Dark Of Light Postat 28 mars 2021 Dela Postat 28 mars 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 mars 2021 Dela Postat 28 mars 2021 Hur många byten får de göra nu för tiden? Brukade väl vara 3? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 mars 2021 Dela Postat 28 mars 2021 Kanske är andra regler när det ät kval-matcher? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 mars 2021 Dela Postat 28 mars 2021 Tog tag i en låtidé som legat i några år. Var väl egentligen bara versen och dess syntslinga som var idén. Resten rullade in ganska snabbt idag. Saknas bara att fylla i lite i breaket, kanske byta lite ackordföljd där också. Och sedvanlig fin-spelning och tonkorrigering och sån skit. Men det får uppenbarligen bli en annan dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 Finfint fidden! 👍 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 fidden, popmästare. Polare lite till och du har en fin fin hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 Ja, en fin, fin, hit! Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 Fidden ”popsnöret” Fiddenski! Strax KPD ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 Där är en riktig Hit & Dit! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 15 timmar sedan sa Dark Of Light: Kanske är andra regler när det ät kval-matcher? Jaha du käkar kvalmatcher?! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 6 timmar sedan sa slejnard: Finfint fidden! 👍 Morn å KPD 5 timmar sedan sa drloop: fidden, popmästare. Polare lite till och du har en fin fin hit. 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ja, en fin, fin, hit! Kpd? 1 timme sedan sa slejnard: Fidden ”popsnöret” Fiddenski! Strax KPD ja 23 minuter sedan sa Neosus: Där är en riktig Hit & Dit! 👍 Fint, hit och dit, snöre. Fina ord. Jag jobbar vidare. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 Bra det! 😄 Själv tvingar jag mig själv att komma igång igen med min "hit-verksta" men det går sådär.. 😄 🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 KÖFFE!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 1 timme sedan sa Neosus: Bra det! 😄 Själv tvingar jag mig själv att komma igång igen med min "hit-verksta" men det går sådär.. 😄 🙈 Det kommer när det kommer brukar jag tänka och ta en kopp kaffe till ☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 Ikväll är det kanske dags för raket igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 11 minuter sedan sa Fidden: Ikväll är det kanske dags för raket igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 13 minuter sedan sa Fidden: Det kommer när det kommer brukar jag tänka och ta en kopp kaffe till ☕ Sa flickan? 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 39 minuter sedan sa Neosus: KÖFFE!! Åh Vagott! 🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 Nu blir risotto! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 hej alla tramsänglar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 12 minuter sedan sa drloop: Nu blir risotto! Jordärtskocksoppa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 8 minuter sedan sa slejnard: Jordärtskocksoppa! Mums, Jordärt gör den godaste kocksoppan. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 Ska man fortsätta mixa är frågan? Känns oöverstigligt med 8 låtar. Tänkte grovmixa lite innan jag lägger sång så man får sjunga till bra ljud. Hur brukar ni gå till väga i processen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Ikväll är det kanske dags för raket igen. Ingen test flight ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 1 timme sedan sa slejnard: Ska man fortsätta mixa är frågan? Känns oöverstigligt med 8 låtar. Tänkte grovmixa lite innan jag lägger sång så man får sjunga till bra ljud. Hur brukar ni gå till väga i processen? Sjukt ostrukturerat. Spelar in slaskar, mixar lite, skriver lite text, sjunger lite, nya slaskar, fyller på med lite text, byter melodi, slänger texten, tar en kaffe, byter tempo, behöver göra om slaskspåren i rätt tempo, får inspiration att göra nån helt annan låt, spelar in och blir nöjd på typ första försöket, polerar lite. Klar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 18 minuter sedan sa Neosus: Ingen test flight ikväll. Nä det blev en kort vaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 Dom sköt upp uppskjutandet skulle man faktiskt kunna säga! Faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 2 timmar sedan sa Fidden: Mums, Jordärt gör den godaste kocksoppan. Yammy, Earthpeas makes the tastiest cocksoup. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 54 minuter sedan sa Fidden: Sjukt ostrukturerat. Spelar in slaskar, mixar lite, skriver lite text, sjunger lite, nya slaskar, fyller på med lite text, byter melodi, slänger texten, tar en kaffe, byter tempo, behöver göra om slaskspåren i rätt tempo, får inspiration att göra nån helt annan låt, spelar in och blir nöjd på typ första försöket, polerar lite. Klar. Känner igen detta...brukar hamna så jag också 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 mars 2021 Dela Postat 29 mars 2021 24 minuter sedan sa Dark Of Light: Yammy, Earthpeas makes the tastiest cocksoup. Lecker, Erderbsen machen die leckerste Schwanzsuppe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts