan sa CHAE: @Dark Of LightHar du kollat in Battlestate Games ”Raid”-serie? Baseras på Escape from Tarkov-spelet som i sig är awesome. Massvis med AK103/104 pew-pewgodis och übertacticoola krejer❤️ På ryska så tjonga igång undertexter. Ljuddesignen är helt galet jävla jättesnygg dessutom. I påsk ska jag f ö till pew-pewbanan igen efter ett låååångt uppehåll. Dat Sig’s gonna spew fire yet again! 🤘🏼🥳🤘🏼 Se där ja! Om jag förstått rätt så har de gjort film som baseras på spelet? Välgjort. Har inte spelat på väldigt länge. Pluggen gick liksom ur lite efter depressionen jag hade... Har inte heller varit på banan på länge. Kanske skulle man göra ett besök nu när vädret rättat till sig. Lycka till med Siggen! Nu undrar man ju om det är kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 8 timmar sedan sa Fidden: Päronen har en stuga ute på landtungan mellan fjorderna I see, vi har släkt nära Lysekil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 1 timme sedan sa drloop: I see, vi har släkt nära Lysekil. Vilket sammanträffande, jag har ofta släckt lyset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Det mulnade på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Här mulnade det av i morse och är fortfarande avmulnat. Tänkte gå ut på lunchen och fånga lite omulenhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Haha 😃ja ost gjord på omulenget är det godaste Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Mule Nhet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Komme Rmolnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 6 timmar sedan sa Fidden: Vilket sammanträffande, jag har ofta släckt lyset. Päron e gott! 4 timmar sedan sa Fidden: Här mulnade det av i morse och är fortfarande avmulnat. Tänkte gå ut på lunchen och fånga lite omulenhet. Det har varit så pass omulet att jag gjorde ett besök på skjutbanan... Med tanke på frukt... Blev lite inspirerad av CHAE MEN!? Det ÄR kpd..? Eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 JO men de e de de e de dede e e ddd e d. Schu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Åttahundra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 (redigerat) Här står jag nu i kö och ska köpa en tårta.. ligger fint till Redigerat 8 december 2021 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Ser ut som Schwarzwald? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Ja lite likt faktiskt 🤔 men vart en med hallon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Nu är det champagnedags! Deutz Brut Classic! Bästa skumpan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Ser WW1984. Rätt hyfsad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2021 Dela Postat 1 april 2021 Bra rent ut var den! Sov gott filliduttar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 God morgon. Ser ut att bli en lång fredag med härligt väder. KPD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 Ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 Jååh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 Kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 Ärtsoppa! Är gott alltså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 Njaeee. Vi ska äta suovasskav i pitabröd. Lättrökt renkött alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 april 2021 Trådstartare Dela Postat 2 april 2021 1 timme sedan sa slejnard: Njaeee. Vi ska äta sovsäcksskav i pitabröd. Läkt renkött alltså. Aha! Så lämpligt att du redde ut det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april 2021 Dela Postat 2 april 2021 1 timme sedan sa CHAE: Aha! Så lämpligt att du redde ut det. Jag har nämligen svårt att förstå eftersom jag heter CHAE och är fyra år. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts